  • 91. Data: 2010-05-28 23:35:52
    Temat: Re: Płaćcie mandaty...
    Od: "Viking" <j...@p...no_spam.onet.pl>

    on the 28/05/2010, 13:11:58 Artur 'futrzak' Maśląg wrote:

    > Wbrew temu co twierdzisz, były zakładane niejako fabrycznie i jak
    > najbardziej potrzebne. Na 486SX-25 nie było nic, ale na 486DX2-66
    > jak najbardziej już były używane radiatory/radiatory+wiatrak.

    toz pisze o radiatorze tylko, w zyciu nie pamietam zebym ponizej p75
    powiedzmy zalozyl wiatrak na radiator, zbedne db a ze ktos chcial to
    juz inksza inkszosc ale potrzeba byla zerowa, odprowadzenie ciepla
    przez radiator bylo wystarczajace

    V.I.K.I.N.G.: Vigilant Individual Keen on Infiltration
    and Nocturnal Gratification
    ICQ: 50985493 GG: 10684393

  • 92. Data: 2010-05-28 23:35:52
    Od: "Viking" <j...@p...no_spam.onet.pl>

    on the 28/05/2010, 08:13:44 Grejon wrote:

    > Tak podstępnie złożył że te problemy zaczęły się po jakichś 2 latach?
    > :) A przyczyną był właśnie niepracujący wentylator...

    albo zerowy przeply powietrza wewnatrz obudowy, jak sobie przypomne
    niektore wynalazki skladaczy z tamtych czasow, tasmy ktore praktycznie
    szczelnie owiajaja procek pilnujac zeby przypadkiem sie nie ochlodzil
    to i dzis mi wlosy deba staja na rekach...

  • 93. Data: 2010-05-29 09:28:40
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2010-05-28 23:35, Viking pisze:

> [...]
    > powiedzmy zalozyl wiatrak na radiator, zbedne db a ze ktos chcial to
    > juz inksza inkszosc ale potrzeba byla zerowa, odprowadzenie ciepla

    Wiesz co, pisać to możesz sobie dowolne rzeczy, ale rzeczywistość
    była inna i na część 486 fabrycznie zakładano radiatory+wiatrak,
    a nie tylko radiatory. I nadal prawdą jest, że zatarcie takiego
    wiatraczka mogło powodować wieszanie się/przekłamanie w obliczeniach.
    W sumie to już sam nie wiem do czego dążysz - najpierw napisałeś,
    że nie było 486 z chłodzeniem na CPU, teraz już piszesz, że
    poniżej p75 radiator miał wystarczyć. Jak sobie przypomnę wielkość
    radiatora w P60 to mnie śmiech ogarnia. Inna sprawa, że nawet
    w specyfikacjach niektórych wyrobów 486 explicite było podane
    'COOLING FAN REQUIRED'. Procesorów 486 był dość duży wybór
    - już nie wspomnę o patentach 5x86 w PGA-168

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.

  • 94. Data: 2010-05-29 16:33:10
    Od: Vax <m...@z...sie>

    W dniu 2010-05-27 18:47, Viking pisze:

    > 486 z chlodzeniem na CPU? chyba cie ponioslo:)

    nie poniosło go...
    Składałem kiedyś właśnie 486 DX i chłodzenia zabrakło.
    Działał prawidłowo tylko gdy na procku stała szklanka z wodą
    (wiatrak można było kupić dopiero w poniedziałek, a trzeba
    było jakiś system postawić, uporządkować zworki etc.).

    v.

  • 95. Data: 2010-05-29 19:33:26
    Od: Marcin Jan <t...@g...pl>

    Massai pisze:
> [...]
    >
    > Nasze ukochane państwo opiekuńcze.
    > Jest coś takiego jak kwota wolna od zajęcia, około 10k pln.
    > Skarbówka chce sobie ściągnąć niezapłacony mandat, przysyła do banku
    > pismo, ale jeśli na koncie jest mniej niż ta kwota wolna od zajęcia, to
    > bank im nie przeleje.
    >
    > Zamiast tego zablokuje całe konto.
    >
    > Czyli macie zajęcie za mandat 100 pln, na koncie 9k pln, i nie możecie
    > skorzystać z ani grosza z tych 9k pln.
    >
    > Trzeba się przejść do banku, napisać wniosek o zrealizowanie zajęcia z
    > pominięciem kwoty wolnej od zajęcia, drugi wniosek o odblokowanie...

    tak się stało że akurat 3 tygodnie temu do mojego banku uderzył US za
    mandat. Kwota z mandatu 212 z kosztami , kwota zablokowana na koncie
    250. Dodam że zablokowali dwa konta więc w sumie 500 pln. Ogólna kwota
    na kontach dużo mniej niż 10k pln. Więc chyba nie zawsze jest tak jak
    piszesz. Jak na razie bank jeszcze nie przelał tej kwoty. OIDP to ze 2
    lata temu było podobnie choć wtedy zablokowali chyba 1.500 pln po 4
    tygodniach bank przelał kasę za mandat.
    pozdrawiam
    marcin

  • 96. Data: 2010-05-29 20:12:53
    Od: Grejon <g...@i...pl>

    Viking pisze:

> [...]
    > szczelnie owiajaja procek pilnujac zeby przypadkiem sie nie ochlodzil
    > to i dzis mi wlosy deba staja na rekach...

    A w sumie też możliwe. To były nowe bebechy wsadzone do starej obudowy.

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

  • 97. Data: 2010-05-30 00:19:32
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Wed, 26 May 2010 14:39:43 +0200, Plumpi napisał(a):

    > Bez nakazu sądowego, żaden bank nie ujamni nawet czy dana osoba ma konto w
    > tym banku.

    Owszem, ujawni. Komornik przesyła nakaz zajęcia na pałę, bank zajmuje,
    jeśli ma konto tej osoby, a jeśli nie, to odpisuje, że nie ma takowegho.

    --
    ___________ (R)

  • 98. Data: 2010-05-30 00:27:39
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Viking,

    Thursday, May 27, 2010, 6:47:03 PM, you wrote:

    > 486 z chlodzeniem na CPU? chyba cie ponioslo:)

    Dlaczego? 486 z zegarem 100 czy 133 MHz miały radiatorki i
    wentylatorki. Jeszcze nawet gdzieś w domu mam taki.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 99. Data: 2010-05-30 00:29:43
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Wed, 26 May 2010 09:57:13 +0000 (UTC), Massai napisał(a):

    > Zamiast tego zablokuje całe konto.

    Nieprawda.

    > Czyli macie zajęcie za mandat 100 pln, na koncie 9k pln, i nie możecie
    > skorzystać z ani grosza z tych 9k pln.

    Trzeba mieć konto wq banku, a nie w przechowalni idiotów.

    --

  • 100. Data: 2010-05-30 02:27:10
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-05-29, Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl> wrote:

    > Owszem, ujawni. Komornik przesyła nakaz zajęcia na pałę, bank zajmuje,
    > jeśli ma konto tej osoby, a jeśli nie, to odpisuje, że nie ma takowegho.

    Tak z ciekawości, wiesz może ile jest banków działających w Polsce?

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski