  • 1. Data: 2014-11-11 11:12:31
    Temat: Play Online na Kartę 4G
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    Witam,

    Czy jest jakaś możliwość przejścia z Online na Kartę 4G na Play na Kartę
    Rok Ważności Konta? Bo oficjalnie chyba nie wolno. Kod przejścia nie
    działa, na stronie Playa (jestem zarejestrowany) dla mojego numeru nie
    ma nic w opcjach przejścia.

    Pozdrawiam,

    Piotr

  • 2. Data: 2014-11-11 12:09:32
    Temat: Re: Play Online na Kartę 4G
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Tue, 11 Nov 2014 11:12:31 +0100, Uncle Pete <4...@g...com>
    wrote:

> [...]
    >Rok Ważności Konta? Bo oficjalnie chyba nie wolno. Kod przejścia nie
    >działa, na stronie Playa (jestem zarejestrowany) dla mojego numeru nie

    Niie ma takiej możliwości, z taryf internetowych play nie da się
    przejść na taryfy głosowe i odwrotnie.
    Jedyna opcja to przeniesienie numeru play online do innej sieci i
    potem powrót do play na taryfę głosową.

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2014-11-11 12:28:34
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    > Niie ma takiej możliwości, z taryf internetowych play nie da się
    > przejść na taryfy głosowe i odwrotnie.
    > Jedyna opcja to przeniesienie numeru play online do innej sieci i
    > potem powrót do play na taryfę głosową.

    Chciałem zachować środki na koncie...

  • 4. Data: 2014-11-11 14:53:38
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Tue, 11 Nov 2014 12:28:34 +0100, Uncle Pete <4...@g...com>
    wrote:

    >Chciałem zachować środki na koncie...

    Jedyne wyjście to wykorzystanie środków na internet, albo na rozmowy i
    wtedy przeniesienie numeru.
    Najlepiej to wystawić taką kartę na allegro i sprzedać zależnie od
    ilości środków tam zgromadzonych.
    Innej opcji nie ma bo z tego co pamiętam to nawet smsy premium są
    zablokowane w play online.