  • 1. Data: 2011-07-28 18:55:28
    Temat: Play - doładowanie z abonamentu.
    Od: Norbert <n...@M...com>

    Kiedyś miałem Ere, pakiet 80zł co miesiac i mogłem z tej kwoty
    doładowywa sobie prepaida taktak.
    Mysalem ze w play jest podobnie ale dzis mi na infolinii oswiadczono ze
    mimo ze mam 100zł na wykorzystanie to jak doladuje fresha z abonamentu
    to pieniadze nie zostana wziete z tych 100zł ktore mam co miesiac do
    wykorzystania tylko dodatkowo kwota doladowanie obciąży mój rachunek.
    Dziwne to , czy ktos moze potwierdzic/zaprzeczyc? bo juz dawno
    przestalem ufac infolinii.

  • 2. Data: 2011-07-28 19:40:13
    Temat: Re: Play - doładowanie z abonamentu.
    Od: "Tomek" <n...@s...pl>

    Użytkownik "Norbert" <n...@M...com> napisał :

    > Dziwne to , czy ktos moze potwierdzic/zaprzeczyc?

    Doładuj za 10pln i przy okazji sprawdzisz.

  • 3. Data: 2011-07-28 21:12:50
    Od: "Jingiel" <x...@x...xxxx>

    >Kiedyś miałem Ere, pakiet 80zł co miesiac i mogłem z tej kwoty doładowywa
    >sobie prepaida taktak.

    Już od dawna nie ma w T-Mobile doładowywać z pakietu.

    Jingiel

  • 4. Data: 2011-07-29 07:30:03
    Od: "Jingiel" <x...@x...xxxx>

    >Użytkownik "Norbert" napisał w wiadomości grup

    >Kiedyś miałem Ere, pakiet 80zł co miesiac i mogłem z tej kwoty doładowywa
    >sobie prepaida taktak.

    Już od dawna nie można w T-Mobile doładowywać z pakietu.

    Jingiel

  • 5. Data: 2011-07-29 10:50:21
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Norbert" <n...@M...com> napisał w wiadomości

    > Dziwne to , czy ktos moze potwierdzic/zaprzeczyc? bo juz dawno przestalem
    > ufac infolinii.

    Dziwne to nie jest. Operator woli jak kazdy numer utrzymywany jest z innej
    kasy, anizeli jedna kasa by miala utrzymywac wiele numerow

    Pozdrawiam
    SDD

  • 6. Data: 2011-08-01 06:42:15
    Od: "Jeremiasz" <a...@w...pl>

    > Dziwne to nie jest. Operator woli jak kazdy numer utrzymywany jest z innej
    > kasy, anizeli jedna kasa by miala utrzymywac wiele numerow

    A co, to taka kasa od jednego to gorsza? Gorszy przelicznik ma na dolce, czy
    jak?

    JA

  • 7. Data: 2011-08-01 09:26:30
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Jeremiasz" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

    > A co, to taka kasa od jednego to gorsza? Gorszy przelicznik ma na dolce,
    > czy jak?

    Zalozmy, ze wynajmujesz ludziom 10 mieszkan.
    Za kazde bierzesz powiedzmy 800 zl.

    Mowisz, ze nie ma dla Ciebie roznicy, czy jedne 800 zl ma wystarczyc za
    oplacenie 10 mieszkan (czyli zarobisz 800), czy tez za kazde mieszkanie
    wplywalo bedzie osobne 800 zl (zarobisz 8000 zl)?

    Pozdrawiam
    SDD

  • 8. Data: 2011-08-01 16:27:08
    Od: osiek <o...@g...pl>

    Jeremiasz pisze:

    > A co, to taka kasa od jednego to gorsza? Gorszy przelicznik ma na dolce, czy
    > jak?
    >
    > JA

    Czy gorsza to może nie, ale jest jej mniej. Jeśli płacisz abonament
    100pln i z tej kwoty możesz doładować 10 telefonów po 10 pln to za te
    100 pln utrzymujesz 11 numerów. Operatorowi bardziej sie opłaca abyś
    zapłacił 100pln abo plus 10 razy po 10 za utrzymanie kolejnych numerów.
    Chyba jasne, co?

  • 9. Data: 2011-08-02 06:07:43
    Od: "Jeremiasz" <a...@w...pl>

> [...]
    > utrzymujesz 11 numerów. Operatorowi bardziej sie opłaca abyś zapłacił
    > 100pln abo plus 10 razy po 10 za utrzymanie kolejnych numerów. Chyba

    No nie jasne...
    Mam np. tel w abo, plus dwa telefony rodzinki na karte.
    Jeśli Ci na karte potrzebują doładować, to co za róznica, czy kupią zdapkę
    czy ja im doładuję? Koszt ten sam.Użytkownik wydaje, operator zarabia.
    A kasa, która zeszła mi z abo to przecież nie jest jakiś bonus, który
    dostałem z nieba - jeśłi dołąduje 10 telefonów innym, wyjdę poza abo, to w
    końcu sam zapłacę za rozmowy - wręcz z droższą stawką - gdy przekroczę abo.
    Więc nie kumam tych wirtualnych oszczędności.

    p.s.
    Zakładam, że wszyscy używają telefonów logicznie, czyli do dzwonienia. Nie
    do utzrymania ważności konta czy tym podobne techniki.

    JA

  • 10. Data: 2011-08-02 06:10:15
    Od: "Jeremiasz" <a...@w...pl>

> [...]
    > oplacenie 10 mieszkan (czyli zarobisz 800), czy tez za kazde mieszkanie
    > wplywalo bedzie osobne 800 zl (zarobisz 8000 zl)?

    Hmm...skoro każde mieszkanie kosztuje 800 to jakim cudem "zarobisz 800" za
    10?!

    Minuta kosztuje tye samo i ze zdrapki i z doładowania z abo.

    JA