-
41. Data: 2009-11-04 21:53:39
Temat: Re: Pierwsze bum.
Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>
On Wed, 04 Nov 2009 21:54:48 +0100, Sybi <s...@g...pl> wrote:
[...]
> Przydal by sie jeszcze jakis straszy motocykl wyposazony
> w mega solidne gmole;))
> Ciekawym kto "cwiczy, cwiczy i cwiczy" na powaznie hamowanie
> swoim wypieszczonym, prawie nowym motorkiem zakupionym
> niedawno za wszystkie uciulane przez lata pieniadze;)
Dlatego nie warto kupować wypieszczonych motocykli, człowieka
serce boli jak się taki poobija ;-)
--
Leszek 'Leslie' Karlik
NTV 650
-
42. Data: 2009-11-05 04:57:31
Temat: Re: Pierwsze bum.
Od: "Tytus" <t...@g...pl>
Siemka
**** "Sybi"
Sam jestes ramol i sam masz ABS!;)
A dual nie zwieksza przyczepnosci opon
No to zes mi nawsadzal teraz - i jak ja sie pokaze motocyklowi...
***Czyli po prostu praktyka. Powinno byc: "jezdzic jezdzic jezdzic';))
Znaczy sie mamy inna nomenklature slowna ale chodzi o to samo...z tym ze
mozna jezdzic tirli tirli a mozna wziuuuuu
***P.S. Kiedy ostatnio zrobiles stoppie z Boguska ???
Jeszcze nigdy. Raz niechcacy wheelie mi wyszlo ale tak mnie
okrzyczala, ze juz wiecej nie ryzykuje;)
Eeee stopie jest znacznie bezpieczniejsze dla pasazera - no i okazuje sie
jak bardzo na Ciebie leci :)
--
Tytus
żółte najszybsze
-
43. Data: 2009-11-05 06:33:42
Temat: Re: Pierwsze bum.
Od: "Sybi" <s...@g...pl>
Użytkownik "Tytus" napisał:
> Znaczy sie mamy inna nomenklature slowna ale chodzi o to samo...z tym ze
> mozna jezdzic tirli tirli a mozna wziuuuuu
>
>
Prawda.
Jak to kiedys napisal pj w jakims watku o wypadkach:
"sa jezdzcy ostrozni i zachowawczy, ktorzy nigdy nie poznaja
mozliwosci swoich moto i sa badacze granic".
Najgorsze jest to ze i jedno i drugie postepowanie
jest poprawne a kazda ze "stron" uwaza swoja prawde za jedynie sluszna!;)
--
Pozdr
Sybi
Straszyn
Super Blackbird
-
44. Data: 2009-11-05 07:04:35
Temat: Re: Pierwsze bum.
Od: "Tytus z fabryki" <v...@o...pl>
Siemka
***"Sir Piernik"
Po drugie - nic nie pomoze ABS na MALEJ predkosci i
przy skreconej kierownicy.
Nie wiem jak w moto ale w wiekszosci samochodow ABS aktywuje sie przy
predkosci > 20 km/h.
T.
-
45. Data: 2009-11-05 07:06:20
Temat: Re: Pierwsze bum.
Od: "Tytus z fabryki" <v...@o...pl>
Siemka
***"Jacot" Fakt, nigdy nie cwiczylem tak
jak np. radzil Rychter 60 lat temu:
Martwi mnie ze na 50 lat moze okazac sie ze Rossi i spolka wszystko robia
nie tak... :)
T.
-
46. Data: 2009-11-05 09:07:08
Temat: Re: Pierwsze bum.
Od: fv <f...@c...com>
Tytus z fabryki wrote:
> Nie wiem jak w moto ale w wiekszosci samochodow ABS aktywuje sie przy
> predkosci > 20 km/h.
Znaczy jak jedziesz 5km/h po lodzie i wciśniesz hamulce w podłogę to ci ABS nie
zadziała?
To ja mam auto z mniejszości samochodów chyba, bo mi działa.
Podejrzewam niestety że ogromna większość kierowców posiada auto z tej samej grupy co
ja, czyli
znaczy się IMHO chrzanisz.
--
fv
Xbox gamertag: fastviper PL
Moto: Suzuki GSX 650F
Auto: Nissan Primera 2,0
-
47. Data: 2009-11-05 09:29:20
Temat: Re: Pierwsze bum.
Od: "Tytus z fabryki" <v...@o...pl>
Siemka
*** "fv"
Znaczy jak jedziesz 5km/h po lodzie i wciśniesz hamulce w podłogę to ci ABS
nie zadziała? To ja mam auto z mniejszości samochodów chyba, bo mi działa.
Tak, a zalozymy sie ? - zapraszam do mnie na stacje.
T
-
48. Data: 2009-11-05 09:45:25
Temat: Re: Pierwsze bum.
Od: Artur Zabroński <a...@g...com>
On 5 Lis, 10:07, fv <f...@c...com> wrote:
>
> Znaczy jak jedziesz 5km/h po lodzie i wciśniesz hamulce w podłogę to ci ABS nie
zadziała?
> To ja mam auto z mniejszości samochodów chyba, bo mi działa.
>
A jaki masz prędkościomierz? Analogowy? To kiedy widzisz, że jedziesz
5km/h?
> Podejrzewam niestety że ogromna większość kierowców posiada auto z tej samej grupy
co ja, czyli
> znaczy się IMHO chrzanisz.
>
Przykładowo jeżeli chodzi o nowy C-ABS Hondy to zaczyna działać przy
prędkości ponad 6km/h, poniżej układ zachowuje się jak zwykły hamulec,
powyżej tej prędkości mamy już brake-by-wire.
--
Artur
Zygzak 12
-
49. Data: 2009-11-05 09:58:13
Temat: Re: Pierwsze bum.
Od: "Rafael" <r...@g...pl>
Sir Piernik <d...@p...onet.pl> napisał(a):
> > No i jeszcze zostaje kwestia, co by było gdybyś miał ABS...
>
> Bylo by dokladnie to samo.
Bullshit, w tej sytuacji ABS nie dopuściłby do zblokowania koła i upadku - nie
wiadomo jedynie czy zdążyłby wyhamować przed rowerem.
Może ja jestem słaby, ale IMO wykonanie "panic-stop" z 30km/h do zera bez
gleby na śliskiej nawierzchni jest ku..wsko trudne, a ABS załatwia sprawę za nas.
Dwa razy w zeszłym sezonie w podobnej sytuacji ABS uratował mi dupę.
Pozdro
Rafael, Szerszeń
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
-
50. Data: 2009-11-05 10:10:47
Temat: Re: Pierwsze bum.
Od: "Tytus z fabryki" <v...@o...pl>
Siemka
*** "Artur Zabroński"
Przykładowo jeżeli chodzi o nowy C-ABS Hondy to zaczyna działać przy
prędkości ponad 6km/h, poniżej układ zachowuje się jak zwykły hamulec,
powyżej tej prędkości mamy już brake-by-wire.
Musi byc jakas tolerancja - patrzylem w dokumentancje i ponizej 10 km/h ABS
nie powienien sie aktywowac. Z tym ze prosze nie mylic aktywacji z
dzialaniem - jesli bedziemy hamowac z 40km/h to ABS zadziala az do
zatrzymania ale przy hamowaniu z 10-15 km/h raczej nie - ale moge sie mylic
co do tych nowych systemow.
Podczas badan na rolkach krecacych sie 10-12 km/h nie zalacza sie.
T.