  • 81. Data: 2010-05-28 09:10:27
    Temat: Re: Płaćcie mandaty...
    Od: "Viking" <j...@p...no_spam.onet.pl>

    on the 27/05/2010, 21:08:03 Krzysiek Kielczewski wrote:

    > Już na 33MHz bywały radiatory, a od 66MHz bywały również wiatraczki.

    tak, jak sobie zalozyles, bo potrzebne tam byly jak dziura w moscie:)
    nawet P100 biegalo bez zajakniecia bez wiatraka, ze zwyklym radiatorem

    V.I.K.I.N.G.: Vigilant Individual Keen on Infiltration
    and Nocturnal Gratification
    ICQ: 50985493 GG: 10684393

  • 82. Data: 2010-05-28 09:10:28
    Od: "Viking" <j...@p...no_spam.onet.pl>

    on the 27/05/2010, 21:13:54 Grejon wrote:

    > Wiesz, ja kiedyś miałem problem z kompem wyposażonym w taki procesor,
    > non-stop się wieszał. Zgadnij co było przyczyną? :)

    dupiaty skladajacy...

  • 83. Data: 2010-05-28 09:13:44
    Od: Grejon <g...@i...pl>

    Viking pisze:

    > dupiaty skladajacy...

    Tak podstępnie złożył że te problemy zaczęły się po jakichś 2 latach? :)
    A przyczyną był właśnie niepracujący wentylator...

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

  • 84. Data: 2010-05-28 12:13:29
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Thu, 27 May 2010 22:08:03 +0200, Krzysiek Kielczewski napisał(a):

    > Już na 33MHz bywały radiatory, a od 66MHz bywały również wiatraczki.

    Ale np. z radiatorkiem 1cm wysokim albo i niższym. Zamiana na coś
    solidniejszego rozwiązywała problem.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 85. Data: 2010-05-28 12:56:54
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    Artur 'futrzak' Maśląg pisze:
    > Massai pisze:
    > (...)

    > To nie są durne przepisy, tylko Prawo Bankowe i jak najbardziej ma na
    > celu chronienie interesów dłużnika.

    Przykład na to, że jak władzuchna ustanawia prawo "dla dobra obywatela" to potem
    są takie skutki, że gdy taki obywatel pojedzie np. na urlop za granicę, a akurat
    wyjdzie, że jest winny 100zł, to rzeczony obywatel jest w ciemnej d...

    Jestem 100% pewien, że nasi demokratycznie wybrani przedstawiciele,
    opłacani z naszych podatków, mogliby tę ochronę skonstruować ciut mądrzej.

  • 86. Data: 2010-05-28 13:19:00
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    Krzysiek Kielczewski wrote:

    > Mi to nie wygląda na telefon z banku ani na bankowe procedury. Kiedyś
    > miałem podobną próbę wyłudzenia danych przez podszywającego się pod
    > mBank.

    Dopytałem się wtedy w oddziale banku, i się okazuje że owszem, pekao
    tak to weryfikuje.

    "Jak dzwonimy do kogoś z ważną informacją o jego rachunku, musimy się
    upewnić że przekazujemy informację właściwej osobie".

    A tamta ważna informacja to było "może pan sobie visę wyrobi?", jak się
    potem dowiedziałem.

    Na moje pytanie ""a jak ja do pani zadzwonię i się przedstawię jako
    pracownik banku, i zacznę się dopytywać o rozmiar buta, to jak się pani
    zorientuje że nie jestem z banku?"
    odpowiedzieli "Niech pan nie żartuje".

    Wtedy się z nimi rozstałem...

    --
    Pozdro
    Massai

  • 87. Data: 2010-05-28 14:11:58
    Od: Artur 'futrzak' Maśląg <f...@p...com>

    Viking pisze:

    > tak, jak sobie zalozyles, bo potrzebne tam byly jak dziura w moscie:)

    Wbrew temu co twierdzisz, były zakładane niejako fabrycznie i jak
    najbardziej potrzebne. Na 486SX-25 nie było nic, ale na 486DX2-66
    jak najbardziej już były używane radiatory/radiatory+wiatrak.

    > nawet P100 biegalo bez zajakniecia bez wiatraka, ze zwyklym radiatorem

    I co by miało z tego wynikać? Mam nawet gdzieś w kolekcji działającą
    płytę BX dual PIII550MHz - chłodzone pasywnie.

  • 88. Data: 2010-05-28 14:22:15
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Artur Maśląg" <f...@p...com> wrote in message
    > W dniu 2010-05-27 22:30, Krzysiek Kielczewski pisze:
    > (...)

    > Wiesz, to jest żadne wytłumaczenie - ja od dawna wiem, że to się do
    > niczego sensownego nie przyda, niemniej mam takowe w kolekcji, podobnie
    > jak ramy różnego autoramentu. Przydatność tego jest wręcz ujemna...

    Panowie, ale o co Wy walczycie? :-)
    Był to stary komputer w pierwszej połowie lat 90 tych.
    Jeśli nie późne 486 to wczesne Pentium I.
    W każdym razie ciekawa rzecz była bo właśnie zamiast
    się zawieszać czy iść w maliny program "działał" tylko
    właśnie źle liczył... Po wymianie wiatraka jak ręką odjął.
    Nie uwierzyłbym gdybym sam nie testował...

  • 89. Data: 2010-05-28 14:23:47
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "BorysPogoreło" <b...@p...edu.leszno> wrote in message

    > Ale np. z radiatorkiem 1cm wysokim albo i niższym. Zamiana na coś
    > solidniejszego rozwiązywała problem.

    To był właśnie taki pipek mały radiatorek z wiatrakiem...
    Po otwarciu obudowy, wiatrak tylko sobie siedział w miejscu
    owinięty kurzem ze wszystkich stron... Komp stał w sklepie
    nie w domu, więc kurzyło się tam inaczej.

  • 90. Data: 2010-05-28 14:39:30
    Od: Artur 'futrzak' Maśląg <f...@p...com>

    Pszemol pisze:
    (...)
> [...]
    > właśnie źle liczył... Po wymianie wiatraka jak ręką odjął.
    > Nie uwierzyłbym gdybym sam nie testował...

    Nie takie rzeczy widziałem i nie tylko w czasach 486 :)