  • 1. Data: 2011-08-22 11:37:38
    Temat: co zamiast SE Hazel
    Od: "mz" <a...@w...pl>

    Witam
    Poszukuje telefony podobnego do SE Hazel. Co proponujecie ? Chodzi mi o podbne
    funkcje ma być ze zwykłą klawiaturą.

  • 2. Data: 2011-08-22 13:42:11
    Temat: Re: co zamiast SE Hazel
    Od: Seba101 <j...@a...gdzies>

    W dniu 2011-08-22 13:37, mz pisze:
    > Witam
    > Poszukuje telefony podobnego do SE Hazel. Co proponujecie ? Chodzi mi o
    > podbne funkcje ma być ze zwykłą klawiaturą.

    SE ELM?

    --
    Seba101

    Ożesz ku#@$wa jego w dupę zapier#$@%ona mać - powiedział stary marynarz,
    po czym zaklął szpetnie.

  • 3. Data: 2011-08-22 18:32:18
    Od: "!sp" <s...@a...er>

    Użytkownik "mz" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Poszukuje telefony podobnego do SE Hazel. Co proponujecie ? Chodzi mi o
    > podbne funkcje ma być ze zwykłą klawiaturą.

    Następny Hazel?
    Ewentualnie ELM jak mniejszy wyświetlacz akceptowalny

    Oprócz tych dwóch, reszta zwykłych przyciskowców, moim zdaniem, jest
    nieciekawa. Nokia E52 jest wszystkomająca, ale....
    Zobacz też SE Xperia txt pro. Może zaakceptujesz "prawie smartfona"
    http://www.sonyericsson.com/cws/products/mobilephone
    s/overview/txt-pro?cc=pl&lc=pl#view=features_specifi
    cations