  • 71. Data: 2011-08-29 17:08:35
    Temat: Re: Piekło!!! Ponad 100 stopni Celsjusza w rdzeniu!!!
    Od: "LP" <u...@o...pl>

    Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski"

    > "LP"

    > To moja glina jest wyjątkiem, czy Ty jesteś starszy ode mnie?
    > [ niemożliwe, aby tak starzy nadal istnieli na świecie]

    Dzieciaku, jeśli jesteś gliną (bez urazy) to ja iłem. W każdym razie jak
    wysilę umysł to pamiętam nawet upadek ZSSR... ZRRS ... a może ZRSS.... czy
    jakoś tak. Piramidy to może nie są, ale mam ciagle w memory jak na pierwszą
    komunię dostałem laptopa, to ważył z 5 kg i miał kilkanaście Mb ramu...
    Mówię ci - prehistoria.

    --
    LP

  • 72. Data: 2011-08-29 21:13:52
    Od: "LP" <u...@o...pl>

> [...]

    > śnie i kąpieli) i uzupełnienie ;) mięśni.
    >
    > Wątpię, aby ćwiczenia mogły mi zaszkodzić. Raczej -- brak ćwiczeń. :)
    > Tak też mówią lekarze. Natomiast mogły mi zaszkodzić liczne urazy.
    > Byłem raczej :) odporny na ból i niekoniecznie informowałem lekarzy
    > o każdym ;) urazie. Raczej dopiero wtedy informowałem lekarza, gdy
    > sytuacja przerastała mnie, lub przy jakiejś innej okazji. :)
    >
    > Obok urazów mechanicznych przyczynami złego stany mego zdrowia
    > są jeszcze przeziębienia, wyziębienia (te są ponoć szkodliwe
    > najmocniej) miejscowe przemrożenia, nadmierna wilgoć, złe żywienie..

    Szacun za optymizm i dzielną walkę, ale często za pogorszenie stanu całego
    zestawu odpowiada jakiś nieoliwiony dawno duperelowaty wiatraczek;)
    Radzę wiec zwrócić większą uwagę na dietę. Odpowiednio zbilansowana potrafi
    zdziałać cuda. W końcu to co jemy (a zwłaszcza pijemy) to taki nasz
    zasilacz, czyli naważnieszy podzespół PC (Polskiego Człowieka)

    https://picasaweb.google.com/lespe.picasa/PokaCoSpoY
    waszAPowiemKimJeste?authuser=0&feat=directlink

    LP

  • 73. Data: 2011-08-29 21:20:35
    Od: "LP" <u...@o...pl>

    Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski"
    > "LP" >

    > szowinizm m IV, D. -u, Ms. ~zmie, blm
    >
    > <<ideologia i postawa wyrażające się
    > w bezkrytycznym stosunku do własnego
    > narodu oraz w pogardzie i nienawiści
    > do innych narodów i w uznawaniu prawa
    > do ich ujarzmienia; skrajna forma
    > nacjonalizmu prowadząca do polityki
    > dyskryminacji, wyzysku i ucisku narodowego>>
    >
    > Przejawy szowinizmu.
    > Zwalczać szowinizm.

    Chodziło o szowinizm seksualny, w dodatku męski. To jakby to samo tylko
    jednak trochę inaczej...

    --
    LP

  • 74. Data: 2011-08-29 21:22:54
    Od: "LP" <u...@o...pl>

    napisał w wiadomości news:j3g2at$ej8$1@inews.gazeta.pl...

    > "Przemek" j3c5f4$9ur$...@n...onet.pl

    > Podejrzliwy jesteś. :) Mam 54 stopnie Celsjusza. :)
    > Wśród masy rad chyba tylko jedna mądra -- przeczyść to i owo. :)
    > I chyba tylko dwie osoby udzieliły tej rady. :)

    ja mówiłem, że czyścić, czyścić i jeszcze raz przepłukiwać!

    --
    LP

  • 75. Data: 2011-08-30 10:55:34
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "LP" j3gvgu$icc$...@m...internetia.pl

    > Szacun za optymizm i dzielną walkę, ale często za pogorszenie stanu całego zestawu
    odpowiada jakiś nieoliwiony dawno duperelowaty
    > wiatraczek;)

    Tak -- mój penis nie jest oliwiony!!! Ozorowski (i spółka ;) Ozorowskiego)
    zadbał o to, abym nie miał zdrowej dziewczyny obok siebie, wielokrotnie
    nazywając mnie (ustami swoich księży -- Łazewskiego, Koszewnika...)
    aborcjonistą. Kościół rzymskokatolicki uważa, iż nie {} czynienie
    (nakłanianie, zmuszanie, usiłowanie itp. zabiegi) aborcji czyni
    człowieka aborcjonistą, lecz wyrok Kościoła.

    > Radzę wiec zwrócić większą uwagę na dietę.

    Wyniki badań laboratoryjnych krwi czy moczu nie wykazują ***niczego*** niepokojącego.

    > Odpowiednio zbilansowana potrafi zdziałać cuda.

    Owszem -- na przykład zbilansowana do zera rozdziela śmiertelne ciało do
    nieśmiertelnej duszy. ;)

    > W końcu

    W końcu tygodnia czy roku lub miesiąca? ;)

    > to co jemy (a zwłaszcza pijemy)

    Piję wodę, mleko, soki owocowe, herbatę...

    > to taki nasz zasilacz, czyli naważnieszy podzespół PC (Polskiego Człowieka)

    W innych krajach jest inny hardłer? ;)

    > https://picasaweb.google.com/lespe.picasa/PokaCoSpoY
    waszAPowiemKimJeste?authuser=0&feat=directlink

    > Pozdrawiam

    Zdrowia nigdy dosyć.

    -=-

    Lekarze (chyba wszyscy, którzy mnie badali) są zgodni co do tego, że brakuje mi
    ćwiczeń fizycznych.
    Wielu też zauważa, że: przeziębienia, nadmierna wilgotność oraz urazy mechaniczne --
    to przyczyny
    wielu schorzeń. Złośliwi ;) lekarze zauważają, że i tak nieźle trzymam się i nie
    powinienem narzekać. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 76. Data: 2011-08-30 11:04:00
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" j3ifjb$a4r$...@i...gazeta.pl

> [...]
    > (nakłanianie, zmuszanie, usiłowanie itp. zabiegi) aborcji czyni
    > człowieka aborcjonistą, lecz wyrok Kościoła.

    Aby było jasne -- nie namawiałem nigdy nikogo do przerwania ciąży,
    nie zmuszałem nigdy nikogo do przerwania ciąży, nie pomogłem
    świadomie nigdy nikomu w przerwaniu ciąży, nie dokonałem nigdy
    przerwania ciąży, nie pochwalałem nigdy przerywania ciąży.
    Natomiast mnie miano abortować -- ale nie dałem się!!!

    Po latach wielokrotnie (głównie Kościół rzymskokatolicki, ale nie
    tylko on) usiłowano ,,nadrobić straty'', ale także (jak na razie)
    bez dobrego skutku. Pozbawiono mnie: pieniędzy, dobrego imienia,
    zarobkowej pracy -- ale nie umarłem, a jedynie rozchorowałem się.

    Usiłowano pozbawić mnie ,,majątku'' (mieszkań i samochodu) ale -- bezskutecznie.

    Pisząc powyżej o ciąży -- mam na myśli ludzką ciążę. Być może jakaś ciężarną mysz czy
    szczurzycę -- zabiłem.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 77. Data: 2011-08-30 11:18:16
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "LP" j3gvtg$khm$...@m...internetia.pl

    > Chodziło o szowinizm seksualny, w dodatku męski. To jakby to samo tylko jednak
    trochę inaczej...

    No cóż... Animka w tej materii dodała sporo. :)
    Należy jej to wybaczyć -- kobiety w okresie
    menopauzy są dziwne [jak nie przymierzając ludzie w ogóle]...

    Animkę mogę pocieszyć -- niejedna młoda dziewczyna głupieje,
    gdy uświadamia sobie, że nie tyle _już_ nie będzie płodna,
    co nie będzie płodna w ogóle.

    Każda wie od ,,początku'', że jest kobietą. Każda wie od dziecka, że
    kobiety tracą na swej atrakcyjności chętniej i częściej niż mężczyźni.
    Niemal każda wie, że: dobrym czasem na urodzenie pierwszego dziecka dla
    kobiety w naszej części świata jest wiek pomiędzy 18 i 25 rokiem życia;
    ciąża trwa 3/4 roku; zanim dojdzie do zapłodnienia, trzeba trochę
    ,,popracować''; trzeba czasu na ,,złapanie chłopa''...

    A jednak wiele dziewcząt odkłada czas rodzenia pierwszego dziecka do 30 roku
    swego życia, skazując siebie na bezpłodność i niebezpieczeństwa, a ewentualne
    swoje dziecko -- na kalectwo!

    -=-

    Animka przynajmniej rodziła -- niejedna internautka jest pod tym względem bardziej
    męska. ;)

    -=-

    Mogę pośmiać się z dziewcząt, które uznały, iż ja nie nadaję się na męża,
    gdyż jestem zbyt uczciwy. Przyznaję też, że uczciwemu człowiekowi trudno
    żyć w świecie zdominowanym przez oszustów Kościoła rzymskokatolickiego,
    ale co ,,u ludzi'' nie jest możliwe -- możliwe jest ,,u Boga''.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 78. Data: 2011-08-30 18:13:16
    Od: "LP" <u...@o...pl>

    sciae
    Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" >
    > "Eneuel Leszek Ciszewski" >

    Na to, to chyba jednak nie na tej grupie szukaj rady;)

    > Aby było jasne -- nie namawiałem nigdy nikogo do przerwania ciąży
    > Natomiast mnie miano abortować -- ale nie dałem się!!!

    Opisywałem kiedyś historię dziecka, które autentycznie urodziło się w tzw.
    "czepku" co ponoć niczym szczególnie rzadkim nie jest. Ochom i achom na
    sali porodowej nnie było końca, ale po dokładniejszych oględzinach okazało
    się, że domniemany czepek "szczęścia" nie był kawałkiem łożyska ale gumy z
    rozerwanej prezerwatywy. Tak to los płata ludziom ( i tym rodzącym i tym
    rodzonym) różne figle...

    > Pisząc powyżej o ciąży -- mam na myśli ludzką ciążę. Być może jakaś
    > ciężarną mysz czy szczurzycę -- zabiłem.

    Okrutniku jeden. A przecież mając peceta mógłbyś podłączyć do niego
    specjalistyczne oprzyrządowanie, jakieś tam kamery, czujniki, detektory, i
    za każdym razem sprawdzać jaki jest stan twojej ofiary. W końcu jak
    'tamtym' nie udało się cię nie urodzić i ograbić z majątku, to ciąży
    (bezaborcyjnie i bezapelacyjnie) na tobie obowiązek spłaty w ten sposób
    zaciągniętego u przeznaczenia (albo jak kto tam swoich bogów nazywa) długu.
    Amen
    Koniec wątku.

    --
    LP

  • 79. Data: 2011-08-30 21:50:51
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "LP" j3j9a5$kvj$...@m...internetia.pl

    > Na to, to chyba jednak nie na tej grupie szukaj rady;)

    Na co? Oliwę radziła jakaś seksuolog starszym, zasuszonym ;) kobietom. :)
    Nie wiem, czy radziła poważnie, czy jedynie drwiła z chcicy przekwitłych
    staruszek.

> [...]
    > nie był kawałkiem łożyska ale gumy z rozerwanej prezerwatywy. Tak to los płata
    ludziom ( i tym rodzącym i tym rodzonym) różne

    A mnie mówiono, że takie coś nie jest możliwe.

    -- prezerwatywy ponoć nie pękają
    -- istnienie ciała obcego nie pozwoli na rozwój dziecka
    i zapłodniona zygotka nie przyklei się do macicy

    czy szczurzycę -- zabiłem.

    > Okrutniku jeden.

    Jestem miłosierny -- ale dla siebie, nie dla szczurzyc czy myszy!!!
    I nie nazywaj mnie rasistą!!! Zabijam kobiety i dzieci masowo -- na przykład
    komarzyce!!!

    > A przecież mając peceta mógłbyś podłączyć do niego specjalistyczne oprzyrządowanie,
    jakieś tam kamery,

    Dasz szmal? :) Chętnie podłączę kamery itd...

    > czujniki, detektory, i za każdym razem sprawdzać jaki jest stan twojej ofiary.

    Jedna szczurzyca popełniła samobójstwo -- niestety kwestionowane,
    bo nie znaleziono przy niej listu pożegnalnego. Moje wyjaśnienia
    typu -- nie umiała pisać, nie miała papieru, akurat skończył się
    atrament itp. skwitowano oskarżeniem mnie o kradzież takiego listu...
    Sugerowano, że źle traktowałem kobietę ;) i ta (w geście rozpaczliwego
    wołania o pomoc) popełniła samobójstwo, wcześniej opisując moje
    okrucieństwa w pożegnalnym liście...

    A ja twierdzę niewzruszenie, że szczurzyca wlazła dobrowolnie
    pomiędzy worki foliowe i udusiła się tam...

    > W końcu jak 'tamtym' nie udało się cię nie urodzić

    Nie udało -- słowo daję!!! :) A ja rzadko kłamię. :)

    > i ograbić z majątku,

    Ocaliłem co mogłem -- nie ocaliłem zarobków.
    Od lat dopominam się od chlewiarzy oddania mi mojej własności.
    Stawiają opór. :) (jak to chlewiarze)

    > to ciąży (bezaborcyjnie i bezapelacyjnie) na tobie obowiązek spłaty w ten sposób
    zaciągniętego u przeznaczenia (albo jak kto tam
    > swoich bogów nazywa) długu.

    Twoja polszczyzna jest skomplikowana, a nawet... Niepoprawna...
    Co zatem jest (wg Ciebie) moim obowiązkiem? :)

    Mnie uczono, że mam żyć, cieszyć się i cieszyć innych.

    Po latach skorygowałem to -- mam żyć, cieszyć się, cieszyć
    moim życiem tych, którzy podobają się Bogu i doprowadzać do
    szału (wściekłości, rozpaczy, samobójstwa, przerażenia,
    zniszczenia itp.) tych ludzi, których życie (postępowanie)
    nie podoba się Bogu...

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 80. Data: 2011-08-30 21:52:38
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "LP" j3h01r$l5h$...@m...internetia.pl

    > ja mówiłem, że czyścić, czyścić i jeszcze raz przepłukiwać!

    Więc mądrze radziłeś.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'