  • 11. Data: 2011-08-02 06:31:07
    Temat: Re: Play - doładowanie z abonamentu.
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-08-02 08:07, Jeremiasz pisze:
    > jeśłi dołąduje 10 telefonów innym, wyjdę poza abo

    To założenie nie zawsze jest prawdziwe i o to chodzi.

    --
    Liwiusz

  • 12. Data: 2011-08-02 06:35:36
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-08-02 08:10, Jeremiasz pisze:

    > Hmm...skoro każde mieszkanie kosztuje 800 to jakim cudem "zarobisz 800" za
    > 10?!

    Bo chcesz założyć, że najemca A swoje zapłacone 800zł może przekazać
    najemcy B itd.

    > Minuta kosztuje tye samo i ze zdrapki i z doładowania z abo.

    Kolejne błędne założenie - że każdy wykorzystuje abonament w całości.

    --
    Liwiusz

  • 13. Data: 2011-08-03 05:38:26
    Od: "Jeremiasz" <a...@w...pl>

    > To założenie nie zawsze jest prawdziwe i o to chodzi.

    Teraz mi się przypomniało, że np. w Erze doładowanie konta komus innemu z
    mojego abo nie ściągało kasy z abo, tylko dodatkowo.
    Więc założenie nie ma znaczenia.

    JA

  • 14. Data: 2011-08-03 05:40:04
    Od: "Jeremiasz" <a...@w...pl>

    > Bo chcesz założyć, że najemca A swoje zapłacone 800zł może przekazać
    > najemcy B itd.

    Czyli nie chce mieszkać? Czyli nie chce dzwonić? To zdrapki tez nie kupi,
    operator tez nie zarobi.

    > Kolejne błędne założenie - że każdy wykorzystuje abonament w całości.

    Nie wiem jak w innych sieciach, ale w Erze ściągało kase nie z abo, tylko
    poza, więc nie ma znaczenia, czy ktoś wygadał abo czy nie.

    JA

  • 15. Data: 2011-08-03 06:26:48
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-08-03 07:38, Jeremiasz pisze:

    > Teraz mi się przypomniało, że np. w Erze doładowanie konta komus innemu z
    > mojego abo nie ściągało kasy z abo, tylko dodatkowo.
    > Więc założenie nie ma znaczenia.

    ???

    --
    Liwiusz

  • 16. Data: 2011-08-03 06:31:50
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-08-03 07:40, Jeremiasz pisze:
> [...]
    >>> za

    > Czyli nie chce mieszkać? Czyli nie chce dzwonić? To zdrapki tez nie kupi,

    A czy jest obowiązek dzwonienia? Sęk w tym, aby właśnie abonent złapany
    na abonament 80zł dzwonił z niego, a jak nie dzwoni, to aby i tak
    płacił, a nie zasilał tą kwotą 10 innych telefonów.

    > Nie wiem jak w innych sieciach, ale w Erze ściągało kase nie z abo, tylko
    > poza, więc nie ma znaczenia, czy ktoś wygadał abo czy nie.

    I o to właśnie chodzi. Inne rozwiązanie (doładowania innych telefonów
    pobierane z pakietu kwotowego abo) są dla operatora o wiele mniej korzystne.

    Natomiast system ten działa w orange i orange free na kartę. Mogę
    załadować orange free na kartę i dostać bonusowe megabajty (np. bodajże
    6GB za doładowanie 100zł) i samo doładowanie przelać komuś innemu na
    POPa. Sprzedam je za około 60-70zł, i dlatego na allegro po około 35zł
    chodzą karty OFnK z 6 GB przesyłu danych.

    Jak widać oferta atrakcyjna, nawet zbyt atrakcyjna :)

    --
    Liwiusz

  • 17. Data: 2011-08-03 09:55:44
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 3 Aug 2011 07:40:04 +0200, Jeremiasz napisał(a):

    > Nie wiem jak w innych sieciach, ale w Erze ściągało kase nie z abo, tylko
    > poza, więc nie ma znaczenia, czy ktoś wygadał abo czy nie.

    Kolega przeciez zaczal od tego ze wlasnie w Erze tak mial.
    Mozliwe ze mial, abonamenty kwotowe sie zdarzaly u roznych operatorow, ale
    chyba zanikly, bo w calym tym interesie chodzi w koncu o to zeby klienci
    placili jak najwiecej, a nie zeby jedno 80 zl utrzymywalo 5 numerow.

    J.