  • 11. Data: 2011-08-24 18:06:39
    Temat: Re: Play ma czy nie ma roaming wewnętrzny z Plusa?
    Od: dizel <d...@N...pl>

    On Wed, 24 Aug 2011 13:17:03 +0200, "spider.pl" <s...@n...pl>
    wrote:

    >Dodam, że mieszkam w Krakowie więc do Przemyśla kawał drogi a telefon
    >mam zalogowany w Orange.

    To masz szczęście, u mnie jest niestety brak dostępu (Lublin), z tego
    co czytałem wystarczy pojechać gdzieś w okolice Przemyśla z telem,
    karta się zaktualizuje i już można w całej Polsce korzystać z roamingu
    w Orange, chociaż były i przypadki że w niektórych innych miejscach w
    Polsce też można się logować do Orange.
    I tak najlepiej teraz z zasięgiem wypada Cyfrowy Polsat, mając ich
    kartę można korzystać z Plusa , T-Mobile i Orange, szkoda tylko że nie
    mają już oferty prepaid:)

  • 12. Data: 2011-08-25 08:05:58
    Od: a...@p...pl

    znaczy sie zaczyna sie wojna na roamingi

    --
    ThinkXtra

  • 13. Data: 2011-08-25 09:06:08
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "dizel" napisał w wiadomości grup
    com...

> [...]
    >roamingu
    >w Orange, chociaż były i przypadki że w niektórych innych miejscach w

    Podejrzewam ze raczej chodzi o jakies numery UMTS/GSM.
    Ze np w UMTS sie nie przelacza, a w GSM tak.

    J.

  • 14. Data: 2011-08-25 09:07:14
    Temat: Re: Play ma czy nie ma roaming wewnetrzny z Plusa?
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    >znaczy sie zaczyna sie wojna na roamingi

    Chyba nie - o ile pamietam to Orange i T-mobile, tzn Centerel i PTC
    maja robic wspolna siec.

    J.

  • 15. Data: 2011-08-25 09:42:31
    Od: "PWK" <p...@i...pl>

    Użytkownik "dizel" <d...@N...pl> napisał w wiadomości

    > Tu masz co i jak: http://telepolis.pl/forum/viewtopic.php?t=52210
    > Play podpisał umowę roamingową z orange, chodzi o to że przy
    > wschodniej granicy nie dało się rozmawiać normalnie ze względu na
    > silny sygnał nadajników ukraińskich itd więc karty play w okolicach
    > Przemyśla mogą logować się do Orange.

    Byłem kilka dni w Podkarpackim (Rzeszów i okolice), co jakiś czas wymuszałem
    zalogowanie do Orange i d**pa.
    Dalej tylko Play i Plus. Karta (fresh) zarejestrowana w Wielkopolsce.
    --
    pwk