  • 31. Data: 2010-03-29 22:37:12
    Temat: Re: Peugeot 406 z rozładowanym aku, jak otworzyć
    Od: Tomek Kańka <t...@t...eu.org>

    Gabriel'Varius' <g...@p...onet.pl> napisał(a)

    > A mozna wiedziec skad masz taka wiedze? :-) Jakos w 10-letnim clio,
    > 14-letnim Puncie caly czas uzywany jest c.z. a wszystkie zamki dzialaja
    > pomimo wlamania do Punta i uszkodzenia wkladki w drzwiach

    To nie "pomimo", tylko "dzięki". Jak mi kiedyś złodziej otworzyli
    samochódm to potem można go było i śrubokrętem otworzyć, kluczyk był
    zbędny :)

    --
    Tomek

  • 32. Data: 2010-03-29 22:45:50
    Od: "eManitou" <e-manitou@_gazeta.pl>

    Użytkownik "Maciej Leszczynski" <z...@j...cy> napisał w wiadomości grup
    .

    > nie wiem czy w 406 jest czy nie ma zamka,

    Jest i IMO raczej działa mechanicznie (nie próbowałem przy odłączonym aku) w
    przypadku auta wątkotwórcy raczej są uszkodzone zamki.

  • 33. Data: 2010-03-29 22:50:33
    Od: "eManitou" <e-manitou@_gazeta.pl>

    Użytkownik "Grejon" <g...@g...pl> napisał w wiadomości grup

    > I wg Ciebie, żaden samochód "na F" nie ma takiego zamka?

    Daj sobie spokój. Rodzimy rynek potrzebuje takich osobowości podtrzymujących
    legendy w przeciwnym wypadku skończy się eldorado tanich francuskich aut i
    skończymy za kierownicą, brrr, passatów czy golfów.

  • 34. Data: 2010-03-30 07:59:48
    Od: "kubelt" <k...@t...pl>

    > A mozna wiedziec skad masz taka wiedze? :-)

    chocby z wlasnego doswiadczenia w moim przypadku. Po rozladowaniu aku w
    mojej 607 okazalo sie, ze zamek mechaniczny nie chcial zadzialac.

    kubelt

  • 35. Data: 2010-03-30 12:02:01
    Od: Maciej Leszczynski <z...@j...cy>

    Artur Maśląg <f...@p...com> wrote in news:hoqvie$sge$1@inews.gazeta.pl:

    > Ja z alfą to nie wiem, ale w Toyocie (żadnej) problemów nie było.

    to nie znaczy, ze sie nie zdarzaja

  • 36. Data: 2010-03-30 12:41:11
    Od: Artur 'futrzak' Maśląg <f...@p...com>

    Maciej Leszczynski pisze:

    > to nie znaczy, ze sie nie zdarzaja

    Tak, czasem się zdarzają, ale napisałeś coś innego:
    <cite>
    nie wiem czy w 406 jest czy nie ma zamka, ale wiem ze uzywanie
    centralnego non-stop powoduje problemy z zamkami, ktore po prostu
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    nieuzywane przestaja dzialac
    </cite>

    Między powoduje, a może powodować jest spora różnica.

  • 37. Data: 2010-04-05 16:57:34
    Od: Przemek <k...@t...pl>

    Otwieranie peugeota bez prądu
    Witam wszystkich w lany poniedziałek
    samochód otworzony, udało się odchylić drzwi i otworzyć drutem,
    niesamowicie dobrze zabezpieczony samochód, operacje wykonał znajomy
    blacharz za dziękuje
    Pozdrawiam i dziękuję za wszystkie rady
    PK

  • 38. Data: 2017-12-11 21:02:06
    Od: p...@g...com

    W dniu poniedziałek, 29 marca 2010 07:57:46 UTC+2 użytkownik Przemek napisał:
    > Witam
    > Mam problem, z zamkniętym na głucho samochodem, byłem zmuszony
    > wyjechać na 6 miesięcy z kraju. Został sobie na ten czas samochód pod
    > chmurką P 406 kombi. Po powrocie chciałem go uruchomić, niestety nie
    > jestem w stanie się do niego dostać. Posiada centralny zamek, brak
    > prądu w aku nie pozwala na jego uruchomienie. Dzwoniłem do ASO
    > Peugeota, jakoby zamek od tylnej klapy można otworzyć mechanicznie.
    > Niestety żaden z dwóch posiadanych kluczyków się nie obraca w zamku.
    > Proszę o jakieś rady co z tym fantem dalej.
> [...]

    Wiem że nieaktualne ale może pomogę innym :
    1. Koło z przodu od kierowcy - za kołem znajdujemy grubą wiązkę która idzie do
    jakiegoś komputera i ja odpinamy.
    2. Trzymając te wiązkę musimy mieć zabezpieczenie po prawej patrząc od przodu.
    3. Podpinamy kabelek do 4 miejsca licząc od lewej w górnym rzędzie
    4 Do kabelka plus z prostownika a minus na ramę i po chwili mamy otwarty samochód.

    Pozdrawiam wszystkich Paweł

  • 39. Data: 2017-12-11 22:48:53
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** pawel gadowski pisze tak:

> [...]
    > Podpinamy kabelek do 4 miejsca licząc od lewej w górnym rzędzie
    > 4 Do kabelka plus z prostownika a minus na ramę i po chwili mamy

    Nie lepiej pod rozrusznik? Bo jak się styki pomyli w kostce :)

    --
    Piter

    http://piterpro.private.pl/xnews/

  • 40. Data: 2018-12-16 15:36:01