  • 101. Data: 2010-05-30 09:38:26
    Temat: Re: Płaćcie mandaty...
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 30 May 2010 02:27:10 +0200, Krzysiek Kielczewski wrote:

    >Tak z ciekawości, wiesz może ile jest banków działających w Polsce?

    kolo tysiaca ?
    Z czego moze ze 20 bardziej popularnych - jest szansa ze trafi ..

    J.

  • 102. Data: 2010-05-30 12:38:02
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sun, 30 May 2010 02:27:10 +0200, Krzysiek Kielczewski napisał(a):

    > Tak z ciekawości, wiesz może ile jest banków działających w Polsce?

    Kilka tysięcy.

    --
    ___________ (R)

  • 103. Data: 2010-05-30 14:17:52
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-05-30, Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl> wrote:

    > Kilka tysięcy.

    Sporo. A po ograniczeniu do banków prowadzących zwykłe konta dla
    przeciętnych zjadaczy chleba?

    pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 104. Data: 2010-05-30 16:06:15
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sun, 30 May 2010 14:17:52 +0200, Krzysiek Kielczewski napisał(a):

    > Sporo. A po ograniczeniu do banków prowadzących zwykłe konta dla
    > przeciętnych zjadaczy chleba?

    Tak samo.

    --
    ___________ (R)

  • 105. Data: 2010-06-04 16:39:32
    Od: Karol Y <k...@o...pl>

    > Nikt komornika nie wysyła ani z banku nie zajmuje pieniędzy
    > w okolicznościach jednej pomyłki, jednego mandatu...
    > Zwłaszcza komornik to ostateczność bo taka windykacja kosztuje
    > często większą część kwoty do odzyskania (zależnie od sumy).
    > Takie problemy mają tylko ludzie którzy notorycznie nie płacą za siebie.

    Żartujesz. Nie wiem gdzie, ale w Polsce jest tak jak napisał grupowicz
    Cavallino.

    --
    Mateusz Bogusz