  • 1. Data: 2013-04-18 03:43:47
    Temat: Android - kamera konferencyjna w roli kamery fotograficznej?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    Mam tableta ASUS Galaxy Nexus 7... z Androidem na pokładzie.

    Ma on tylko jedną kamerę "z przodu", od strony LCD...
    Jak można użyć jej w roli kamery "z tyłu"?

    Nie, nie chcę robić fotek tabletem na wakacjach :-)
    Chciałbym jednak użyć tego tableta do aplikacji,
    która umożliwia skanowanie kodów paskowych produktów.
    Apek wykrywa że nie mam "tej właściwej" kamery i funkcja
    skanowania kodów paskowych jest niewłączona - co zrobić?

  • 2. Data: 2013-04-18 13:58:52
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Pszemol" napisał w wiadomości
> [...]
    >Apek wykrywa że nie mam "tej właściwej" kamery i funkcja
    >skanowania kodów paskowych jest niewłączona - co zrobić?

    Kupic lepszy model ?
    A rozdzielcozsc tej kamery pozwali na rozpoznawanie kodow ?
    Bo jak tam zwykla VGA, to tak jakby na styk ..

    J.

  • 3. Data: 2013-04-18 19:05:19
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    "J.F" <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Użytkownik "Pszemol" napisał w wiadomości
    > Mam tableta ASUS Galaxy Nexus 7... z Androidem na pokładzie.
    >
    > Kupic lepszy model ?

    Probujesz byc dowcipny? ;-)

    Ja jestem pewny ze to sie jakos da zrobic w tak solidnym i otwartym
    systemie jak android...

    > A rozdzielcozsc tej kamery pozwali na rozpoznawanie kodow ?
    > Bo jak tam zwykla VGA, to tak jakby na styk ..

    A czemu mialaby rozdzielczosc przeszkadzac? Jak wykadeyjes paski na caly
    ekran to VGA powinna wystarczyc z duzym powodzeniem...

  • 4. Data: 2013-04-18 19:57:59
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    > Probujesz byc dowcipny? ;-)
    >
    > Ja jestem pewny ze to sie jakos da zrobic w tak solidnym i otwartym
    > systemie jak android...

    Android jest tak fajny, ze musisz kupic lepszy model. Bedziesz mial 2
    androidy. A jak bedziesz chcial cos jeszcze, to kupisz trzeciego.
    Uzywajac wszystkich trzech bedziesz mogl osiagnac to co chcesz :)

  • 5. Data: 2013-04-18 20:01:59
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    "J.F" <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Mam tableta ASUS Galaxy Nexus 7... z Androidem na pokładzie.
    > Kupic lepszy model ?

    >Probujesz byc dowcipny? ;-)

    Stosuje Twoje rozwiazania, przeciez kazdy chce zaplacic, aby miec
    lepszy telefon :-P

    >Ja jestem pewny ze to sie jakos da zrobic w tak solidnym i otwartym
    >systemie jak android...

    Tablet ? Byc moze, bo plikow konfiguracyjnych w telefonie Samsunga to
    jakos malo na oko :-)

    Ale spytajmy moze jak to sie robi w ajfonie :-)

    >A czemu mialaby rozdzielczosc przeszkadzac? Jak wykadeyjes paski na
    >caly
    >ekran to VGA powinna wystarczyc z duzym powodzeniem...

    Jak chcesz pokazac to owszem, jak masz rozpoznac ... 4 piksele na
    cienka kreske to chyba takie mininum, bo wiadomo ze sie dokladnie nie
    wpasuje w raster kamery i na krawedziach bedzie przeklamanie co
    najmniej o 1 piksel.
    A tych kresek ... zalezy od kodu, ale np "jest ze 40" :-)
    A przerw tez 40 i ich grubosc tez wazna. razem 320 pikseli. A
    niektore przeciez grube, wiec sie kod wydluza. i zajmuje np 450
    pikseli.
    Wiec ma szanse zadzialac, ale jak pikseli trzeba bedzie wiecej, albo
    kod trzeba bedzie dluzszy, to juz 640 zabraknie ..

    J.

  • 6. Data: 2013-04-18 22:10:32
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    "J.F" <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Tablet ?

    No tablet ... mowimy o 7" nexusie.

    > Byc moze, bo plikow konfiguracyjnych w telefonie Samsunga to jakos malo na oko :-)
    >
    > Ale spytajmy moze jak to sie robi w ajfonie :-)

    W iPhone nie trzeba nic robic bo sa dwie kamerki.

> [...]
    > Wiec ma szanse zadzialac, ale jak pikseli trzeba bedzie wiecej, albo kod
    > trzeba bedzie dluzszy, to juz 640 zabraknie ..

    Ale program sobie obrabia ruchomy obraz z kilkuset klatek fimu. Bez
    problemu sobie poradzi. O to sie nie boje...

  • 7. Data: 2013-04-18 22:23:53
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    "J.F" <j...@p...onet.pl> wrote:

    >W iPhone nie trzeba nic robic bo sa dwie kamerki.

    Ale przestawic je mozna ? Gdybys tak np chcial sobie zdjecie oka
    zrobic, albo wideorozmowe z tej na "plecach".

    [...]
    >Ale program sobie obrabia ruchomy obraz z kilkuset klatek fimu. Bez
    >problemu sobie poradzi. O to sie nie boje...

    Zawsze mozna wydrukowac dluzszy kod i na innym urzadzeniu sprawdzic z
    jakim sobie radzi ;-)

    J.

  • 8. Data: 2013-04-18 22:32:13
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2013-04-18 19:05, Pszemol wrote:

> [...]
    >
    > A czemu mialaby rozdzielczosc przeszkadzac? Jak wykadeyjes paski na caly
    > ekran to VGA powinna wystarczyc z duzym powodzeniem...

    Barcode Scanner + (Plus) works like a champ. I just got my N7 and this
    is the 3rd app I put on it. I have not had a single problem with it.
    http://nexus7forum.com/nexus-7-help/how-to-read-qr-c
    odes/
    Dwie minuty googlania, moze szybicej....

  • 9. Data: 2013-04-18 22:40:06
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 18.04.2013 Pszemol <P...@P...com> napisał/a:

    > Ale program sobie obrabia ruchomy obraz z kilkuset klatek fimu. Bez
    > problemu sobie poradzi. O to sie nie boje...

    Co? Soft do czytania kodu paskowego z takim algorytmem, żartujesz prawda?
    To się robi z jednej fotki, jak ma dobry AF i ze 2MP to działa, jak nie to
    nie.

    Podaj przykład softu który mi przeczyta EAN13 na ipadzie2, albo ipodzie
    tough 4.

    Nie wiem co ma N7, ale w przedniej raczej nie ma AF, więc niedasię.

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 10. Data: 2013-04-18 22:59:14
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "atm" napisał w wiadomości
> [...]
    >http://nexus7forum.com/nexus-7-help/how-to-read-qr-
    codes/
    >Dwie minuty googlania, moze szybicej....

    Platna aplikacja (jest tez BS free) ma byc odpowiedzia na pytanie o
    konfiguracje multimediow w systemie ? :-)

    J.