    From: venioo <v...@p...fm>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Pendrive do 100 zł
    Date: Thu, 16 Jul 2009 11:17:54 +0200

    BQB pisze:

    > LOL, ale argument, jak to ma się do szybkości? Ja miałem kiedyś noname
    > 64MB, który dostałem z 10 licencjami MKS Vira, który spadł mi z
    > pierwszego piętra na beton - wypadło szkiełko przez które dioda świeciła
    > i został 3 razy wyprany w kieszeni spodni. Pen działał bez problemów i
    > działa do chwili obecnej.
    >
    > Ja bym polecił Sandisk Cruzer Contour 4GB - najszybszy jakiego miałem w
    > rękach, szkoda, że wersja 8 GB jest trochę wolniejsza. Jeszcze jedna
    > zaleta tych penów - nie ma skuwki, którą wcześniej czy później każdy
> [...]

    Akurat co do skuwki to mam mieszane uczucia - w Kingstonach ten wysuwany
    patent dziala lekko mowiac "srednio". Przez ten mechanizm konstrukcja
    pena jest sklejana (2-czesciowa) i przy malym nadepnieciu/upadku szybko
    sie rozpada. Niestety przetestowane :(
    Jesli chodzi o walory wytrzymalosciowe, to swietnie sobie radzi "gumiak"
    Corsair Voyager - pare razy nadepniety, wyprany w pralce (proszkiem
    pachnial przez tydzien, a jaki czysciutki sie zrobil ;) ) i swietnie
    dziala do dzis.

    --
    venioo