  • 31. Data: 2011-07-16 12:35:18
    Temat: Re: Pentium 2 400 i system
    Od: "Remek" <r...@t...pl>

    Uzytkownik "Hades" napisal:

    > I nie ma to jak mondrzyc sie bez sensu co w wypadku tego osobnika
    > specjalnie nie dziwi.

    Drugiego takiego glupka jak Ty trudno znalezc w sieci. Czytasz opinie o swoich
    postach? Zalosc bierze. Uwagi ni przypial ni przylatal. To, ze on mial kiedys
    Pentium III to ma znaczyc, ze propozycja zakupu PIV jest glupia??? Co za debil.

    PLONK

    Remek

  • 32. Data: 2011-07-16 12:50:55
    Temat: Re: [OT] Pentium 2 400 i system
    Od: "Remek" <r...@t...pl>

    Użytkownik "Sebastian Biały" napisał:

    > Byc może mylisz przyczynę
    > mułowatości - nie jest w systemie ale oprogramowaniu użytkowym i
    > zadaniach które nim wykonujemy (mieląc źle napisane reklamy we flashu na
    > przykład).

    Jasne. Odwiedzałeś grupy dyskusyjne o Linuksie. Tysiące użytkowników opisujących
    problemy mylą skutki z przyczynami? Problemy tam opisywane nie występują w
    żadnym innym systemie. Opisszę Ci jeden. Przeglądam zawartość płytki DVD w
    napędzie. Wkładam następna i co? Widziana jest poprzednia! Nie da się odświeżyć.
    Trzeba zrobić unmount/mount, ewentualnie zrtestartować system jeśli to nie
    pomaga. Na pytanie dlaczego tak jest fachowcy odpowiadają - Linuks tak ma. I
    Linuks tak ma - setki grubych wad. A o oprogramowaniu użytkowym szkoda nawet
    wspominać. Jakie jest z poważnych? Może jakieś CAD CAM? Odpowiednik Autocada,
    Arcona, Eagle choćby? Nie ma i nie będzie, ponieważ nie ma darmowych obiadów.
    Nie rozumiem zachwytów nad tym systemem. Ma pewnie jakieś zalety w zakresie
    specjalnych zastosowań, ale do domowego uzytku pasuje jak wół do karety.

    Remek

  • 33. Data: 2011-07-16 15:38:29
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Sat, 16 Jul 2011 14:50:55 +0200, Remek napisał(a):

> [...]
    > specjalnych zastosowań, ale do domowego uzytku pasuje jak wół do karety.

    CAD CAM domowym zastosowaniem? Ciekawe... Bo na mój gust często i gęsto w domu
    potrzeba małego pakietu biurowego, przeglądarki www, klienta poczty,
    prostego programu graficznego, możliwości wydrukowania czegoś, zrzucenia
    zdjęć z aparatu, wypalenia płytki, posłuchania muzyki i obejrzenia filmu. I
    jak pingwina na desktopie z różnych powodów nie używam (lubię od czasu do
    czasu np. pograć), tak raczej nie wydaje mi się, że wypisanych powyżej
    zastosowań nie da się na pingwinie w sensowny sposób zrealizować.

    Ale to już raczej kwalifikuje się na FUT na advocacy.

    [ Married men live longer, but they are much more willing to die... ]
    [ (znalezione w necie) ]

  • 34. Data: 2011-07-16 15:59:12
    Od: astro <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl>

    Remek wrote in <news:ivs1j0$n61$2@inews.gazeta.pl>
    > Linuks tak ma - setki grubych wad. A o oprogramowaniu użytkowym szkoda nawet
    > wspominać. [...] Odpowiednik Eagle

    Odpowiednikiem Eagle jest... Eagle. Ma natywna wersje dla Linuksa. Znaczna
    czesc programow Windowsianych (lacznie z Photoshop CS4) mozna uruchomic
    dzieki WINE.
    Radoslaw Ziomber
    www.astrofizyka.info