  • 1. Data: 2011-07-05 16:25:24
    Temat: daopay znow okrada ludzi
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    jakiś czas temu daopay chodziło dobrze
    potem zaczęły się problemy z zakupami
    znalazłem ich operatora w Polsce którym okazał się avantis
    po ok. tygodniu problemy naprawili

    teraz daopay zmienił operatora i znow są problemy
    numeracja 91968, nie przychodzą kody smsowe
    dotpay się do tego numeru już nie przyznaje
    i teraz nie wiem gdzie szukać,

    daopay swoim zwyczajem odpowie po tygodniu lub wcale
    a kasę trzepie za free

  • 2. Data: 2011-07-05 22:11:46
    Temat: Re: daopay znow okrada ludzi
    Od: peter <p...@p...com>

    W dniu 2011-07-05 18:25, zlotowinfo pisze:
> [...]
    > dotpay się do tego numeru już nie przyznaje
    > i teraz nie wiem gdzie szukać,
    >

    > daopay swoim zwyczajem odpowie po tygodniu lub wcale

    nie lubie grac na mokrym korcie