  • 21. Data: 2013-07-09 07:28:44
    Temat: Re: Play MINI MAX
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    Dnia Sun, 07 Jul 2013 19:39:49 +0200, dizel napisał(a):

    > To nie żadna komibnatoryka bo przy letniej promocji za doładowanie
    > 51pln dostawało się 60% wartości doładowania więc było to 30,60 na
    > konto promocjne, więc taka kwota wystarczy do wykręcenia limitów na
    > rozmowy na przykład albo na smsy.

    Ale takie promocje nie zdarzają się często.

    > Nigdzie tak nie napisałem ale przy dobrych wiatrach czyli gdy są
    > promocje na doładowania można mieć taniej bez zbędnego wysiłku.

    Fakt, ale trzeba poszukać promocji. A w MiniMax jest bez szukania.

    --
    ALEX Alpha MR, Pod Cusimą Cesarska Marynarka Japońska nie tylko zatopiła
    flotę rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy

  • 22. Data: 2013-07-09 15:01:26
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Tue, 9 Jul 2013 07:28:44 +0200, ALEX Alpha MR <k...@s...us>
    wrote:

    >Ale takie promocje nie zdarzają się często.

    Zgadza się, plus tych promocji jest taki że zastępują standardowe
    promocje na dany dzień więc nawet osoby nieświadome się załapią jeśli
    oczywiście doładują w dniu promocji.