  • 1. Data: 2015-03-13 01:04:53
    Temat: Re: Rover 45 1.8 benz 00 - Jakis Problem z Rozrusznikiem
    Od: o...@g...com

    walnij w rozrusznik jakimś kluczem. Jedno solidne uderzenie powinno pomóc.(zawiesiły
    się szczotki)

  • 2. Data: 2015-03-13 13:05:35
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2015-03-13 01:04, o...@g...com wrote:

    > walnij w rozrusznik jakimś kluczem. Jedno solidne uderzenie powinno
    pomóc.(zawiesiły się szczotki)

    dzieki w imieniu pytajacego za zakonczenie jego udreki po 7 latach pod
    zapytania.

    --

    memento lorem ipsum

  • 3. Data: 2015-03-13 13:06:07
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2015-03-13 01:04, o...@g...com wrote:

    > walnij w rozrusznik jakimś kluczem. Jedno solidne uderzenie powinno
    pomóc.(zawiesiły się szczotki)

    dzieki w imieniu pytajacego za zakonczenie jego udreki po 7 latach od
    zapytania.

    --

    memento lorem ipsum