eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmPlay Fresh -reklamacja a brak danych osobowychPlay Fresh -reklamacja a brak danych osobowych
  • Data: 2010-08-27 09:46:12
    Temat: Play Fresh -reklamacja a brak danych osobowych
    Od: a...@p...pl szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Czesc,

    zasililem konto (kasa weszla), aktywowalem pakiet kodem (tym co
    zwykle) 100[200] minut za 5 zl a minuty do Play i stacjonarne sie nie
    pojawily. Kiedys pare razy bylo OK, tym razem nie.

    Zlozylem wiec reklamacje via WWW i opisalem sprawe.....a w odpowiedzi
    dostalem, ze sie zajma moja reklamacja - ale MUSZE sie zarejestrowac
    powoluja sie na

    regulamin

    http://www.playmobile.pl/resources/pdf/Regulamin_swi
    adczenia_uslug_telekomunikacyjnych_dla_uzytkownikow.
    pdf

    paragraf 9.3 - dla uzytkownikow zarejestrowanych

    Jest to nagmina praktyka? Przeciez po to zorganizowali sie
    elektorniczna obsluge i zezwolili na nierejestrowanie sie uzytkownikow
    (do dzwonienia), to dlaczego nikt sie nie chce zajac reklamacja bez
    rejestracji? Reklamacja nie dotyczy mnie jako czlowieka, tylko
    jakiegos p........ numeru telefonu, a kontakt z czlowiekiem, ktory
    uzywa tego numeru jest przez p........ system elektroniczny (WWW). To
    co jeszcze potrzeba?

    Macie z tym czyms podobne doswiadczenia? A moze macie jakies pismo,
    ktory mogloby ich "wyprostowac"?


    --
    ThinkXtra

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: