  • 41. Data: 2010-01-05 19:42:59
    Temat: Re: Pewna oblodzona gorka w Szczecinie
    Od: Bartosz 'Seco' Suchecki <p...@s...maupa.tlen.pl>

    Karolek pisze:
> [...]
    layer_embedded
    layer_embedded

    > A najlepsze sa komentarze na p.m.s., wszyscy gadaja na gapiow, na
    > zarzadcow drog, a zapominaja, ze wina lezy tylko i wylacznie po stronie
    > kierowcow.

    Takie zachowanie za kierownicą to głupota. A radosne oczekiwanie aż się
    ktoś rozpieprzy, to kurestwo.

    Seco

  • 42. Data: 2010-01-05 20:44:20
    Od: "Jacek" <s...@w...pl>

    Użytkownik "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl> napisał w wiadomości
    > Nawet chyba ktoś ma do niego pretensje?

    wyskrobałem meila do kmp.szczecin, załaczyłem linki, naczelnik drogówki
    odpisał, że pociągnie temat dalej :)
    zobaczymy
    --
    Stoout
    prywatnie Vectra 1.8 LPG '97 & Uniden 520 / Lemm 900

  • 43. Data: 2010-01-05 21:14:26
    Od: Bartosz 'Seco' Suchecki <p...@s...maupa.tlen.pl>

    Jacek pisze:
    > Użytkownik "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl> napisał w wiadomości
    >
    > wyskrobałem meila do kmp.szczecin, załaczyłem linki, naczelnik drogówki
    > odpisał, że pociągnie temat dalej :)
    > zobaczymy

    Witaj,

    I chyba nieźle zrobiłeś. Jeżeli naciąga ubezpieczyciela naciąga
    pośrednio innych. Jeżeli okaże sie winny, należało mu się.

    Seco

  • 44. Data: 2010-01-05 21:29:44
    Od: "Wojtek M." <d...@t...pl>

    > Witam,

> [...]

    Jak takie durnie znalazły przycisk ON w swoim najtańszym kompakciku, żeby to
    nagrać. Niezłe prymitywy

  • 45. Data: 2010-01-05 22:06:37
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    napisał w wiadomości news:05012010.56AB0E77@budzik61.poznan.pl...
    > - to kwadratowe zjezdzajace na wcisnietym hamulcu - ludzie to
    > jednak sa
    > samobójcy...

    Poczekaj az sam tak kiedys trafisz, zobaczysz jaki bedziesz madry
    :-)

    Bardzo glupie uczucie jak auto z wcisnietym hamulcem przyspiesza, a
    po puszczeniu przyspiesza jeszcze bardziej i wcale nie chce
    skrecac:-)

    J.

  • 46. Data: 2010-01-05 22:31:55
    Od: Przemysław Bernat <p...@w...pl>

    Dnia Tue, 05 Jan 2010 19:42:59 +0100, Bartosz 'Seco' Suchecki napisał(a):

    > Takie zachowanie za kierownicą to głupota. A radosne oczekiwanie aż się
    > ktoś rozpieprzy, to kurestwo.

    Posypałeś dziś jakiś chodnik piaskiem, czy tak radośnie oczekujesz aż jakaś
    babcia rękę złamie?

    --
    Pozdrawiam,

    Przemek

  • 47. Data: 2010-01-05 23:23:52
    Od: Bartosz 'Seco' Suchecki <p...@s...maupa.tlen.pl>

    Przemysław Bernat pisze:

    > Posypałeś dziś jakiś chodnik piaskiem, czy tak radośnie oczekujesz aż jakaś
    > babcia rękę złamie?

    Babcie, niewidomych, inwalidów przeprowadzam przez jezdnię o ile
    zapytani wyrażą chęć abym im pomógł. Nie stoję z kamerą i nie czekam
    radośnie na wypadek.

    Oblodzony chodnik przed budynkiem gdzie pracuję
    zgłosiłem do zarządcy, zaraz go posypał piaskiem. Nie stałem z kamerą i
    nie czekałem na wypadek.

    W drodze do Poznania zobaczyłem przewrócony znak na przeciwległy pas.
    Były tam jakieś roboty i nie miałem się jak zatrzymać. Kierowcom z
    przeciwka mrugałem aby zachowali ostrożność. Nie stałem z kamerą i nie
    czekałem na wypadek.

    Podczas jazd po Norwegii i Finlandii zgodnie z tamtejszym zwyczajem
    mrugałem kierowcom ostrzegając przed reniferami na drodze. Nie stałem z
    kamerą i nie czekałem na wypadek.

    Masz jeszcze do powiedzenia coś mądrego na temat mojej osoby. Czy może
    dalej będziesz uskuteczniać jakieś bezsensowne czepianie się?

    Seco

  • 48. Data: 2010-01-05 23:44:45
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail j...@p...onet.pl napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

    > Poczekaj az sam tak kiedys trafisz, zobaczysz jaki bedziesz madry
    >:-)

    jest to oczywiscie mozliwe ze zglupieję, ale

    > Bardzo glupie uczucie jak auto z wcisnietym hamulcem przyspiesza, a
    > po puszczeniu przyspiesza jeszcze bardziej i wcale nie chce
    > skrecac:-)

    jak wcale nie chce skrecac a jednoczesnie jedzie na biegu to dupa.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Najpewniejszą metodą zachowania tajemnicy jest

  • 49. Data: 2010-01-06 10:32:30
    Od: "Pab_lo" <n...@p...pl>

    > a to ciekawe na jakiej podstawie? Przecież widzieli, że jest
    > nieodśnieżona.

    No jesli snieg spadl kilka minut wczesniej, to nie widze powodow ale jesli
    taka nieodsniezona i nieposypana jest przez tydzien... Postawienie znaku o
    nachyleniu 12% niczego nie rozwiazuje, wlasnie majac to na uwadze zarzadca
    powienien dbac o odpowiednie jej utrzymanie jeszcze bardziej.

    Zadac mozesz zawsze, ale czy sad przyzna racje, to juz inna sprawa. Tu masz
    pierwszy lepszy link z brzegu, z drugiej strony nie wiem dlaczego dla Ciebie
    nie jest to oczywiste.

    http://e-prawnik.pl/domowy/prawo-cywilne-1/szkoda/od
    powiedzi/odpowiedzialnosc-zarzadcy-drogi.html

    Na "zwyklej" drodze, zarzadca moze wykrecic sie niedostosowaniem predkosci
    do warunkow, w tym przypadku raczej nie :)

    Picasso

  • 50. Data: 2010-01-06 10:43:17
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    Bartosz 'Seco' Suchecki pisze:

    > Takie zachowanie za kierownicą to głupota. A radosne oczekiwanie aż się
    > ktoś rozpieprzy, to kurestwo.

    Tak, ale morderca, ktory zabija nawet na oczach tlumu, ktory nic nie
    robi to dalej morderca, a reszta to tylko tlum i mozna miec do nich
    pretensje ze nic nie zrobili, ale nie umniejsza to winy mordercy.
    I mozna gadac sobie ze to kurestwo, ze to prymitywy, ale mam dziwne
    wrazenie, ze te prymitywy na tej gorce nie rozbilyby samochodu jak ta
    lajza jadaca w dol (ciekawe jak wyglada to czlekoksztaltne stworzenie
    kierujace tym autem postawione nizej intelektualnie od tych
    szympansow... pewnie morda betona, za to majacy o sobie wysokie mniemanie).

    --
    Karolek