  • 1. Data: 2013-06-30 22:37:57
    Temat: Play MINI MAX
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    Hej, przekalkulowałem sobie wszystko i wyszło mi, że mimo wszystko
    bardziej opłaca mi się przejść na minimax niż zostać z freshem.

    Mam tylko kilka pytań kontrolnych
    - czy są jakieś haczyki? :)
    - czy można uruchamiać 10 za 5?
    - czy działa bonus za doładowania przez neta/facebooka?
    - darmowe w play nawet przy 0 na koncie - ich strona mówi, że dotyczy to
    też smswó i mmsów - wole się upewnić - to prawda?

  • 2. Data: 2013-07-01 05:49:28
    Temat: Re: Play MINI MAX
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Sun, 30 Jun 2013 22:37:57 +0200, PlaMa <m...@w...pl>
    wrote:

    >Hej, przekalkulowałem sobie wszystko i wyszło mi, że mimo wszystko
    >bardziej opłaca mi się przejść na minimax niż zostać z freshem.
    >
    >Mam tylko kilka pytań kontrolnych
    >- czy są jakieś haczyki? :)

    Przy zmianie taryfy na mini max traci się środki z konta promocyjnego
    więc trzeba uważać.

    >- czy można uruchamiać 10 za 5?

    Z tego co raportują użytkownicy na fourm to pakiet ten nie jest
    dostępny w tej taryfie.

    >- czy działa bonus za doładowania przez neta/facebooka?

    Działa, nawet przy ostatniej letniej promocji można było dostać 60%
    doładowania.

    >- darmowe w play nawet przy 0 na koncie - ich strona mówi, że dotyczy to
    >też smswó i mmsów - wole się upewnić - to prawda?

    Rozmowy i smsy na pewno tak, mmsy nie jestem pewien, trzeba by
    sprawdzić w regulaminie oferty.

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2013-07-02 19:41:50
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2013-07-01 05:49, dizel pisze:

    > Przy zmianie taryfy na mini max traci się środki z konta promocyjnego
    > więc trzeba uważać.

    to normalka w play, więc jestem na to przygotowany

    > Z tego co raportują użytkownicy na fourm to pakiet ten nie jest
    > dostępny w tej taryfie.

    o ho ho! to duuuży minus :/

    > Działa, nawet przy ostatniej letniej promocji można było dostać 60%
    > doładowania.

    cool, swoją drogą warto śledzić ten ich profil - rzeczywiście potrafią
    dać czasem niezłe promo :)

    > Rozmowy i smsy na pewno tak, mmsy nie jestem pewien, trzeba by
    > sprawdzić w regulaminie oferty.

    Za stroną internetową:
    "W nowej ofercie na kartę rozmawiasz, SMS-ujesz, MMS-ujesz ze wszystkimi
    w Play za 0 zł nawet jak masz 0 zł na koncie!"

    Tabela 1. w cenniku także to potwierdza

    Czyli rozmowy, smsy i mmsy są free w sieci.

  • 4. Data: 2013-07-02 21:45:21
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Tue, 02 Jul 2013 19:41:50 +0200, PlaMa <m...@w...pl>
    wrote:

    >to normalka w play, więc jestem na to przygotowany

    No właśnie nie normalka, bo do tej pory w ramach ofert prepaid przy
    zmianie taryfy przechodziły środki z konta głównego i promocyjnego.
    Przpadały tylko dodatkowe pakiety/usługi.
    Dalej tak jest z wyjątkiem zmiany taryfy na mini max gdzie się te
    środki z konta promocyjnego traci. Zresztą z wiadomego powodu, bo
    środki z konta promocyjnego wliczają się do osiągnięcia no limit więc
    jak ktoś ma ich dużo i by przechodziły to by sobie za darmo wykręcił
    limity na rozmowy i smsy z konta promocyjnego :)

    >o ho ho! to duuuży minus :/

    Patrz wyżej, chodzi o to samo.

    >cool, swoją drogą warto śledzić ten ich profil - rzeczywiście potrafią
    >dać czasem niezłe promo :)

    Generalnie to nie doprecyzowałem, przy takich większych promocjach jak
    ostatnia ta letnia lepiej zerknąć do regulaminu czy nie wyłączyli tej
    taryfy z promocji jak coś będzie następnym razem, na stronie play
    doładowań i facebooku działa 15% dla tej taryfy zależnie od kwoty.Od
    jakiegoś czasu coraz mniej tych procentów na promocyjne ale i tak dają
    dużo wg mnie.

> [...]
    >w Play za 0 zł nawet jak masz 0 zł na koncie!"
    >
    >Tabela 1. w cenniku także to potwierdza
    >
    >Czyli rozmowy, smsy i mmsy są free w sieci.

    Pewnie tak jest w takim razie ale trzeba mieć na uwadze to że czasem w
    play jest tak że regulamin to teoria która nie ma wiele wspólnego z
    praktyką, już kilka razy się o tym przekonałem więc lepiej sprawdzić
    to samemu w praktyce:)

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2013-07-04 14:45:06
    Od: "wieslav" <w...@w...pl>

    Witam.

    W ustawieniach mam wyłączone wszystkie rodzaje poczty głosowej. Jednak
    dzwoniący do mnie skarzą się, że podczas gdy prowadzę rozmowę a oni do mnie
    dzwonią słyszą komunikat: Abonent chwilowo niedostępny .... itd.. i
    pobierana jest od nich opłata za te kilka, kilkanaście sekund tego
    komunikatu. Również w przypadku gdy ja dzwonię do kogoś a on rozmawia
    :Przepraszamy, wybrany numer jest zajęty... spróbuj poźniej... i za to z
    kolei ja mam pobieraną opłatę. Pierwszy raz spotykam się z czymś takim aby
    za takie komunikaty u jakiegokolwiek operatora były pobierane opłaty. W
    związku z tym pytanie. Czy jednak nie mam tak do końca wyłączonej poczty
    głosowej (jeśli tak, to bardzo proszę podać kod do jej wyłączenia!) czy też
    to taki urok Formuły Mini Max na Kartę? Byłby to wielki minus, niestety...

    Pozdrawiam

    Wieslav

  • 6. Data: 2013-07-04 15:40:43
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Thu, 4 Jul 2013 14:45:06 +0200, "wieslav" <w...@w...pl> wrote:

> [...]
    >to taki urok Formuły Mini Max na Kartę? Byłby to wielki minus, niestety...

    Jeśli ktoś do Ciebie dzwoni i ma normalne komunikaty w stylu poczty
    głosowej to znaczy że nie masz wyłączonej notki sms. Są dwie
    możliwości żeby się tego pozbyć:
    1. sms na numer 8042 o treści: STOP NOTKA
    2.ręczne wpisanie w telefonie przekierowań:
    http://www.blogplay.pl/2010/08/jeszcze-o-notce/
    Tak dla pewności zarejestruj się w play24 i sprawdź w usługach czy na
    pewno poczta głosowa jest wyłączona

    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2013-07-04 18:36:24
    Od: "wieslav" <w...@w...pl>

    Użytkownik "dizel" <x...@x...xx> napisał w wiadomości

> [...]
    > http://www.blogplay.pl/2010/08/jeszcze-o-notce/
    > Tak dla pewności zarejestruj się w play24 i sprawdź w usługach czy na

    Jak zwykle jesteś zorientowany i bardzo pomocny. Dokładnie o to chodziło
    czyli o Notkę!
    Wielkie dzięki!!!

    Pozdrawiam
    Wieslav

  • 8. Data: 2013-07-04 23:43:49
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    Ok, pytanie pomocnicze - jak przedłużyć promocyjne złotówki bez 5 za 10?
    Tylko doładowania net/fb wchodzą w rachubę?

  • 9. Data: 2013-07-05 23:52:25
    Od: Grzexs <g...@g...pl>

    > Ok, pytanie pomocnicze - jak przedłużyć promocyjne złotówki bez 5 za 10?
    > Tylko doładowania net/fb wchodzą w rachubę?

    http://telefix.ugu.pl/kody_play.htm#kody_podstawowe

    a więc chyba rzeczywiście trzeba doładować za >=25 PLN przez
    http://doladowania.play.pl/

    W ostatnim dniu ważności bonusu uzyskanego przez "5 za 10" daje się
    ponownie wykupić tą usługę.

    Jeszcze można zmienić profil - zeruje się wszystko oprócz złotówek i
    złotówek bonusowych, licznik czasu "5 za 10" też się zeruje, więc ten
    bonus można wtedy przed upływem 30 dni.
    --
    Grzexs

  • 10. Data: 2013-07-06 10:09:17
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Thu, 04 Jul 2013 23:43:49 +0200, PlaMa <m...@w...pl>
    wrote:

    >Ok, pytanie pomocnicze - jak przedłużyć promocyjne złotówki bez 5 za 10?
    >Tylko doładowania net/fb wchodzą w rachubę?

    Tak. FB od 5pln, doladowania play.pl od 25pln