  • 1. Data: 2011-07-06 11:28:03
    Temat: Play Email BlackBerry
    Od: McRella <y...@o...pl>

    Czy włączenie tej usługi (10 pln/mies) daje rzeczywiście nielimitowany
    dostęp do internetu? Czy może bardziej opłaca się wykupić 200 MB za 9 zł
    przy założeniu, że do kont e-mail będę musiał się logować przez www,
    jako że nie ma w moim BB 8310 skonfigurowanego klienta e-mail?

  • 2. Data: 2011-07-06 11:31:31
    Temat: Re: Play Email BlackBerry
    Od: McRella <y...@o...pl>

    W dniu 2011-07-06 13:28, McRella pisze:
> [...]
    > przy założeniu, że do kont e-mail będę musiał się logować przez www,
    > jako że nie ma w moim BB 8310 skonfigurowanego klienta e-mail?

    I jeszcze jeden kamyczek do ogródka BB - coś mi się ostatnio sam łączy z
    internetem, sesje po 10 KB, jedna 30 KB. Mam Operę, Google Maps...

  • 3. Data: 2011-07-06 14:16:42
    Od: McRella <y...@o...pl>

> [...]
    > przy założeniu, że do kont e-mail będę musiał się logować przez www,
    > jako że nie ma w moim BB 8310 skonfigurowanego klienta e-mail?

    ustawiłem -> Zarzadzenia połączeniami/ opcje sieci tel. kom/ usługi
    danych= wył
    pewnie pomoże

  • 4. Data: 2011-07-06 14:28:56
    Od: Pendrive <P...@d...pl>

> [...]
    > przy założeniu, że do kont e-mail będę musiał się logować przez www,
    > jako że nie ma w moim BB 8310 skonfigurowanego klienta e-mail?

    daje darmwoe polaczenie, tyle ze w ramach bis nie polaczysz sie z
    youtube a ni innymi uslugami gdzie jest strumieniowa transmisja danych
    Tak na marginesie w przeciwienstwie do bisu orange w play dostepne sa
    mapy blackberry

    --
    z magazynem</a>

  • 5. Data: 2011-07-06 15:15:43
    Od: McRella <y...@o...pl>

    W dniu 2011-07-06 16:28, Pendrive pisze:

> [...]
    > youtube a ni innymi uslugami gdzie jest strumieniowa transmisja danych
    > Tak na marginesie w przeciwienstwie do bisu orange w play dostepne sa

    a czy będę mógł korzystać wyłącznie z dedykowanej przeglądarki, czy np
    z Opery? No i czy jak będę chciał z Opery skorzystać, to policzą
    transfer z BIS czy zdejmą kasę z konta?

  • 6. Data: 2011-07-06 16:46:31
    Od: GS <g...@g...pl>

    Użytkownik McRella napisał:

    > a czy będę mógł korzystać wyłącznie z dedykowanej przeglądarki, czy np z
    > Opery? No i czy jak będę chciał z Opery skorzystać, to policzą transfer
    > z BIS czy zdejmą kasę z konta?
    z dowolnej w której ustawisz połączenie przez BIS

    pzdr
    GS

  • 7. Data: 2011-07-06 16:47:04
    Od: GS <g...@g...pl>

    > ustawiłem -> Zarzadzenia połączeniami/ opcje sieci tel. kom/ usługi
    > danych= wył
    > pewnie pomoże
    i teraz nic nie będziesz miał ;-)
    sprawdz czy masz np. AGPS wyłączony

    pzdr
    GS

  • 8. Data: 2011-07-06 16:48:15
    Od: GS <g...@g...pl>

> [...]
    > przy założeniu, że do kont e-mail będę musiał się logować przez www,
    > jako że nie ma w moim BB 8310 skonfigurowanego klienta e-mail?
    daje - jak masz tylko co powinno być a reszgte wiesz jak ustawić by
    łączyła się tylko po bis
    nie działa strumieniowe pobieranie danych np. YT itp.

    pzdr
    GS

  • 9. Data: 2011-07-06 18:21:46
    Od: McRella <y...@o...pl>

    W dniu 2011-07-06 18:48, GS pisze:

    > nie działa strumieniowe pobieranie danych np. YT itp.

    och, do YT mam 4 mbit w kompie:)

  • 10. Data: 2011-07-07 09:58:59
    Od: Pendrive <P...@d...pl>

    W dniu 2011-07-06 17:15, McRella pisze:

    > a czy będę mógł korzystać wyłącznie z dedykowanej przeglądarki, czy np z
    > Opery? No i czy jak będę chciał z Opery skorzystać, to policzą transfer
    > z BIS czy zdejmą kasę z konta?

    opera na bb moze sie laczyc przez BIS

    --
    z magazynem</a>