  • 1. Data: 2009-07-14 15:55:55
    Temat: samoczynne sciszanie i zglasnianie dzwieku
    Od: "-" <d...@w...o2.pl>

    plyta asrock p4vm900 ze zintegrowanym ukladem realtek hd audio + creative
    i-trigue 3000 lub sluchawki philips shp1900, problem pojawil sie nagle:
    dzwiek zglasnia sie i scisza, taki okres trwa ok 5-10 sekund - podobnie jak
    stara wysluzona kaseta magnetofonowa.
    system vista, sterownikow u producenta plyty nowszych nie ma, nie wiem na co
    zwrocic uwage przy szukania przyczyny. wczesniej bylo wszystko dobrze,
    rowniez z asio4all - ale jego z tym nie wiaze, bo juz ok 2 miesiace minely
    po instalacji.
    z istotniejszych elementow: zasilacz fortron 250w, p4ht2800.
    prosze o pomoc.

  • 2. Data: 2009-07-14 16:14:25
    Temat: Re: samoczynne sciszanie i zglasnianie dzwieku
    Od: rs <n...@n...spam.pl>

    On Tue, 14 Jul 2009 17:55:55 +0200, "-" <d...@w...o2.pl> wrote:

> [...]
    >dzwiek zglasnia sie i scisza, taki okres trwa ok 5-10 sekund - podobnie jak

    a wkluczyles mozliwosc uszkodzenia sluchawek lub ich wadliwego
    polaczenia? <rs>

  • 3. Data: 2009-07-15 01:14:57
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    - pisze:
> [...]
    > miesiace minely po instalacji.
    > z istotniejszych elementow: zasilacz fortron 250w, p4ht2800.

    Ja bym stawiał na jakiś program, który zainstalowałeś bądź zrobiłeś
    update. Np Skype i jego autoregulacja :P
    Albo problem sprzętowy z przełączaniem panelu przedniego.

  • 4. Data: 2009-07-20 17:26:36
    Od: "-" <d...@w...o2.pl>

    > Ja bym stawiał na jakiś program, który zainstalowałeś bądź zrobiłeś
    > update. Np Skype i jego autoregulacja :P

    nie ma skype, ani nic innego, jedynie sterowniki producenta

    > Albo problem sprzętowy z przełączaniem panelu przedniego.

    tylko gniazdo tylne jest podlaczone