    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Pedalarze
    Date: Sun, 20 May 2012 21:59:26 +0000 (UTC)
    <jp3j7c$7b1$1@mx1.internetia.pl> <jp3jc0$cvv$38@usenet.news.interia.pl>
    <jp3k2t$bs4$1@inews.gazeta.pl> <jp3klp$cvv$40@usenet.news.interia.pl>
    <jp3mlj$inr$1@inews.gazeta.pl> <jp3n5e$cvv$44@usenet.news.interia.pl>
    <jp3nrk$m3d$1@inews.gazeta.pl> <jp3t5c$54v$1@inews.gazeta.pl>
    <jp4rg4$jtg$3@inews.gazeta.pl>
    <4fb5f465$0$1311$65785112@news.neostrada.pl>
    <jp4sk6$mgs$1@inews.gazeta.pl>
    <4fb5f882$0$1228$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <4fb612db$0$1227$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <4fb68ab4$0$1209$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <4fb7441a$0$1217$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <4fb7a3e5$0$1296$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <4fb8bf2a$0$26691$65785112@news.neostrada.pl>

    Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > Ale co w związku z tym?
    > Nie pojedziesz 120 tylko 20 na tej trasie?
    >
    > No bez jaj.....

    absolutnie.
    Albo pojade szybko lewym pasem, albo prawym za ciezarówką zachowując
    odpowiedni odstep, tudziez wychylajac sie po prawej stronie tak aby
    widziec, co jest przed ciezarówką.
    No i jak kierowca ciezarówki wyprzedzi rowerzyste bez kierunkowskazu to go
    obtrąbie.

    > Nie, to wina organizatora ruchu, który na takiej trasie zezwolił na
    > ruch rowerzystów.

    aha, a jak kierowca
    - nie przewidzi
    - nie uzywa odpowiednio kierunkowskazów
    i zza tej ciezarówki ukaze mu sie wolno jadacy samochód osobowy albo
    traktor albo jeszcze cos innego tego typu to tez bedzie wina zarządcy?
    Plisss, chociaż odrobinęobiektywizmu!
    Dotyczy to również ciecia cytatów, jak ucinasz moja wypowiedz w połowie to
    zwykło się chociaż znak [...] umieścic.

    > Ale na jezdni zwiększy.
    > Na chodniku to już nie mój problem, niech ścigają pedalarzy
    > zasuwających nie w tempie przejażdżkowym, jeśli chodnik zatłoczony.

    to juz ustalilismy, ja mowie o bezpieczenstwie ruchu, ty o bezpieczenstwie
    kierowców na drodze.

    > Ryzyko śmierci spadnie prawie do zera, dużych obrażeń również.
    > Różnica masy żadna i 6 krotnie mniejsza różnica prędkości.

    Jezeli oczekujesz, ze ruch rowerowy wrzucisz na chodniki i zwolnisz go do
    10km/h to cóz - przeceniłem twoją inteligencję.