  • Data: 2010-03-26 09:44:47
    Temat: Piernikowisko X/XI nowe - wazne - informacje
    Od: "Sailor" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Hej :)
    Nastapilo sporo zmian...
    Osrodek o nazwie Solinka w Bukowcu to nasze nowe miejsce.
    Wyglada na to, ze bedzie tam niezle, a weryfikacja nastapi "w praniu". :)

    Z racji tego, ze panowie lekarze znowu kazali mi wiosna poogladac biusty
    pielegniarek (podobno dla lepszej kondycji i poprawienia libido) i to przez
    dluzszy czas, przekazalem wladanie Piernikowiskiem w szlachetne rece kolegi
    Odysa.
    Tak wiec wszystkie sprawy i pytania kierujcie na jego rece. :)))
    Adres email: odyse_k[ANTYSPAM]@tlen.pl
    Oczywiscie po wycieciu [ANTYSPAM] :))
    Kurcze - u mnie adres linkuje sie wiec nie widac podkreslnika w "odyse_k"
    (dla jasnosci).

    Proponuje zeby osoby wysylajace dosc dawno emial warunkowy, szybko podjely
    ostateczna decyzje.
    Miejsc jest duzo mniej niz w Zwierzyniu.

    No coz.
    Na razie zegnam Pieniczki i Piernikow...
    Do zobaczenia za jakis czas. :)

    Bogdan vel Sailor