  • 11. Data: 2015-03-14 10:43:49
    Temat: Re: Piątek, trzynasty do tego
    Od: Czesław Wiśniak <c...@b...pl>

    > Wygląda dość typowo - wcisnął gaz w RWD i nie ogarnął.
    > Internet co prawda twierdzi że ESP tam jest, ale może kierowca wolał bez.

    > Myślę że to nie kwestia sprzętu.

    A to pamietasz ?
    http://www.poboczem.pl/naszym-zdaniem/news-wypadek-k
    uzaja-na-a4,nId,439

  • 12. Data: 2015-03-14 11:20:03
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 2015-03-14 o 00:39, Tomasz Pyra pisze:

    > Zachciało się wyprzedzić Skodę no i klops...
    > https://www.youtube.com/watch?v=swaQkQvIp6s

    Kurde, jeden konkretny samochód się rozwalił, a już są zdjęcia z każdej
    strony i filmik. Sami sobie wizję Orwella spełniamy...

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 13. Data: 2015-03-14 11:47:49
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 14 Mar 2015 11:20:03 +0100, LEPEK napisał(a):

    > Kurde, jeden konkretny samochód się rozwalił, a już są zdjęcia z każdej
    > strony i filmik.

    No, prawie jak w Rosji :-)

    >Sami sobie wizję Orwella spełniamy...

    Na razie sami, to jeszcze nie jest zle.

    J.

  • 14. Data: 2015-03-14 12:09:26
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 14 Mar 2015 10:25:22 +0100, jerzu napisał(a):
    > On Sat, 14 Mar 2015 00:39:25 +0100, Tomasz Pyra
    >
    > Kierowca tego busa też się nieźle zachował. Trzeba było jechać dalej i
    > zatrzymać się nawet 50 czy 100 metrów dalej.

    Ejze, odbija mu sie samochod, nie wiadomo gdzie poleci, to prawidlowo
    postapil - hamuje i zjezdza.

    >A tak niewiele brakowało,
    > a miałby zaparkowany w tyłku samochód ciężarowy.

    A to juz problem ciezarowego, czemu nie trzymal odstepu.
    No dobra, w tym przypadku byl przez tego "busa" wlasnie wyprzedzony.

    Wniosek na przyszlosc ? Po wyprzedzeniu tira nie spieszyc sie ze
    zjechaniem na jego pas.
    I szybciej jezdzic, to sie niebezpieczenstwo z tylu odsunie :-)

    J.

  • 15. Data: 2015-03-14 12:10:52
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 13 Mar 2015 20:20:27 +0100, nom napisał(a):
> [...]
    aren-650s-rozbity-na-krakowskiej

    > Jenson Button kiepsko go dopracował. :-)

    Przeciez wiadomo, ze w przypadku deszczu nalezy zjechac do pitstopu i
    zmnienic opony na deszczowe.

    J.

  • 16. Data: 2015-03-14 12:18:07
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 14 Mar 2015 08:50:41 +0100, Jacek Maciejewski napisał(a):

    > On na ułamek sekundy przed walnięciem w barierkę nacisnął hamulec - jest
    > mignięcie światłami. Tylko po co w tej fazie jazdy??

    Poczul poslizg i wolal zwolnic ? Ale widac ABS tam jeszcze gorszy niz
    ESP :-)

    J.

  • 17. Data: 2015-03-14 19:18:10
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Sat, 14 Mar 2015 10:43:49 +0100, Czesław Wiśniak napisał(a):

    > A to pamietasz ?
    > http://www.poboczem.pl/naszym-zdaniem/news-wypadek-k
    uzaja-na-a4,nId,439

    Kuzaj to podobno jechał "bez kozery pińcet" i po prostu popłynął na wodzie,
    czyli niedostosowanie prędkości do warunków ;)
    A ten z McLarena to jednak wygląda mniej kozacko, bo po prostu nie ogarnął
    RWD.

  • 18. Data: 2015-03-14 20:10:29
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Sat, 14 Mar 2015 19:18:10 +0100, Tomasz Pyra
    <h...@s...spam.spam> wrote:

    >A ten z McLarena to jednak wygląda mniej kozacko, bo po prostu nie ogarnął
    >RWD.

    IMHO też popłynął na wodzie.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

  • 19. Data: 2015-03-14 21:30:08
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Sat, 14 Mar 2015 20:10:29 +0100, jerzu napisał(a):

    > IMHO też popłynął na wodzie.

    Mi to jednak wygląda że Skoda mu zjechała i wtedy dał w palnik - widać że
    przyczepność traci tył.
    A jak już mu tył zaczął odjeżdżać, to spanikował, depnął hamulec no i to
    był koniec.

    Aquaplanning na prostej tak nim nie powinien miotać, zresztą tej wody tam
    nie było tak dużo, predkość niewielka, no chyba że na wyścigowym slicku
    jechał.

  • 20. Data: 2015-03-15 09:31:37
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Tomasz Pyra" <h...@s...spam.spam> napisał w wiadomości grup
    .net...

> [...]
    >
    > Aquaplanning na prostej tak nim nie powinien miotać, zresztą tej wody tam
    > nie było tak dużo, predkość niewielka, no chyba że na wyścigowym slicku

    Względnie jakiś powiew wiatru doszedł gdy wyjechał zza dostawczaka.