eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmPlay - ciąg dalszy absurdów obsługi klientaPlay - ciąg dalszy absurdów obsługi klienta
  • Data: 2011-01-09 14:38:22
    Temat: Play - ciąg dalszy absurdów obsługi klienta
    Od: Marek <b...@e...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Do pośmiania się lub płaczu...

    Zarządzałem telefonami jakie miałem poprzez Play 24. W tym celu zaraz po
    podpisaniu umowy musiałem upoważnić siebie samego na piśmie abym mógł to
    czynić. Wszystko pracowało jak należy aż do czerwca 2010, potem
    przestałem mieć dostęp do historii połączeń oraz zarządzania usługami
    dla innych numerów niż główny. Po 2 miesiącach wymiany korespondencji
    uzyskałem odpowiedź, że w/w pismo muszę raz jeszcze wystawić ponieważ
    wcześniejszego nigdy nie było! OK, uczyniłem to ... lecz nic się nie
    zmieniło. Po kolejnych 2 miesiącach wymiany korespondencji odblokowano
    mi dostęp do historii połączeń pozostałych numerów... ale nie do
    zarządzania usługami. Zarządzanie działa tylko dla 2 numerów - dla
    pozostałych brak jest zakładki "usługi". Przesyłałem screenshoty, w
    których było pokazane, że po przełączeniu się na większość numerów nie
    ma w/w zakładki. Dwa razy udało mi się nakłonić konsultanta aby wszedł
    na moje konto w celu potwierdzenia, że nie mam omamów i dołączył swoją
    opinię w kolejnych zgłoszeniach (potem odcięli konsultantów od internetu
    aby nie mogli potwierdzać nieprawidłowości). Nic to nie pomogło.
    Otrzymywałem na przemian odpowiedzi, że uznają moją reklamację i
    uzasadnili przyczynę problemów oraz, że dostanę jako rekompensatę 10 min
    do wszystkich ekstra, a potem gdy pisałem, że mam gdzieś te 10 minut i
    chcę tylko usunięcia usterki - odpowiadali że żadnego problemu nie ma i
    nie było. Odpowiedź po dwukrotnym przesłaniu screenshotów była "prosimy
    przesłać screnshota" mimo iż go dostali (co konsultant potwierdził) albo
    "nie znaleźliśmy żadnych nieprawidłowości". To tak jakbym tylko ja na
    nich nie widział zakładki "usługi". Prosiłem w kolejnych reklamacjach
    aby osoba techniczna skontaktowała się ze mną w celu zaprezentowania
    problemu - zignorowali mnie. Napisali ponownie, że nie ma żadnych
    problemów. Po pół roku składania wielu reklamacji w jednej sprawie
    otrzymałem odpowiedź, że droga reklamacyjna zostaje zamknięta i mogę
    jedynie przed sądem domagać się swoich racji.

    Czy faktycznie jest jakiś paragraf na jaki mogę się powołać? Poniekąd
    usługami mogę zarządzać przy pomocy kodów więc zakres usług teoretycznie
    nie jest ograniczony. Zresztą to trochę dziwne bo to oznacza, że
    posiadacz (nie właściciel) telefonu może sobie zmieniać zakres usług bez
    mojej wiedzy. Jaka jest Wasza opinia?

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: