  • 1. Data: 2009-07-14 14:18:01
    Temat: gdzie naprawię zasiliacz w Warszawie
    Od: "PaweL" <l...@i...pl>

    cześć,

    mam niedziałający zasilacz ModeCom Feel II 400W. Gdzie w Warszawie mogę go
    naprawić? Czy to jest opłacalne? Zailacz nie zadymił, nie śmierdzi.

    pozdrawiam
    Paweł

  • 2. Data: 2009-07-14 14:21:15
    Temat: Re: gdzie naprawię zasiliacz w Warszawie
    Od: krzysiek82 <k...@0...pl>

    PaweL pisze:
    > cześć,
    >
    > mam niedziałający zasilacz ModeCom Feel II 400W. Gdzie w Warszawie
    mogę go
    > naprawić? Czy to jest opłacalne? Zailacz nie zadymił, nie śmierdzi.

    Nie opłaca się raczej, chyba że wywaliło bezpiecznik, możesz to
    sprawdzić samemu.

    --
    krzysiek82

  • 3. Data: 2009-07-14 14:25:20
    Od: DooMiniK <"bachus20[WYTNIJ]\"@poczta.wp.pl">

    PaweL wrote:
    > cześć,
    >
    > mam niedziałający zasilacz ModeCom Feel II 400W. Gdzie w Warszawie mogę go
    > naprawić? Czy to jest opłacalne? Zailacz nie zadymił, nie śmierdzi.

    - nowy kosztuje ~100zł
    - z reguły unikam naprawiania zasilaczy (no chyyyba
    że to tylko wiatrak szaleje),
    - pamiętaj, że złej jakości / uszkodzony zasilacz
    może być sporym zagrożeniem dla elementów komputera

    p.s. Feel II to zasilacz cieszący się b. złą sławą.

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    Na serwerze bachus - login taki mam,

  • 4. Data: 2009-07-15 08:33:39
    Od: Radosław Sokół <R...@p...pl>

    DooMiniK pisze:
    > p.s. Feel II to zasilacz cieszący się b. złą sławą.

    Czemu? Stare Feele cieszyły się tragiczną sławą. Dwójka już
    raczej zbierała dobre opinie (podobnie jak trójka).

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |

  • 5. Data: 2009-07-15 09:59:55
    Od: "Tadeusz" <...@s...onet.pl>

    Użytkownik "PaweL" <> napisał w wiadomości .pl...
    > cześć,
    >
    > mam niedziałający zasilacz ModeCom Feel II 400W. Gdzie w Warszawie mogę go
    > naprawić? Czy to jest opłacalne? Zailacz nie zadymił, nie śmierdzi.

    podepnę się pod ten wątek:
    gdzie w Waszawie można naprawić Chieftec'a 420W?
    Też nie dymił, lekko czuć było plastikiem, ale po otwarciu
    nie widać żadnych uszkodzeń...

    Takiego chyba warto naprawić (pracował 2,5 roku)?

    --
    pozdrawiam
    Tadeusz

  • 6. Data: 2009-07-15 11:29:35
    Od: DooMiniK <"bachus20[WYTNIJ]\"@poczta.wp.pl">

    Radosław Sokół wrote:

    > Czemu? Stare Feele cieszyły się tragiczną sławą. Dwójka już
    > raczej zbierała dobre opinie (podobnie jak trójka).

    Muszę poszperać w archiwum, ale sam kiedyś kupiłem matce
    Feel II i chyba po 7 miesiącach zebrał 'krwawe' żniwo - z tego,
    co później czytałem podobne miało odczucia kilka osób i raczej
    polecało 3-kę.