    From: "wieslav" <w...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Play MINI MAX
    Date: Thu, 4 Jul 2013 14:45:06 +0200

    Witam.

    W ustawieniach mam wyłączone wszystkie rodzaje poczty głosowej. Jednak
    dzwoniący do mnie skarzą się, że podczas gdy prowadzę rozmowę a oni do mnie
    dzwonią słyszą komunikat: Abonent chwilowo niedostępny .... itd.. i
    pobierana jest od nich opłata za te kilka, kilkanaście sekund tego
    komunikatu. Również w przypadku gdy ja dzwonię do kogoś a on rozmawia
    :Przepraszamy, wybrany numer jest zajęty... spróbuj poźniej... i za to z
    kolei ja mam pobieraną opłatę. Pierwszy raz spotykam się z czymś takim aby
    za takie komunikaty u jakiegokolwiek operatora były pobierane opłaty. W
    związku z tym pytanie. Czy jednak nie mam tak do końca wyłączonej poczty
    głosowej (jeśli tak, to bardzo proszę podać kod do jej wyłączenia!) czy też
    to taki urok Formuły Mini Max na Kartę? Byłby to wielki minus, niestety...

    Pozdrawiam

    Wieslav