-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!not-for-mail
From: Marek <b...@e...com>
Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
Subject: Play - ciąg dalszy absurdów obsługi klienta
Date: Sun, 09 Jan 2011 15:38:22 +0100
Organization: Dzial Sieciowy ICM, Uniwersytet Warszawski
Lines: 41
Message-ID: <igch8v$4tn$1@news.net.icm.edu.pl>
NNTP-Posting-Host: 87-206-18-58.dynamic.chello.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.net.icm.edu.pl 1294583903 5047 87.206.18.58 (9 Jan 2011 14:38:23 GMT)
X-Complaints-To: u...@n...net.icm.edu.pl
NNTP-Posting-Date: Sun, 9 Jan 2011 14:38:23 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.1; pl; rv:1.9.2.13) Gecko/20101207
Thunderbird/3.1.7
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1005308
[ ukryj nagłówki ]Do pośmiania się lub płaczu...
Zarządzałem telefonami jakie miałem poprzez Play 24. W tym celu zaraz po
podpisaniu umowy musiałem upoważnić siebie samego na piśmie abym mógł to
czynić. Wszystko pracowało jak należy aż do czerwca 2010, potem
przestałem mieć dostęp do historii połączeń oraz zarządzania usługami
dla innych numerów niż główny. Po 2 miesiącach wymiany korespondencji
uzyskałem odpowiedź, że w/w pismo muszę raz jeszcze wystawić ponieważ
wcześniejszego nigdy nie było! OK, uczyniłem to ... lecz nic się nie
zmieniło. Po kolejnych 2 miesiącach wymiany korespondencji odblokowano
mi dostęp do historii połączeń pozostałych numerów... ale nie do
zarządzania usługami. Zarządzanie działa tylko dla 2 numerów - dla
pozostałych brak jest zakładki "usługi". Przesyłałem screenshoty, w
których było pokazane, że po przełączeniu się na większość numerów nie
ma w/w zakładki. Dwa razy udało mi się nakłonić konsultanta aby wszedł
na moje konto w celu potwierdzenia, że nie mam omamów i dołączył swoją
opinię w kolejnych zgłoszeniach (potem odcięli konsultantów od internetu
aby nie mogli potwierdzać nieprawidłowości). Nic to nie pomogło.
Otrzymywałem na przemian odpowiedzi, że uznają moją reklamację i
uzasadnili przyczynę problemów oraz, że dostanę jako rekompensatę 10 min
do wszystkich ekstra, a potem gdy pisałem, że mam gdzieś te 10 minut i
chcę tylko usunięcia usterki - odpowiadali że żadnego problemu nie ma i
nie było. Odpowiedź po dwukrotnym przesłaniu screenshotów była "prosimy
przesłać screnshota" mimo iż go dostali (co konsultant potwierdził) albo
"nie znaleźliśmy żadnych nieprawidłowości". To tak jakbym tylko ja na
nich nie widział zakładki "usługi". Prosiłem w kolejnych reklamacjach
aby osoba techniczna skontaktowała się ze mną w celu zaprezentowania
problemu - zignorowali mnie. Napisali ponownie, że nie ma żadnych
problemów. Po pół roku składania wielu reklamacji w jednej sprawie
otrzymałem odpowiedź, że droga reklamacyjna zostaje zamknięta i mogę
jedynie przed sądem domagać się swoich racji.
Czy faktycznie jest jakiś paragraf na jaki mogę się powołać? Poniekąd
usługami mogę zarządzać przy pomocy kodów więc zakres usług teoretycznie
nie jest ograniczony. Zresztą to trochę dziwne bo to oznacza, że
posiadacz (nie właściciel) telefonu może sobie zmieniać zakres usług bez
mojej wiedzy. Jaka jest Wasza opinia?
--
Pozdrawiam,
Marek
Następne wpisy z tego wątku
- 09.01.11 16:16 Ircys
- 09.01.11 17:33 Marek
- 09.01.11 20:10 kashmiri
- 09.01.11 21:42 Marek
- 09.01.11 21:47 dwr
- 09.01.11 22:00 GS
- 09.01.11 22:04 lukz
- 09.01.11 22:25 Marek
- 09.01.11 22:27 Marek
- 10.01.11 04:47 dwr
- 10.01.11 09:41 J.F.
- 10.01.11 10:45 tl
- 10.01.11 18:42 kashmiri
- 10.01.11 19:51 Marek
- 10.01.11 21:16 tl
Najnowsze wątki z tej grupy
- iOS, działające wifi z autolockiem
- Z instrukcji do kitu
- Re: W telefonie brak szufladki na drugą kartę SIM
- W telefonie brak szufladki na drugą kartę SIM
- DNS restrictions are on
- Słabszy sygnał GSM od kilku tugodni
- Re: Tani dodatkowy sim do smartwacha
- Praktyczny test GPS...
- Re: UseGalileo -- PRODUKTY I APLIKACJE UŻYWAJĄ JUŻ DZIŚ SYSTEMU GALILEO
- Re: UseGalileo -- PRODUKTY I APLIKACJE UŻYWAJĄ JUŻ DZIŚ SYSTEMU GALILEO
- Karty przedpłacone (podarunkowe) Google Play - pytanie do korzystających
- Dlaczego sluchawka nie dzwoni?
- Google Play
- Gdzie kosz?
- Kosz, gdzie??
Najnowsze wątki
- 2025-01-06 Jeździ, skręca, hamuje
- 2025-01-06 Białystok => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-06 Gliwice => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-01-06 Białystok => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-01-06 Zielona GĂłra => Konsultant WdroĹźeniowy Comarch XL/Optima (KsiÄgowoĹ
- 2025-01-06 Popr. 14. Nauka i Praca Programisty C++ w III Rzeczy (pospolitej)
- 2025-01-06 Ostrów Wielkopolski => Area Sales Manager OZE <=
- 2025-01-06 Do IO i innych elektrooszolomow, tu macie prawdziwe smrody
- 2025-01-06 Białystok => Full Stack .Net Engineer <=
- 2025-01-06 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-01-06 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2025-01-06 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-01-06 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-06 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2025-01-06 śnieg