  • 1. Data: 2010-02-12 19:07:33
    Temat: Pendrive'y - jaka przeciętna wadliwość na rynku?
    Od: VoiPer <v...@g...com>

    Witam,
    Nie wiem gdzie się zapytać, ale czy ktoś wie, jaki może być
    dopuszczalny % wadliwości pendrive'ów opuszczających fabrykę
    producenta? Kto produkuje tego typu pamięci na świecie?
    Pytam, bo jedna osoba sprzedająca pendrive'y na miała 30% wadliwości w
    przez siebie sprzedawanych pendrive'ach.
    Czy coś takiego jest możliwe?
    Pozdr. - VoiPer

  • 2. Data: 2010-02-12 19:52:07
    Temat: Re: Pendrive'y - jaka przeciętna wadliwość na rynku?
    Od: RadoslawF <r...@w...pl>

    Dnia 2010-02-12 20:07, Użytkownik VoiPer napisał:

> [...]
    > Pytam, bo jedna osoba sprzedająca pendrive'y na miała 30% wadliwości w
    > przez siebie sprzedawanych pendrive'ach.

    Na zachodzie nie bardzo. W krajach trzeciego świata gdzie odrzuty
    produkcyjne często trafiają na rynek zamiast do utylizacji jak
    najbardziej.

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2010-02-13 07:01:52
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "VoiPer" <v...@g...com> napisał w wiadomości grup
    g2000yqi.googlegroups.com...
> [...]
    > Pytam, bo jedna osoba sprzedająca pendrive'y na miała 30% wadliwości w
    > przez siebie sprzedawanych pendrive'ach.

    Taka seria się trafiła. Jakiej to firmy? Kingston?

  • 4. Data: 2010-02-13 10:13:42
    Od: VoiPer <v...@g...com>

    On 13 Lut, 08:01, "qwerty" <q...@p...fm> wrote:
    > Taka seria się trafiła. Jakiej to firmy? Kingston?
    Seria??? Pytanie jest ogólne.
    O to chodzi, czy to w ogóle jest możliwe.
    O zasadę. Niezależnie czy Kingston czy co innego.

  • 5. Data: 2010-02-13 11:39:11
    Od: "Przemek" <p...@d...pl>

    RadoslawF wrote:

    > Na zachodzie nie bardzo. W krajach trzeciego świata gdzie odrzuty
    > produkcyjne często trafiają na rynek zamiast do utylizacji jak
    > najbardziej.

    Na zachodzie wiekszosc sprzetu to firmowki a nie jak u nas skladaki , tam
    sie nie trafiaja tak jak u nas zle podlaczone
    porty usb z przodu obudowy ktore pala wszystko co sie w nie wetknie