  • 31. Data: 2012-02-22 10:35:29
    Temat: Re: Piętnastoletni fotograf przyrody nagrodzony przez BBC
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 21/02/2012 22:39, Janko Muzykant wrote:

    > Czy ja Ci każę iść 30 kilometrów w deszczu? Nie. A lubię to robić i
    > robię od czasu do czasu. I też nie uważam tego za wielki miki.
    > Jeden lubi leżeć w dziupli pół dnia, drugi łazić po błocie, a trzeci
    > sklejać zamek z zapałek. Nie ma w tym nic nadzwyczajnego.

    > I Ty na tej grupie takie kity? :) Akurat w zdjęciach przyrody jak w
    > zdjęciach sportu - można pstryknąć szachistów od pierwszego razu, ale ze
    > sztafetą szansa na dobry kadr jest wyraźnie mniejsza.

    > Bo wstał wcześnie i miał tele.

    Janko, ty chyba cierpisz ostatnio na syndrom niedocenionego artysty.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 32. Data: 2012-02-22 10:45:27
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2012-02-22 11:35, kamil pisze:
    > Janko, ty chyba cierpisz ostatnio na syndrom niedocenionego artysty.

    Następny...

    Zacznijmy od tego, że mówienie o artyście i fotografii jednocześnie nie
    ma sensu.
    I możne na tym skończmy :)

    --
    pozdrawia Adam
    /jest kryzys wartości. Patrzę w portfel, a tam wartości brak/

  • 33. Data: 2012-02-22 10:52:37
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 22/02/2012 10:45, Janko Muzykant wrote:

    > Następny...
    >
    > Zacznijmy od tego, że mówienie o artyście i fotografii jednocześnie nie
    > ma sensu.
    > I możne na tym skończmy :)

    Dlaczego zaraz skończmy? Masz żal, że chłopak dostał nagrodę za
    wstawanie o 5 rano, a Tobie nikt nagrody za chodzenie 30km w deszczu nie
    dał, proste.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 34. Data: 2012-02-22 14:00:08
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2012-02-22 11:52, kamil pisze:
    > Masz żal, że chłopak dostał nagrodę za
    > wstawanie o 5 rano, a Tobie nikt nagrody za chodzenie 30km w deszczu nie
    > dał, proste.

    Naprawdę myślisz, że jestem takim kretynem?

    --
    pozdrawia Adam
    /nie każdy cieć to cieć, nie każdy prezydent to prezydent.../

  • 35. Data: 2012-02-22 14:17:06
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 22-02-2012 15:00, Janko Muzykant pisze:
    > Naprawdę myślisz, że jestem takim kretynem?

    Więc dlaczego zamiast pogratulować małolatowi bądź co bądź sukcesu
    szukasz dziury w całym?

    --
    pozdr. Rzędzimir

  • 36. Data: 2012-02-22 14:28:41
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2012-02-22 15:17, DoQ pisze:
    > Więc dlaczego zamiast pogratulować małolatowi bądź co bądź sukcesu
    > szukasz dziury w całym?

    Może przeczytaj mój pierwszy post, bo dziury to szuka cała reszta.
    Dziury, depresji, choroby psychicznej i pewnie jeszcze niejednej rzeczy :)

    --
    pozdrawia Adam
    /zapisałbym się do mensy, tylko nie mam kiedy/

  • 37. Data: 2012-02-22 14:48:27
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 22-02-2012 15:28, Janko Muzykant pisze:

    > Może przeczytaj mój pierwszy post, bo dziury to szuka cała reszta.
    > Dziury, depresji, choroby psychicznej i pewnie jeszcze niejednej rzeczy :)

    Zgadzam się, że kiedyś lustrzanką kliszową bez AF i pomiaru światła
    zrobić takie zdjęcia to było nieporównywalnie trudniejsze zadanie.
    Jednak nawet teraz nie każdemu to dobrze wychodzi:)

    --
    pozdr. Rzędzimir

  • 38. Data: 2012-02-22 16:35:10
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2012-02-22 14:48:27 +0000, DoQ <p...@g...com> said:

    > Zgadzam się, że kiedyś lustrzanką kliszową bez AF i pomiaru światła
    > zrobić takie zdjęcia to było nieporównywalnie trudniejsze zadanie.
    > Jednak nawet teraz nie każdemu to dobrze wychodzi:)

    Nie rozumiesz/cie janka.
    Takie zdjęcia w czasach kliszowych nie istniały, albo były
    reżyserowane. Najlepsze makro, czy pierze z przed 15-20 lat ma się
    nijak, do tego co się teraz produkuje na kopy. Adam wyraźnie napisał.
    Tu się liczy, że się komuś chce i że ma czym.
    Koniec kropka.
    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam

  • 39. Data: 2012-02-22 17:15:49
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 22/02/2012 16:35, JA wrote:

> [...]
    > Najlepsze makro, czy pierze z przed 15-20 lat ma się nijak, do tego co
    > się teraz produkuje na kopy. Adam wyraźnie napisał. Tu się liczy, że się

    Więc skoro jemu się nie chce i nie ma czym, a chłopak wstaje co rano
    żeby czołgać się po lesie, to na nagrodę zasłużył. Koniec kropka.

    Żeby zostać kierowcą rajdowym też trzeba mieć samochód, garaż, i
    sponsora albo kupę pieniędzy, więc co to za halo z tymi gratulacjami dla
    zwycięzców? Przecież niejeden mógłby jeździć bokami po szutrach, ale nie
    chce mu się i nie ma sprzętu.

    Get a life.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 40. Data: 2012-02-22 17:30:13
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2012-02-22 18:15, kamil pisze:
> [...]
    > sponsora albo kupę pieniędzy, więc co to za halo z tymi gratulacjami dla
    > zwycięzców? Przecież niejeden mógłby jeździć bokami po szutrach, ale nie

    Ano, prawda to.
    Znowu żeby grać na grzebieniu wystarczy grzebień. A jak się dobrze gra
    to można i wygrać konkurs dziwactw w jakiejś TV :)

    --
    pozdrawia Adam
    /gdyby ze wszystkich ziemian zrobić jeden organizm, powstałaby wielka menda/