  • 11. Data: 2009-07-14 20:35:36
    Temat: Re: Pendrive do 100 zł
    Od: "miab" <m...@w...pl>

    Zenon Zygzak wrote:
> [...]
    ..

    > Po prostu kieruję się waszymi radami nie znam sie na tym :(

    Skoro kierujesz sie naszymi radami to zerknij jeszcze w wymienionych
    linkach do zakładki Opinie użytkowników.

    miab

  • 12. Data: 2009-07-15 08:12:17
    Od: venioo <v...@p...fm>

    miab pisze:

    > Cienizna jak dziesiątki innych.
    > Co innego OCZ Rally 2 Turbo z tym ze drogi i praktycznie nie do dostania.

    Nie przesadzaj (mam 2 rozne OCZ Rally 2: 2GB i 4GB) - predkosc jest
    rewelacyjna za rozsadna jeszcze cene.

    --
    venioo

  • 13. Data: 2009-07-15 13:56:59
    Od: ".Peeter" <p...@n...gazeta.pl>

    "venioo" wrote:
    > Nie przesadzaj (mam 2 rozne OCZ Rally 2: 2GB i 4GB) - predkosc jest
    > rewelacyjna za rozsadna jeszcze cene.

    Ja mam Rally 2 2GB, 4GB i 8GB - ze wszystkich jestem zadowolony. :-)

    Jeden nawet został nadepnięty podczas gdy był wpięty do USB na dole
    przedniego panelu obudowy uczelnianego komputera - pendrive przeżył.

    Pozdrawiam
    .Peeter

  • 14. Data: 2009-07-15 19:23:47
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    .Peeter pisze:

    > Ja mam Rally 2 2GB, 4GB i 8GB - ze wszystkich jestem zadowolony. :-)
    >
    > Jeden nawet został nadepnięty podczas gdy był wpięty do USB na dole
    > przedniego panelu obudowy uczelnianego komputera - pendrive przeżył.

    LOL, ale argument, jak to ma się do szybkości? Ja miałem kiedyś noname
    64MB, który dostałem z 10 licencjami MKS Vira, który spadł mi z
    pierwszego piętra na beton - wypadło szkiełko przez które dioda świeciła
    i został 3 razy wyprany w kieszeni spodni. Pen działał bez problemów i
    działa do chwili obecnej.

    Ja bym polecił Sandisk Cruzer Contour 4GB - najszybszy jakiego miałem w
    rękach, szkoda, że wersja 8 GB jest trochę wolniejsza. Jeszcze jedna
    zaleta tych penów - nie ma skuwki, którą wcześniej czy później każdy
    gubi, ale za to ma rewelacyjny mechanizm chowania końcówki USB.

  • 15. Data: 2009-07-16 09:17:54
    Od: venioo <v...@p...fm>

    BQB pisze:

> [...]
    > zaleta tych penów - nie ma skuwki, którą wcześniej czy później każdy
    > gubi, ale za to ma rewelacyjny mechanizm chowania końcówki USB.

    Akurat co do skuwki to mam mieszane uczucia - w Kingstonach ten wysuwany
    patent dziala lekko mowiac "srednio". Przez ten mechanizm konstrukcja
    pena jest sklejana (2-czesciowa) i przy malym nadepnieciu/upadku szybko
    sie rozpada. Niestety przetestowane :(
    Jesli chodzi o walory wytrzymalosciowe, to swietnie sobie radzi "gumiak"
    Corsair Voyager - pare razy nadepniety, wyprany w pralce (proszkiem
    pachnial przez tydzien, a jaki czysciutki sie zrobil ;) ) i swietnie
    dziala do dzis.

    --
    venioo

  • 16. Data: 2009-07-16 20:02:53
    Od: orcio <o...@N...pl>

    BQB pisze:

    > LOL, ale argument, jak to ma się do szybkości?

    Jak to co był taki wolny że nie zdążył uciec ;)

    orcio

  • 17. Data: 2009-07-16 20:21:12
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "BQB" <a...@a...spamowy.com.invalid> napisał w wiadomości
    > i został 3 razy wyprany w kieszeni spodn

    Jeżeli zatrudniasz szopa pracza to płacisz mu zbyt wysoką pensję...

    --
    marfi

    4244 (20090715) __________

  • 18. Data: 2009-07-16 21:27:24
    Od: ".Peeter" <p...@n...gazeta.pl>

    "BQB" wrote:
    > LOL, ale argument, jak to ma się do szybkości?

    Jak piernik do wiatraka, to nie miał być żaden
    argument, a już tym bardziej dotyczący szybkości.

    Tak czy siak z prędkości odczyt/zapis na Rally2
    jestem zadowolony. Do tego rozsądna cena, niewielkie
    gabaryty i brak jakiegokolwiek softu odpalającego
    się po wpięciu PD. Dla mnie to zalety. :-)

    Pozdrawiam
    .Peeter