  • 1. Data: 2011-05-03 10:17:48
    Temat: Pentium 2 400 i system
    Od: bn <b...@g...com>

    Witam

    Pytanie troche NTG, ale nie wiem jaka bylaby odpowiednia grupa. Chodzi
    o to jaki system zainstalowac na zabytku p2 400 MHz i 256 MB RAM,
    video ati rage. System ma byc uzywany do uruchamiania przegladarki i
    odtwarzania mp3. Probowalem Linuksow, ale dzialaja tragicznie wolno,
    win 98 nie ma normalnej przegladarki. Co jeszcze wyprobowac, AROSA,
    Haiku? Czy ktos ma doswiadczenie z tymi systemami na starych
    sprzetach?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2011-05-03 11:12:13
    Temat: Re: Pentium 2 400 i system
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "bn" napisal:

    > Pytanie troche NTG, ale nie wiem jaka bylaby odpowiednia grupa.

    Ta grupa, chociaz niewykluczone, ze zaraz odezwa sie ortodoksi.

    > Chodzi o to jaki system zainstalowac na zabytku p2 400 MHz i 256
    > MB RAM, video ati rage. System ma byc uzywany do uruchamiania
    > przegladarki i odtwarzania mp3.

    Gdybys dorzucil drugie 256 MiB, to Windows XP chodzilby na tym calkiem
    zwawo. Podkreslam - system i stosowne aplikacje (pisze to na podstawie
    doswiadczen z Celeronem 300@450). Bo dowolna wspólczena strona ze slitasnymi
    fleszami unieruchomi Ci maszyne na dlugie minuty i tu zaden system ani
    przegladarka nie pomoze.

    > Probowalem Linuksow, ale dzialaja tragicznie wolno

    Jak to niszowe systemy...

    JoteR

  • 3. Data: 2011-05-03 11:20:17
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    Dnia Tue, 03 May 2011 03:17:48 -0700, bn napisał(a):

> [...]
    > win 98 nie ma normalnej przegladarki. Co jeszcze wyprobowac, AROSA,
    > Haiku? Czy ktos ma doswiadczenie z tymi systemami na starych sprzetach?
    A specjalnych linuxów pod takie zapytki nie próbowałęś?

  • 4. Data: 2011-05-03 13:58:11
    Od: "michalek" <m...@g...com>

    "bn" <b...@g...com> wrote in message
    s.googlegroups.com...
> [...]
    > win 98 nie ma normalnej przegladarki. Co jeszcze wyprobowac, AROSA,
    > Haiku? Czy ktos ma doswiadczenie z tymi systemami na starych

    U mnie uzywam na PII 266MHz z 288MB (bo tylt tylko laptop przyjmuje)
    chodzi normalnie Win2000. Próbowalem XP ale wtedy spowalnia (za malo
    pamieci).

  • 5. Data: 2011-05-03 14:12:15
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "bn" napisał w wiadomości grup
> [...]
    > win 98 nie ma normalnej przegladarki. Co jeszcze wyprobowac, AROSA,
    > Haiku? Czy ktos ma doswiadczenie z tymi systemami na starych

    Nie lepiej poleasingowy komputerek kupić? Kosztuje grosze i ma większą
    wydajność.

  • 6. Data: 2011-05-03 15:25:45
    Od: bn <b...@g...com>

    On May 3, 1:20 pm, Smok Eustachy <s...@w...pl> wrote:
    >  A specjalnych linuxów pod takie zapytki nie próbowałęś?

    Na przyklad jakich?

    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2011-05-03 15:47:17
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "bn" napisał w wiadomości grup
    6g2000vbi.googlegroups.com...
    > Na przyklad jakich?

    Zacznij używać bing to będziesz wiedział:
    http://wiki.laptop.org/go/Minimal_Linux_distros
    a jak coś bardziej przyjaznego to chyba lubuntu.

  • 8. Data: 2011-05-03 16:16:17
    Od: astro <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl>

    bn wrote in
    bi.googlegroups.com>
    > Na przyklad jakich?

    Puppy Linux, Damn Small Linux, MEPIS

    Byc moze (malo prawdopodbne) jakas "duza" dystrybucja z LXDE, np MINT,
    Lubuntu. W kazdym razie na PIII 850 i 512MB RAM Lubuntu sprawuje sie
    swietnie.
    Radoslaw Ziomber
    www.astrofizyka.info

  • 9. Data: 2011-05-03 17:02:03
    Od: "=Marcos=" <marcos.MALPA@.wyprawa.NIE.DLA.SPAMU.info>

> [...]
    > win 98 nie ma normalnej przegladarki. Co jeszcze wyprobowac, AROSA,
    > Haiku? Czy ktos ma doswiadczenie z tymi systemami na starych

    Nie lepiej oszczedzic sobie nerwów i kupic cos takiego:
    http://allegro.pl/2x-dell-gx150-dziala-piii866-512ra
    m-cd-hdd-olsztyn-i1595914507.html
    za 70zl
    Lub:
    http://allegro.pl/ibm-p4-1-7-512-40-cd-fv-sklep-wwa-
    i1582413105.html za
    109zl?

    Przy wolniejszych maszynach szlag Cie trafi jak na jednej stronie beda dwa
    bannery we flashu i jakis applet z wyszukiwarka...

    --
    Marcos
    marek [AT] microstock . pl

    http://galeria.wyprawa.info <- zdjecia z podrózy

  • 10. Data: 2011-05-03 17:10:59
    Od: bn <b...@g...com>

    On May 3, 7:02 pm, "=Marcos="
    <marcos.MALPA@.wyprawa.NIE.DLA.SPAMU.info> wrote:
> [...]
    >
    > Przy wolniejszych maszynach szlag Cie trafi jak na jednej stronie beda dwa
    > bannery we flashu i jakis applet z wyszukiwarka...

    Nic nie chce kupowac. A flasha ani javy nie bedzie.