  • Data: 2011-09-22 16:13:03
    Temat: Pewnie nudne... karta grafiki?
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Chieftec 400W
    Płyta Gigabyte GA-MA770T
    Grafika Nvidia N430GT

    Zawiesza się, kolorowe przekłamania, resety.
    Tylko podczas grania w gry 3D.
    Podczas pracy w win7 z przeglądarką czy innymi programami jest ok.

    Sterownik nowy, z poprzednim to samo się działo.
    Czy poza podmianą karty, zasilacza, pamięci (nie bardzo skąd mam wziąć na
    zamianę)
    można w jakiś sposób ustalić winowajcę?

    Są jakieś programy, które testują karty graficzne.
    Te co znalazłem to testują wydajność.

    Poradzi ktoś od czego zacząć?

    Proszę o pomoc.

    Robert