    From: Barnaba <p...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Pelna klatka? Co kupic?
    Date: Mon, 28 Mar 2011 02:41:59 -0700 (PDT)

    Witam,

    Szukam polprofesjonalnej cyfrowej lustrzanki oraz obiektywu.
    Poczatkowo bylem zadowolony z amatorskiego 500D, ktory pozwalal mi sie
    oswajac z tematem DSLR, ale niestety juz go nie posiadam i chce
    zainwestowac w cos z wyzszej polki. Mysle nad pelna klatka, tylko czy
    to aby na pewno dobry wybor...
    Na poczatek do czego ma sluzyc aparat i obiektyw: zdjecia w glownej
    mierze lotnicze, wysokosc od 100 do maks. 2000 metrow, robione w
    sloneczny dzien, ale z reki w czasie lotu, wiec i ISO, i jasnosc
    obiektywu ma znaczenie. Zdjecia musza byc przede wszystkim ostre i
    umozliwiac spore powiekszenie przy wydruku (plakat). Na zestaw
    chcialbym przeznaczyc nie wiecej jak 10-11kPLN. Czy moze w tej cenie
    szukac slabszego body i lepszego obiektywu (zoom plus jakas stalka)?
    Powiedzcie czego szukac, na jakich modelach sie skupic, czy pelna
    klatka to wpakowanie sie w koszty, czy dobra inwestycja. Inwestycja,
    poniewaz czesc zdjec chcialbym sprzedac, a chcialbym tez, aby nabywca
    mogl ze zdjeciem zrobic cos wiecej niz tylko wyswietlic na monitorze.
    Wiem, ze podalem zbyt malo danych (i nie podalem konkretnych modeli) -
    mam nadzieje na Wasze wlasne pomysly :)
    Dzieki z gory za odpowiedzi!

    --
    Pozdrawiam,