eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmPlay - ciąg dalszy absurdów obsługi klientaRe: Play - ciąg dalszy absurdów obsługi klienta
  • Data: 2011-01-10 18:42:52
    Temat: Re: Play - ciąg dalszy absurdów obsługi klienta
    Od: "kashmiri" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Marek <b...@e...com> dared to write:
    > W dniu 2011-01-09 21:10, kashmiri pisze:
    >>
    >> Jeśli tylko gdziekolwiek, w jakimkolwiek materiale obiecali, że z
    >> poziomu jednego konta można zarządzać innymi, to jest to oferta handlowa
    >> (albo i element umowy) i SĄ ZOBOWIĄZANI Ci to zapewnić. Na to są paragrafy.
    >
    > W zasadzie masz rację. Można tym tropem pójść. Zerknij może tu:
    >
    > http://www.playmobile.pl/pl/obsluga-klienta/centrum-
    pomocy/play24/play24/i
    > ndex.html
    >
    > i tu:
    >
    > http://www.playmobile.pl/pl/obsluga-klienta/centrum-
    pomocy/play24/kilka-nu
    > merow-abonament/index.html
    >
    > Czy jest to funkcjonalność "dobrowolnie" dorzucona przez Play czy oferta
    > handlowa? Czy w związku z tym mogę sądownie domagać się udostępnienia
    > usługi takiej jak jest w opisach?

    Hmmm, wygląda jak opis dostępnych usług, a więc oferta handlowa - najprawdopodobniej
    jesteś w stanie wykazać przed sądem, że decyzję o zakupie tego ich produktu
    (abonamentu tel.) podjąłeś pod wpływem lektury ich strony www i celem skorzystania z
    opisanych tam możliwości. W takim przypadku należy ten tekst uznać za materiał
    promocyjny.

    k.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 10.01.11 19:51 Marek
  • 10.01.11 21:16 tl
  • 10.01.11 22:25 Marek

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: