eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmPlay - ciąg dalszy absurdów obsługi klientaRe: Play - ciąg dalszy absurdów obsługi klienta
  • Data: 2011-01-09 16:16:27
    Temat: Re: Play - ciąg dalszy absurdów obsługi klienta
    Od: Ircys <i...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 9 Sty, 15:38, Marek pisze...
    > Do pośmiania się lub płaczu...
    >
    > Zarządzałem telefonami jakie miałem poprzez Play 24. W tym celu zaraz po
    > podpisaniu umowy musiałem upoważnić siebie samego na piśmie abym mógł to
    > czynić. Wszystko pracowało jak należy aż do czerwca 2010, potem
    > przestałem mieć dostęp do historii połączeń oraz zarządzania usługami
    > dla innych numerów niż główny. Po 2 miesiącach wymiany korespondencji
    > uzyskałem odpowiedź, że w/w pismo muszę raz jeszcze wystawić ponieważ
    > wcześniejszego nigdy nie było! OK, uczyniłem to ... lecz nic się nie
    > zmieniło. Po kolejnych 2 miesiącach wymiany korespondencji odblokowano
    > mi dostęp do historii połączeń pozostałych numerów... ale nie do
    > zarządzania usługami. Zarządzanie działa tylko dla 2 numerów - dla
    > pozostałych brak jest zakładki "usługi". Przesyłałem screenshoty, w
    > których było pokazane, że po przełączeniu się na większość numerów nie
    > ma w/w zakładki. Dwa razy udało mi się nakłonić konsultanta aby wszedł
    > na moje konto w celu potwierdzenia, że nie mam omamów i dołączył swoją
    > opinię w kolejnych zgłoszeniach (potem odcięli konsultantów od internetu
    > aby nie mogli potwierdzać nieprawidłowości). Nic to nie pomogło.
    > Otrzymywałem na przemian odpowiedzi, że uznają moją reklamację i
    > uzasadnili przyczynę problemów oraz, że dostanę jako rekompensatę 10 min
    > do wszystkich ekstra, a potem gdy pisałem, że mam gdzieś te 10 minut i
    > chcę tylko usunięcia usterki - odpowiadali że żadnego problemu nie ma i
    > nie było. Odpowiedź po dwukrotnym przesłaniu screenshotów była "prosimy
    > przesłać screnshota" mimo iż go dostali (co konsultant potwierdził) albo
    > "nie znaleźliśmy żadnych nieprawidłowości". To tak jakbym tylko ja na
    > nich nie widział zakładki "usługi". Prosiłem w kolejnych reklamacjach
    > aby osoba techniczna skontaktowała się ze mną w celu zaprezentowania
    > problemu - zignorowali mnie. Napisali ponownie, że nie ma żadnych
    > problemów. Po pół roku składania wielu reklamacji w jednej sprawie
    > otrzymałem odpowiedź, że droga reklamacyjna zostaje zamknięta i mogę
    > jedynie przed sądem domagać się swoich racji.
    >
    > Czy faktycznie jest jakiś paragraf na jaki mogę się powołać? Poniekąd
    > usługami mogę zarządzać przy pomocy kodów więc zakres usług teoretycznie
    > nie jest ograniczony. Zresztą to trochę dziwne bo to oznacza, że
    > posiadacz (nie właściciel) telefonu może sobie zmieniać zakres usług bez
    > mojej wiedzy. Jaka jest Wasza opinia?

    Miałem to samo. Ten tępy typ tak ma. Zmienili to właśnie ok. połowy
    2010r
    stosując ograniczenia w obsłudze Play24 oraz ścinając kod *111#.
    Niestety też przeszedłem te boje z bzdurną wymianą korespondencji,
    która miała finał jak u Ciebie - sąd :))
    Mam 3 numery i jako właściciel też nie miałem możliwości
    zarządzania np. usługami (brak zakładki usługi). U mnie to skończyło
    się tak,
    że zawsze rozpoczynałem nowe zgłoszenie, które (wizualnie i
    redakcyjnie)
    nie miało nic wspólnego z wałkowaną od kilku miesięcy sprawą.
    Przy którejś z wymian zdań dostałem podpowiedź (już chyba setną) aby
    złożył
    pismo: http://tinyurl.com/3a4elay upoważniające oczywiście mnie
    samego :)
    Od tego momentu moje zgłoszenia to już tylko
    pytania kiedy zostanie to uruchomione i o dziwo po ok. 2 miesiącach od
    wysłania
    pisma pocztą (nie przez bzdurny salon, punkt!!) dostałem odpowiedź:
    "Uprzejmie informuję, iż dane osoby upoważnionej zostały wprowadzone
    do naszego systemu 14 grudnia 2010 roku. Od tej chwili osoba ta może
    zarządzać kontem na Play24."
    I faktycznie (po pół roku bojów) to otworzyło jakieś tajemnicze drzwi
    i od tej pory mogę zarządzać
    wszystkimi usługami (mam już zakładki "usługi") na moich numerach i
    mam też wgląd do billingów.
    Zapomniałem może dodać, że te problemy były tylko na numerach
    firmowych.
    Mam też 4 numery prywatne, z którymi nie było takich problemów.

    Ircys


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: