  • 11. Data: 2013-06-06 18:15:07
    Temat: Re: Pentium 4 HT 3,2GHz
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Thu, 6 Jun 2013 17:49:37 +0200, identyfikator: 20040501 napisał(a):

    > nie chodzi o temperaturę oczywiście, chodzi o poziom hałasu...

    Mój procesor nie hałasuje, więc nie wiem, co masz na myśli.

    > dziwne jest to, że zasilacze niby mają wiatraki 12cm, a wcale nie są ciche
    > i wyraźnie je słychać? do tego wiatraki w kieszeniach, też nie mam
    > pomysłu jak je sciszyć, ale bez zatrzymania obiegu powietrza...

    Zainwestuj w stopery.

    [ Nie należy siadać na honorze, bo jedynym efektem będą odciski na dupie. ]
    [ (Tadeusz Kochanowicz) ]

  • 12. Data: 2013-06-06 19:03:14
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Jawi" napisał w wiadomości grup
    .pl...
    > A sam procek, tak grzeje się jak cholera. TO znana grzałka.

    Jakiś dowód?

  • 13. Data: 2013-06-06 19:15:49
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    ciekawe jak zachowuje się po zainstalowaniu CPU Idle

  • 14. Data: 2013-06-06 21:45:07
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Thu, 6 Jun 2013 19:03:14 +0200, qwerty napisał(a):

    > Użytkownik "Jawi" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Jakiś dowód?

    http://pclab.pl/art10936-37.html
    http://www.overclock.net/t/70050/intel-pentium-4-3-0
    0ghz-prescott-cpu-temp-so-hot-without-overclock
    http://club.myce.com/f7/normal-temp-p4-prescott-1512
    90/

    Jak Ci nie wystarczy, to Google i miłego szukania. :D

    [ Zabawne jak mało ważna jest Twoja praca gdy prosisz o podwyżkę, a jak ]
    [ niesamowicie niezbędna dla ludzkości gdy prosisz o urlop... ]
    [ (znalezione w necie) ]

  • 15. Data: 2013-06-06 23:08:48
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Przemysław Ryk" napisał w wiadomości grup
    no-ip.info...
    > Jak Ci nie wystarczy, to Google i miłego szukania. :D

    To niczego nie dowodzi. Różnica w chłodzeniu jest bardzo duża.

  • 16. Data: 2013-06-07 00:17:00
    Od: Jawi <t...@p...pl>

    W dniu 2013-06-06 19:03, qwerty pisze:
    > Użytkownik "Jawi" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Jakiś dowód?
    dowodem jest jego posiadanie i opinia z autopsji.
    Radiator 2x większy niz intel daje do i3 czy G630, które są o niebo
    wydajniejsze od tego p4, przy kótrym wiatrak non stop wył

  • 17. Data: 2013-06-07 09:31:23
    Od: "BUNIEK" <m...@i...pl>

    >czy takiego procka można ugotować montując nad nim wiatrak z temperturową
    <regulacją obrotów? jak ten procek się grzeje? Ktoś ma i może coś
    powiedzieć?

    Wsadź takie cudo i będzie cicho i chłodno :)

    http://i.pcworld.fr/254181-comparatif-de-ventirads-a
    rctic-cooling-freezerpro-1-.jpg

  • 18. Data: 2013-06-07 22:20:33
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Jawi" napisał w wiadomości grup
    .pl...
    > dowodem jest jego posiadanie i opinia z autopsji.
    > Radiator 2x większy niz intel daje do i3 czy G630, które są o niebo
    > wydajniejsze od tego p4, przy kótrym wiatrak non stop wył

    To niczego nie dowodzi.
    Jak musiałem pracować na boxowym chłodzeniu to nie dało się komfortowo pracować.
    Od razu musiałem zwalniać wentylator do 30% (nie może tego płyta główna
    zapamiętać), ale po kilku sekundach stressu i tak rozkręcał wentylator do
    maksymalnych obrotów.
    Wyłącz C6 state, c&q i wtedy porównuj temperatury.

    Prescott:
    http://ark.intel.com/pl/products/series/20860 <-84W TDP
    To nie jest dużo.
    Popatrz, że za czasów presccotów nie było Heat pipe (dopiero później
    wprowadzili).
    Dodatkowo radiatory są zupełnie inne (lepiej zaprojektowane).

  • 19. Data: 2013-06-07 23:05:09
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Thu, 6 Jun 2013 23:08:48 +0200, qwerty napisał(a):

    > Użytkownik "Przemysław Ryk" napisał w wiadomości grup
    no-ip.info...

    > To niczego nie dowodzi. Różnica w chłodzeniu jest bardzo duża.

    Porównaj kulturę pracy boxowego chłodzenia przy obciążonym Prescottcie,
    Core2 czy Core i3.

    [ Hańba Ci, albowiem ledwo się gibiesz! (Król Julian, ,,Madagaskar") ]

  • 20. Data: 2013-06-07 23:05:09
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Fri, 7 Jun 2013 22:20:33 +0200, qwerty napisał(a):

> [...]
    > wprowadzili).
    > Dodatkowo radiatory są zupełnie inne (lepiej zaprojektowane).

    Prescott miał regulację taktowania w zależności od obciążenia? No jakoś nie
    kojarzę...

    [ Jeśli uważasz kobiety za słabą płeć, spróbuj w nocy przeciągnąć ]
    [ kołdrę na swoją stronę. (znalezione gdzieś w necie) ]