  • 431. Data: 2012-05-20 23:49:22
    Temat: Re: Pedalarze
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Titus_Atomicus

    > Nie. Zwrocam mu uwage, ze zachowywal sie niestosownie (nadmierna
    > predkosc, brak nalezytego odstepu przy wyprzedzania rowerzysty,
    > nieuzasadnione uzycie sygnalu dziekowego).

    Tak sobie tłumacz swoje chamstwo, hipokryto i rowerowy buraku.

  • 432. Data: 2012-05-20 23:50:46
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <4fb94d7c$0$26695$65785112@news.neostrada.pl>,
    "Cavallino" <c...@k...pl> wrote:

    > Użytkownik <T...@s...in.the.world> napisał w wiadomości grup

    > Gdzie sobie chcesz.
    > Może być na grupie do tego przeznaczonej.
    > Tutaj to jest czyste trollowanie.

    A jaka to ma byc ta przeznaczona grupa?
    Bo jesli chodzi o pl.rec.rowery to tam jezdzenia rowerem nie trzeba
    propagowac.
    Z innej beczki - nie sadzisz ze zostales zmanipulowany przez trolla
    watkotworce?

    --
    TA

  • 433. Data: 2012-05-20 23:52:48
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Shrek

    > Eot. Widzę, że na rowerze większej prędkości niż 15km/h nie osiągnąłeś w
    > czasie tych prób, a innych rowerzystów oceniasz z perspektywy samochodu
    > (a wtedy na ogół wydaje się, że jadą wolno, choć jak spojrzysz na
    > prędkościomierz to idzie się czasem zdziwić).

    Ale koń ma racje, tacy co są w stanie utrzymać ok. 30 km/h przez dłuższy
    czas to margines. To wymaga bardzo dobrej kondycji i regularnych
    treningów.

    Odnosząc to do samochodów jest ich pewnie tyle co sportowych wózków. Nikt
    nie dostosowuje infrastruktury samochodowej specjalnie do potrzeb aut
    sportowych, więc i rowerowej nie ma sensu dostosowywać do osób o kondycji
    niemal zawodniczej.

  • 434. Data: 2012-05-20 23:57:05
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <4fb953a9$0$26697$65785112@news.neostrada.pl>,
    "Cavallino" <c...@k...pl> wrote:

    > O pedalarstwie?
    > Właśnie o to chodzi, że masz na tej grupie o tym NIE rozmawiać, bo do tego
    > są inne grupy.
    > Ale widać że nie chcesz tego pojąć, więc będzie trzeba Ci w tym pomóc,
    > przynajmniej w kontekście, że nie będę musiał Twoich bzdur czytać.
    Ojej, ale prxeciez watek o rowerach (przy okazji - chyba masz jakies
    powazne psychiczn problemy zwiazane z rowerem - podobnie jak kilka osob
    z tej grupy - porozmawiaj z kims o tym) w ktorym tak ochoczo bierzesz
    udzial, rozpoczal waszm lokalny troll...
    --
    TA

  • 435. Data: 2012-05-20 23:59:26
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > Ale co w związku z tym?
    > Nie pojedziesz 120 tylko 20 na tej trasie?
    >
    > No bez jaj.....

    absolutnie.
    Albo pojade szybko lewym pasem, albo prawym za ciezarówką zachowując
    odpowiedni odstep, tudziez wychylajac sie po prawej stronie tak aby
    widziec, co jest przed ciezarówką.
    No i jak kierowca ciezarówki wyprzedzi rowerzyste bez kierunkowskazu to go
    obtrąbie.

    > Nie, to wina organizatora ruchu, który na takiej trasie zezwolił na
    > ruch rowerzystów.

    aha, a jak kierowca
    - nie przewidzi
    - nie uzywa odpowiednio kierunkowskazów
    i zza tej ciezarówki ukaze mu sie wolno jadacy samochód osobowy albo
    traktor albo jeszcze cos innego tego typu to tez bedzie wina zarządcy?
    Plisss, chociaż odrobinęobiektywizmu!
    Dotyczy to również ciecia cytatów, jak ucinasz moja wypowiedz w połowie to
    zwykło się chociaż znak [...] umieścic.

    > Ale na jezdni zwiększy.
    > Na chodniku to już nie mój problem, niech ścigają pedalarzy
    > zasuwających nie w tempie przejażdżkowym, jeśli chodnik zatłoczony.

    to juz ustalilismy, ja mowie o bezpieczenstwie ruchu, ty o bezpieczenstwie
    kierowców na drodze.

    > Ryzyko śmierci spadnie prawie do zera, dużych obrażeń również.
    > Różnica masy żadna i 6 krotnie mniejsza różnica prędkości.

    Jezeli oczekujesz, ze ruch rowerowy wrzucisz na chodniki i zwolnisz go do
    10km/h to cóz - przeceniłem twoją inteligencję.

  • 436. Data: 2012-05-20 23:59:29
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Marcin 'Yans' Bazarnik g...@...lesie ...

    > Blokuje ruch pieszych/rowerów - trzeba najpierw wcisnąć a później
    > czekać np. 2 fazy świateł - LIPA.

    dlatego pisałem, że maja byćdobrze ustawione.
    Jak sa dobrze ustawione, to swiatła zielone włączaja sie w pierwszej
    mozliwej fazie po nacisnieciu.
    Jak trzeba czekac dwie fazy, to sa zle ustawione.
    Ale ich stawianie ma sens tam, gdzie potrzeba zielonego swiatła dla
    pieszego vs ilosc faz dla kierowców ma sie jak 1: >5

    Pętle indukcyjne nie dzialają na
    > rowery - można stać do usranej śmierci.

    to fakt, zdarzyło mi sie raz czy drugi stac.

  • 437. Data: 2012-05-20 23:59:31
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > Gdzie sobie chcesz.
    > Może być na grupie do tego przeznaczonej.
    > Tutaj to jest czyste trollowanie.

    propagować na grupie rowerowej! ROTFL!

  • 438. Data: 2012-05-20 23:59:34
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik MadMan m...@n...wp.pl ...

    > http://g.co/maps/awfay
    >
    > z tego wynika że owszem, jest ładna asfaltowa droga dla rowerów. Nic
    > tylko stawiać patrol i łapać kierowców.

    ROTFL
    Kolejny przykłąd na to, ze od przepisó ważniejszy jest zdrowy rozsądek i
    współistnienie na drodze a nie wzajemna walka.

  • 439. Data: 2012-05-20 23:59:36
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > ROTFL !!!!!
    > Nie mogę, pyta o prędkości średnie, a potem podaje chwilowe.
    > No to ja w samochodzie chwilowe mam rzędu 120.

    nie, w tym fragmencie watku nie było o srednich.
    Było o odczuciu jakie powoduje jazda rowerem i samochodem z
    okreslonąpredkoscia.
    Czyli jak szybko sie wydaje, jakie czasy reakcji, drogi hamowania itp.
    I do tego sie odnosiłem

    > Czyli pewnie te 99% użytkujących rowery w mieście.
    > I to oni wyznaczają średnią, a nie 1% nawiedzonych pedalarzy w
    > kolorowych trykocikach.
    > I nic nie zmienia, że to ten 1% najbardziej wrzeszczy, również na
    > grupach.

    nie wiem jak sie odniesc do takich chamskich odzywek.
    Wiec sie nie odniose. A ty mozesz sobie takim tonem z żoną porozmawiać.

  • 440. Data: 2012-05-20 23:59:37
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > Tam gdzie nie pomylisz pasma (jezdni) z pasem.
    > Niech Ci będzie dwujezdniowa, często używam zamiennie tych słów, być
    > może niezbyt prawidłowo.

    no to odpowiadajac na argument o 200km/h na Baraniaka - takim "kierofffcom"
    zabrałbym PJ od ręki. PRzeciez tam sa ograniczenia do 50 i wyjątkowo nie
    dlatego, że komuś coś się wymyśliło, tylko dlatego, że zdarzyło się tam
    kilka potrąceń pieszych.