-
Data: 2011-01-09 16:16:27
Temat: Re: Play - ciąg dalszy absurdów obsługi klienta
Od: Ircys <i...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]On 9 Sty, 15:38, Marek pisze...
> Do pośmiania się lub płaczu...
>
> Zarządzałem telefonami jakie miałem poprzez Play 24. W tym celu zaraz po
> podpisaniu umowy musiałem upoważnić siebie samego na piśmie abym mógł to
> czynić. Wszystko pracowało jak należy aż do czerwca 2010, potem
> przestałem mieć dostęp do historii połączeń oraz zarządzania usługami
> dla innych numerów niż główny. Po 2 miesiącach wymiany korespondencji
> uzyskałem odpowiedź, że w/w pismo muszę raz jeszcze wystawić ponieważ
> wcześniejszego nigdy nie było! OK, uczyniłem to ... lecz nic się nie
> zmieniło. Po kolejnych 2 miesiącach wymiany korespondencji odblokowano
> mi dostęp do historii połączeń pozostałych numerów... ale nie do
> zarządzania usługami. Zarządzanie działa tylko dla 2 numerów - dla
> pozostałych brak jest zakładki "usługi". Przesyłałem screenshoty, w
> których było pokazane, że po przełączeniu się na większość numerów nie
> ma w/w zakładki. Dwa razy udało mi się nakłonić konsultanta aby wszedł
> na moje konto w celu potwierdzenia, że nie mam omamów i dołączył swoją
> opinię w kolejnych zgłoszeniach (potem odcięli konsultantów od internetu
> aby nie mogli potwierdzać nieprawidłowości). Nic to nie pomogło.
> Otrzymywałem na przemian odpowiedzi, że uznają moją reklamację i
> uzasadnili przyczynę problemów oraz, że dostanę jako rekompensatę 10 min
> do wszystkich ekstra, a potem gdy pisałem, że mam gdzieś te 10 minut i
> chcę tylko usunięcia usterki - odpowiadali że żadnego problemu nie ma i
> nie było. Odpowiedź po dwukrotnym przesłaniu screenshotów była "prosimy
> przesłać screnshota" mimo iż go dostali (co konsultant potwierdził) albo
> "nie znaleźliśmy żadnych nieprawidłowości". To tak jakbym tylko ja na
> nich nie widział zakładki "usługi". Prosiłem w kolejnych reklamacjach
> aby osoba techniczna skontaktowała się ze mną w celu zaprezentowania
> problemu - zignorowali mnie. Napisali ponownie, że nie ma żadnych
> problemów. Po pół roku składania wielu reklamacji w jednej sprawie
> otrzymałem odpowiedź, że droga reklamacyjna zostaje zamknięta i mogę
> jedynie przed sądem domagać się swoich racji.
>
> Czy faktycznie jest jakiś paragraf na jaki mogę się powołać? Poniekąd
> usługami mogę zarządzać przy pomocy kodów więc zakres usług teoretycznie
> nie jest ograniczony. Zresztą to trochę dziwne bo to oznacza, że
> posiadacz (nie właściciel) telefonu może sobie zmieniać zakres usług bez
> mojej wiedzy. Jaka jest Wasza opinia?
Miałem to samo. Ten tępy typ tak ma. Zmienili to właśnie ok. połowy
2010r
stosując ograniczenia w obsłudze Play24 oraz ścinając kod *111#.
Niestety też przeszedłem te boje z bzdurną wymianą korespondencji,
która miała finał jak u Ciebie - sąd :))
Mam 3 numery i jako właściciel też nie miałem możliwości
zarządzania np. usługami (brak zakładki usługi). U mnie to skończyło
się tak,
że zawsze rozpoczynałem nowe zgłoszenie, które (wizualnie i
redakcyjnie)
nie miało nic wspólnego z wałkowaną od kilku miesięcy sprawą.
Przy którejś z wymian zdań dostałem podpowiedź (już chyba setną) aby
złożył
pismo: http://tinyurl.com/3a4elay upoważniające oczywiście mnie
samego :)
Od tego momentu moje zgłoszenia to już tylko
pytania kiedy zostanie to uruchomione i o dziwo po ok. 2 miesiącach od
wysłania
pisma pocztą (nie przez bzdurny salon, punkt!!) dostałem odpowiedź:
"Uprzejmie informuję, iż dane osoby upoważnionej zostały wprowadzone
do naszego systemu 14 grudnia 2010 roku. Od tej chwili osoba ta może
zarządzać kontem na Play24."
I faktycznie (po pół roku bojów) to otworzyło jakieś tajemnicze drzwi
i od tej pory mogę zarządzać
wszystkimi usługami (mam już zakładki "usługi") na moich numerach i
mam też wgląd do billingów.
Zapomniałem może dodać, że te problemy były tylko na numerach
firmowych.
Mam też 4 numery prywatne, z którymi nie było takich problemów.
Ircys
Następne wpisy z tego wątku
- 09.01.11 17:33 Marek
- 09.01.11 20:10 kashmiri
- 09.01.11 21:42 Marek
- 09.01.11 21:47 dwr
- 09.01.11 22:00 GS
- 09.01.11 22:04 lukz
- 09.01.11 22:25 Marek
- 09.01.11 22:27 Marek
- 10.01.11 04:47 dwr
- 10.01.11 09:41 J.F.
- 10.01.11 10:45 tl
- 10.01.11 18:42 kashmiri
- 10.01.11 19:51 Marek
- 10.01.11 21:16 tl
- 10.01.11 22:25 Marek
Najnowsze wątki z tej grupy
- Re: Tani dodatkowy sim do smartwacha
- Praktyczny test GPS...
- Re: UseGalileo -- PRODUKTY I APLIKACJE UŻYWAJĄ JUŻ DZIŚ SYSTEMU GALILEO
- Re: UseGalileo -- PRODUKTY I APLIKACJE UŻYWAJĄ JUŻ DZIŚ SYSTEMU GALILEO
- Karty przedpłacone (podarunkowe) Google Play - pytanie do korzystających
- Dlaczego sluchawka nie dzwoni?
- Google Play
- Gdzie kosz?
- Kosz, gdzie??
- GNSS Motorola G85 vs Redmi Note 9 pro
- Dlaczego nie pasuję do świata APLE?
- karta SIM nie działa w konkretnym smartfonie.
- smartfon i zewnętrzny ekran
- Gdzie w smartfonie są SMSy/MMSy ?
- VM i Fakt
Najnowsze wątki
- 2024-12-03 Tymoteusz Sz.
- 2024-12-03 Re: Prezydent ułaskawia: Prezydent USA Biden (D) ułaskawia syna własnego
- 2024-12-03 Re: Tani dodatkowy sim do smartwacha
- 2024-12-03 Wróblewo => Analityk finansowy <=
- 2024-12-03 Praktyczny test GPS...
- 2024-12-02 Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- 2024-12-02 Akumulator do Hyundai
- 2024-12-02 Olsztyn => Sales Specialist <=
- 2024-12-02 Poznań => Technical Artist <=
- 2024-12-02 Bieruń => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-02 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-02 Chrzanów => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2024-12-02 Białystok => Delphi Programmer <=
- 2024-12-02 Poznań => Dyspozytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-02 Szczecin => Key Account Manager (ERP) <=