    From: Przemysław Ryk <p...@g...com>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: [OT] Pentium 2 400 i system
    Date: Sat, 16 Jul 2011 17:38:29 +0200
    Sender: p...@g...com

    Dnia Sat, 16 Jul 2011 14:50:55 +0200, Remek napisał(a):

    > Jasne. Odwiedzałeś grupy dyskusyjne o Linuksie. Tysiące użytkowników opisujących
    > problemy mylą skutki z przyczynami? Problemy tam opisywane nie występują w
    > żadnym innym systemie. Opisszę Ci jeden. Przeglądam zawartość płytki DVD w
    > napędzie. Wkładam następna i co? Widziana jest poprzednia! Nie da się odświeżyć.
    > Trzeba zrobić unmount/mount, ewentualnie zrtestartować system jeśli to nie
    > pomaga. Na pytanie dlaczego tak jest fachowcy odpowiadają - Linuks tak ma. I
    > Linuks tak ma - setki grubych wad. A o oprogramowaniu użytkowym szkoda nawet
> [...]

    CAD CAM domowym zastosowaniem? Ciekawe... Bo na mój gust często i gęsto w domu
    potrzeba małego pakietu biurowego, przeglądarki www, klienta poczty,
    prostego programu graficznego, możliwości wydrukowania czegoś, zrzucenia
    zdjęć z aparatu, wypalenia płytki, posłuchania muzyki i obejrzenia filmu. I
    jak pingwina na desktopie z różnych powodów nie używam (lubię od czasu do
    czasu np. pograć), tak raczej nie wydaje mi się, że wypisanych powyżej
    zastosowań nie da się na pingwinie w sensowny sposób zrealizować.

    Ale to już raczej kwalifikuje się na FUT na advocacy.

    [ Married men live longer, but they are much more willing to die... ]
    [ (znalezione w necie) ]