  • 51. Data: 2014-11-19 10:56:53
    Temat: Re: Play internel LTS pytanie...
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "A.L." napisał w wiadomości
    >Kupilem tego Playa. Nigdzie w umowie nie jest napisane na jaki okres
    >jest 25GB. Wysylam do Urzedu

    No, ciekawym jak Urzad zareaguje.
    Uzna ze skoro jest na miesiac, to interes konsumenta nie zostal
    naruszony,
    pouczy ze powinno byc,
    wzmocni pouczenie drobna kara, powiedzmy 10 tys zl,
    czy poprosi o wyjasnienia, Play sie szczerze przyzna do bledu i Urzad
    odstapi od wymierzenia kary.
    Daj znac za miesiac jak sie skonczylo :-)

    Ale ... gwoli scislosci to prosze o pokazanie gdzie w Verizon jest
    napisane ze te GB to co miesiac :-)

    J.

  • 52. Data: 2014-11-21 02:39:28
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Wed, 19 Nov 2014 10:56:53 +0100, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    >odstapi od wymierzenia kary.
    >Daj znac za miesiac jak sie skonczylo :-)
    >
    >Ale ... gwoli scislosci to prosze o pokazanie gdzie w Verizon jest

    Na kazdej broszurce ktora mozna pobrac w sklepie i ktora raz w
    tygodzniu przysylaja do domu, czy sie chce czy nie

    A.L.

  • 53. Data: 2014-11-21 02:42:49
    Od: A.L. <a...@a...com>

    <j...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    >odstapi od wymierzenia kary.
    >Daj znac za miesiac jak sie skonczylo :-)
    >
    >Ale ... gwoli scislosci to prosze o pokazanie gdzie w Verizon jest

    TYotaj

    http://www.verizonwireless.com/wcms/consumer/shop/sh
    op-data-plans/single-line-data-plans.html

    Napisane jest MONTHLY ACCESS

    A.L.

  • 54. Data: 2014-11-21 10:22:01
    Od: masti <g...@t...hell>

    A.L. wrote:

    > Na kazdej broszurce ktora mozna pobrac w sklepie i ktora raz w
    > tygodzniu przysylaja do domu, czy sie chce czy nie

    na ulotce to sbie mogą pisać co chcą.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 55. Data: 2014-11-21 22:25:46
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    > P.S. Orange sie ostatnio chwali ze zdejmuja limity z LTE.

    jeśli dobrze pamietam tylko na pol roku

  • 56. Data: 2014-11-22 00:05:08
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 20 Nov 2014 19:39:28 -0600, A.L. napisał(a):
    > On Wed, 19 Nov 2014 10:56:53 +0100, "J.F."
    >>
    > Na kazdej broszurce ktora mozna pobrac w sklepie i ktora raz w
    > tygodzniu przysylaja do domu, czy sie chce czy nie

    A Ty ulotke kupujesz, czy zawierasz umowe prawna o okreslonych
    warunkach ?

    >http://www.verizonwireless.com/wcms/consumer/shop/s
    hop-data-plans/single-line-data-plans.html
    >Napisane jest MONTHLY ACCESS

    I to jest w USA oczywiste ze "Monthly access" oznacza ilosci na
    miesiac ? Tzn "monthly" rozumiem, ale "access" to juz nie calkiem.
    Moze o to chodzi ze operator ma dostep do twoich $45 co miesiac ?

    A reszta warunkow gdzie ? Zeby nie zrobic jednego pdf z caloscia
    umowy, tylko odsylac gdzies do FAQ ... co to *%#$ ma byc - powazny
    operator, czy jakis nastolatek w pierwszym miesiacu dzialalnosci ?
    A gdzie jest wasz Urzad, czy tam juz u was nikt nie dba o obywatela,
    ze mozna mu jakies szemrane umowy imputowac ?
    Wez Ty im podeslij strone Play, niech sie ucza jak powinna powazna
    oferta wygladac.

    P.S. I wcale nie zartuje, naprawde czuje sie oburzony, jak tak mozna
    dzialac, kota w worku sprzedawac ...

    J.

  • 57. Data: 2014-11-22 04:21:45
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Sat, 22 Nov 2014 00:05:08 +0100, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    >oferta wygladac.
    >
    >P.S. I wcale nie zartuje, naprawde czuje sie oburzony, jak tak mozna

    Umowa nie moze opiewac na cos innego niz jest w ulotce. Inaczej moze
    to firme drogo kosztowac, bo traktowane jest jako oszustwo.

    Tu byla reklama pralek; kobieta wyjmowala z pralki wyprasowane
    koszule. Klient kupil pralke, i nic. Pogniecione. Zaskarzyl firme do
    sadu i wygral sparwe,dostal jakeis duzo zer.

    Firma Audi pokazywala jak jest szereg roznyc hsamochodow, tylko jedno
    Audi, i "monster truck" po nich przejezdza prasujac na nalesniki,
    tylko Audi jest neinaruszone. Facio kupil Audi i pzrejechal po nim.
    Oczywiscie, sei splaszczylo. Dostal milion z hakiem.

    Tu sie bardzo uwaza co i jak sie reklamuje, bo oszustwa i przesada
    moga naprawde drogo kosztowac.

    A.L.

  • 58. Data: 2014-11-22 11:58:01
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 21 Nov 2014 21:21:45 -0600, A.L. <a...@a...com> wrote:
> [...]
    > Audi, i "monster truck" po nich przejezdza prasujac na nalesniki,
    > tylko Audi jest neinaruszone. Facio kupil Audi i pzrejechal po nim.

    Czy to czasem nie jest urban legend, nieprawdopodobne aby taka duża
    firma nie znała realiów mniej odpowiedzialności za treści. Albo z
    premedytacją to zrobiła, uznając wyższy zysk z kampanii niż
    ewentualne odszkodowanie dla jakiegoś oszołoma.

    --
    Marek

  • 59. Data: 2014-11-22 12:29:03
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 21 Nov 2014 21:21:45 -0600, A.L. napisał(a):
> [...]
    > koszule. Klient kupil pralke, i nic. Pogniecione. Zaskarzyl firme do
    > sadu i wygral sparwe,dostal jakeis duzo zer.

    To jedna sprawa, ale druga, ze na ulotce jest plan "Verizon ultimate",
    a pan poprosil i zawarl umowe na "Monthly Access"

    > Tu sie bardzo uwaza co i jak sie reklamuje, bo oszustwa i przesada
    > moga naprawde drogo kosztowac.

    U nas troche podobnie.
    Moze nie ma tylko tych sadow, co dodaja jedno zero do rachunku,
    wysoka kara trafia do budzetu panstwa.

    Tak czy inaczej - w Play jest jakas umowa, regulamin i cennik, gdzie
    koledzy cytowali, a w Verizonie nie widac.

    J.

  • 60. Data: 2014-11-22 16:58:45
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Sat, 22 Nov 2014 12:29:03 +0100, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    >
    >Tak czy inaczej - w Play jest jakas umowa, regulamin i cennik, gdzie
    >koledzy cytowali, a w Verizonie nie widac.

    Gdy podpisuje umowe, dostaje 20 stronicowy papier gdzie wszystko jest
    napisane. W zgozie z tym co jest na ich stronie i w broszurce.

    Cennik jest na tej stronie co ci podalem. Ale pewnie nei zajzrales.

    A.L.