  • Data: 2010-08-30 07:09:53
    Temat: Re: Play Fresh -reklamacja a brak danych osobowych
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 30-08-2010 o 08:13:17 J.F. <j...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Nie nie Piotrze - tak wlasnie powinno byc - kupiles bubel, odnosisz,
    > okazujesz paragon, dostajesz dobry towar lub pieniadze i zegnacie sie
    > wzajemnie serdecznie.
    >
    > Paranoja to jest jak w prostej sprawie trzeba wypelnic wniosek
    > reklamacyjny, napisac tysiaczne szczegoly, prosic o potwierdzenie na
    > kopii i czekac dwa tygodnie na odpowiedz.

    No racja - bo to jest podwójna paranoja, pierwsza dążąca do całkowitej
    anonimowości obywatela i zagrożeń wynikających z poznania drugiego
    człowieka i tego jak się nazywa i gdzie mieszka, a druga to ta o której
    piszesz kiedy procedurą jest przerost biurokracji w przypadku prostej
    sprawy. Wszystko ma swoją przyczynę i cel, co nie znaczy że to nie idzie w
    kierunku paranoi.

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?