  • 1. Data: 2009-07-14 14:51:09
    Temat: Pendrive do 100 zł
    Od: Zenon Zygzak <z...@g...com>

    Witam serdecznie potrzebuję kupć dobrego pendrive a nie wiem co wybrać
    bardzo proszę o pomoc pozdrawiam liczy się dla mnie przede wszystkim
    szybkość odczytu/zapisu a nie pojemność ale min 2 GB żeby miał.

  • 2. Data: 2009-07-14 15:06:15
    Temat: Re: Pendrive do 100 zł
    Od: Krzysiek X <m...@g...com>

    http://www.skapiec.pl/site/cat/25/comp/187351 będzie najlepszy

  • 3. Data: 2009-07-14 15:43:08
    Od: "miab" <m...@w...pl>

    Zenon Zygzak wrote:
    > Witam serdecznie potrzebuję kupć dobrego pendrive a nie wiem co wybrać
    > bardzo proszę o pomoc pozdrawiam liczy się dla mnie przede wszystkim
    > szybkość odczytu/zapisu a nie pojemność ale min 2 GB żeby miał.

    http://www.skapiec.pl/site/cat/25/comp/183892

    miab

  • 4. Data: 2009-07-14 17:13:39
    Od: Zenon Zygzak <z...@g...com>

    W dniu 14 lipca 2009 17:43 użytkownik miab <m...@w...pl> napisał:

    > http://www.skapiec.pl/site/cat/25/comp/183892
    >
    > miab

    Dzięuję za odpowiedzi wezmę któryś z nich pozdrawiam.

  • 5. Data: 2009-07-14 17:44:23
    Od: ".Peeter" <p...@n...gazeta.pl>

    "Zenon Zygzak" <z...@g...com> wrote in message
    ..
    > Witam serdecznie potrzebuję kupć dobrego pendrive a nie wiem co wybrać

    Ja również jestem za OCZ Rally 2, mam 3 takie i są świetne.

    http://www.skapiec.pl/site/cat/25/comp/187351

    Pozdrawiam
    .Peeter

  • 6. Data: 2009-07-14 18:15:04
    Od: Zenon Zygzak <z...@g...com>

    On 14 Lip, 19:44, ".Peeter" <p...@n...gazeta.pl> wrote:
    > "Zenon Zygzak" <z...@g...com> wrote in message

    ..

    > Ja również jestem za OCZ Rally 2, mam 3 takie i są świetne.

> [...]

    W takim razie biore OCZ Rally 2

  • 7. Data: 2009-07-14 19:09:08
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Zenon Zygzak" <z...@g...com> napisał w wiadomości grup
    8g2000vbl.googlegroups.com...
    > W takim razie biore OCZ Rally 2

    Mam OCZ Rally 2. Odczyt ma deklarowany przez producenta. Niestety zapis jest
    o połowę mniejszy. Nie wiem co jest powodem (testowany na kilku
    komputerach).

  • 8. Data: 2009-07-14 20:08:15
    Od: "miab" <m...@w...pl>

    Zenon Zygzak wrote:

    ..

    > W takim razie biore OCZ Rally 2

    Cienizna jak dziesiątki innych.
    Co innego OCZ Rally 2 Turbo z tym ze drogi i praktycznie nie do dostania.

    miab

  • 9. Data: 2009-07-14 20:12:26
    Od: Zenon Zygzak <z...@p...pl>

    miab pisze:

    ..

    > Cienizna jak dziesiątki innych.
    > Co innego OCZ Rally 2 Turbo z tym ze drogi i praktycznie nie do dostania.
    >
    > miab

    Po prostu kieruję się waszymi radami nie znam sie na tym :(

  • 10. Data: 2009-07-14 20:16:56
    Od: "tg" <a...@b...cpl>

> [...]
    > bardzo proszę o pomoc pozdrawiam liczy się dla mnie przede wszystkim
    > szybkość odczytu/zapisu a nie pojemność ale min 2 GB żeby miał.

    U339XT