  • 61. Data: 2014-11-22 16:59:28
    Temat: Re: Play internel LTS pytanie...
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Sat, 22 Nov 2014 11:58:01 +0100, Marek <f...@f...com> wrote:

    >jedno
    >
    >Czy to czasem nie jest urban legend, nieprawdopodobne aby taka duża
    >firma nie znała realiów mniej odpowiedzialności za treści. Albo z
    >premedytacją to zrobiła, uznając wyższy zysk z kampanii niż
    >ewentualne odszkodowanie dla jakiegoś oszołoma.

    Nie, to nie jest urban legend. Pamietam czasy gdy sie to wydarzylo,
    Polowa lat 90

    A.L.

  • 62. Data: 2014-11-22 17:02:25
    Od: masti <g...@t...hell>

    A.L. wrote:

    > Gdy podpisuje umowe, dostaje 20 stronicowy papier gdzie wszystko jest
    > napisane. W zgozie z tym co jest na ich stronie i w broszurce.

    i przeczytałeś tę umowę? bo skoro 3 strony Playowej były za trudne ...

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 63. Data: 2014-11-22 17:21:14
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 22 Nov 2014 09:58:45 -0600, A.L. napisał(a):
    > On Sat, 22 Nov 2014 12:29:03 +0100, "J.F."
    op/shop-data-plans/single-line-data-plans.html

    > Gdy podpisuje umowe, dostaje 20 stronicowy papier gdzie wszystko jest
    > napisane. W zgozie z tym co jest na ich stronie i w broszurce.

    Jak zawierasz umowe z polskim operatorem, to tez ja dostajesz.
    Ale oczywiscie to troche za pozno - czy moge napisac do jakiegos
    urzedu, ze mi Verizon utrudnia zapoznanie z umowa przed podpisaniem ?

    > Cennik jest na tej stronie co ci podalem. Ale pewnie nei zajzrales.

    Jakos mialem klopoty go odnalezc.
    I pisze w nim ze te GB to per month ?

    A np taki "Unlimited Talk" ... rozumiem ze do wszystkich telefonow
    swiata darmo, skoro nie napisano ze "domestic".

    Tak czy inaczej - wstydzcie sie :-)

    J.

  • 64. Data: 2014-11-23 00:47:50
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sat, 22 Nov 2014 17:21:14 +0100, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Ale oczywiscie to troche za pozno - czy moge napisac do jakiegos
    > urzedu, ze mi Verizon utrudnia zapoznanie z umowa przed podpisaniem
    ?

    To zależy też od tego, co rozumiesz przez "utrudnione zapoznanie
    się". Jeśli z umową możesz zapoznać się tylko w lokalu operatora, nie
    wolno przed podpisaniem jej np. zabrać do domu aby w spokoju ja
    przeczytać, to wg Ciebie jest to uyrudnienie czy nie?

    --
    Marek

  • 65. Data: 2014-11-23 01:33:45
    Od: A.L. <a...@a...com>

    To sie podciagnij w angielskim

    A.L.

  • 66. Data: 2014-11-23 12:33:46
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 22 Nov 2014 18:33:45 -0600, A.L. napisał(a):
    > On Sat, 22 Nov 2014 00:05:08 +0100, "J.F."
    /shop-data-plans/single-line-data-plans.html

    > To sie podciagnij w angielskim

    W angielskim czy w amerykanskim ?

    Tak to kazdy Amerykanin rozumie ? Czy tylko anglojezyczny ?

    http://www.merriam-webster.com/dictionary/access

    Zaraz ... kazdy Polak tez rozumie, ze co miesiac, wiec o co te
    pretensje? :-)

    J.

    P.S. o ile pamietam to byla jakas promocja, chyba T-mobile, cos w
    rodzaju "1000 minut w roamingu" ... tym razem na caly okres umowy.
    Tzn w Polsce taka promocja.