  • 1. Data: 2011-08-25 10:58:09
    Temat: Który joystick do emulatorów
    Od: gordon <j...@m...kompuer.w.dom.pl>

    Witajcie,

    Mam, trochę może nietypowe, pytanie odnośnie wykorzystania joysticka
    stworzonego stricte dla PC, a który dobrze radziłby sobie we współpracy
    z emulatorami Amigi (WinUAE), czy tez C64 (CCS 64/Vice). Macie
    doświadczenie z jakimiś ogólnie dostępnymi modelami na rynku?

    Chciałbym znów poczuć ten dreszczyk emocji w Superfrogu, czy
    Decathlonie ;)

    Pozdrawiam,
    gordon

  • 2. Data: 2011-08-25 11:21:50
    Temat: Re: Który joystick do emulatorów
    Od: "Vituniu" <v...@p...fm>

> [...]
    > z emulatorami Amigi (WinUAE), czy tez C64 (CCS 64/Vice). Macie
    > doświadczenie z jakimiś ogólnie dostępnymi modelami na rynku?

    "pecetowe" joysticki byly pomyslane jako manipulatory
    do symulatorow, a nie platformowek. Do tego ostatniego
    IMHO w ogole sie nie nadaja.

    Szukaj jakiegos pada, jesli juz, albo kup "Competition Pro".

    pozdrawiam,
    Vituniu

  • 3. Data: 2011-08-25 11:43:29
    Od: gordon <j...@m...kompuer.w.dom.pl>

    On 2011-08-25 13:21, Vituniu wrote:

    > "pecetowe" joysticki byly pomyslane jako manipulatory
    > do symulatorow, a nie platformowek. Do tego ostatniego
    > IMHO w ogole sie nie nadaja.
    >
    > Szukaj jakiegos pada, jesli juz, albo kup "Competition Pro".

    Dzięki za sugestię! Może faktycznie w pierwszej kolejności
    wypróbuję pada xboxowego, bo mam do takowego dostęp.

    Pozdrawiam,
    gordon