  • 1. Data: 2015-03-11 19:17:54
    Temat: Re: Asmet, Walker czy Bosal ?
    Od: a...@g...com

    W dniu czwartek, 23 maja 2002 19:30:19 UTC+2 użytkownik Ryszard napisał:
    > Poradzcie.
    > Mam do wymiany w Renault 19 (1721/89) układ wydechowy, 2 ostatnie elementy.
    > Czy warto się łasić na taniego Asmeta (aluminiowany), czy może lepiej dać
    > troche wiecej na Walkera lub Bosala ?
    > O Walkerze słyszałem również nieciekawe opinie...
    >
    > Ryszard

    Najlepsze systemy produkuje sie w Ostrowie Wlkp - podwójna blacha wytrzymuja po 200
    000 km przebiegu. Blacha Tyssen-Krupp z Niemiec.

  • 2. Data: 2015-03-11 22:35:42
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 2015-03-11 19:17, a...@g...com wrote:
    > W dniu czwartek, 23 maja 2002 19:30:19 UTC+2 użytkownik Ryszard napisał:
    ^^^^^^^^^^^^

    > Najlepsze systemy produkuje sie w Ostrowie Wlkp - podwójna blacha wytrzymuja po 200
    000 km przebiegu. Blacha Tyssen-Krupp z Niemiec.

    Archeolog roku.

  • 3. Data: 2015-03-12 00:59:58
    Od: Czesław Wiśniak <c...@b...pl>

> [...]

    >Najlepsze systemy produkuje sie w Ostrowie Wlkp - podwójna blacha
    >wytrzymuja po 200 000 km przebiegu. Blacha >Tyssen-Krupp z Niemiec.

    ROTFL, jak zrobisz te 200tys w 3 lata to sie zgodze :)

  • 4. Data: 2015-03-12 01:10:57
    Od: LordBluzg(R) <s...@o...com>

    "Uncle Pete" wydumał(a) w wiadomości ID news:mdqcf6$7vj$1@node2.news.atman.pl
    > ^^^^^^^^^^^^
    > Archeolog roku.

    Conajmniej dekady. Ja się zastanawiam jak on z tych "krzyształków" rdzy po tym
    Renaulcie poskłada całe auto, żeby mu zamontować ten układ :D

    --
    Michael________
    ______/) /\ | /\

  • 5. Data: 2015-03-12 10:29:01
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2015-03-11 19:17, a...@g...com wrote:

    > Najlepsze systemy produkuje sie w Ostrowie Wlkp - podwójna blacha wytrzymuja po 200
    000 km przebiegu. Blacha Tyssen-Krupp z Niemiec.

    A nie z przystanku autobusowego?

    --

    memento lorem ipsum

  • 6. Data: 2015-03-12 18:10:32
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <m...@o...pl>

    W dniu 2015-03-12 o 10:29, elmer radi radisson pisze:

    > A nie z przystanku autobusowego?

    Może być nawet ze śmietnika. Ważne, że "z Niemiec". Jak der paśnik. W
    dyszlu. ;)

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl