  • 441. Data: 2012-05-20 23:59:41
    Temat: Re: Pedalarze
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > W mieście?
    > 15 tak, 25 nie.
    > Nie mówimy o jednym na sto, tylko o ogóle.

    dziękuje.
    Czuje sie wyrózniony jako jeden na 100 :)
    Nie wiem jka mam cie przekonac ze 20km/h to nic wielkiego, skoro argumenty
    z doświadczenia odpadają.

    Jakas przejazdzka?

  • 442. Data: 2012-05-20 23:59:43
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > W żadnym przypadku, bo wtedy pedalarze mieliby taki argument do
    > zaśmiecania jezdni swoim dupskiem, jakim usiłował się posłużyć kolega
    > Maseł.

    ale on ma racje, skoro to nie jest wydzielona DDR a chodnik połączony z
    pasem dla rowerów to zdecydowanie powinno byc C13/C16.
    A tak jest "coś się komuś wydawało" zamiast oznakowania.
    No chyba ze oznakowanie dróg wprowadza się nie w oparciu czym te drogi są,
    tylko w oparciu o to, co mowi kolega Maseł.

  • 443. Data: 2012-05-20 23:59:44
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > Oczywiście że tak.
    > Kosztem wygody rowerzystów.
    >
    > Dla mnie brak rowerów na jezdni drastycznie zwiększa bezpieczeństwo
    > rowerzystów i choćbyście nie wiem jak tupali to mnie nie przekonacie,
    > że jest inaczej.
    > A bezpieczeństwo kierowców w kontakcie z rowerzystami rośnie prawie do
    > 100%.

    czy mozesz podac jakies statystyki tego niebezpieczenstwa na drodze
    wynikajacego z obecności rowerzystów?

  • 444. Data: 2012-05-20 23:59:47
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Shrek u...@d...invalid ...

    > Zależy czy dosłownie, czy w przenośni. Generalnie dla purystów, to
    > będzie wszystko będzie DDR, bądź nie będzie (zależy czy dla istnienia
    > DDR są konieczne znaki poziome, chyba nie i wtedy jezdnia to DDR a DDR i
    > chodnik to chodnik;). A jak ma być to każdy sie domyśli.

    przepisy mozna interpretowac w przenośni? :)
    Nie mówie, ze czesto nie trzeba, ale czy mozna?

  • 445. Data: 2012-05-20 23:59:49
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > Ale Ty z tych 1 na 100, a nie 99 na 100.

    :) az sie człowiekowi miło robi.
    a na wycieczkach rowerowych ze znajomymi zdecydowanie okresliłbym sie jako
    srodek stawki.

    > Ja również.
    > I skoro Tobie wychodzi 25, a mi 8, to średnia jest 16, a nie 30.

    Sorry, ale naprawde nie wierze w te 8km/h
    To oznacza, ze ta sama trase co ja jechałbys 2 godziny. IMO to jakis
    absurdponuje ci coś innego.
    Moja mama jezdzi rowerem do pracy. Trasa ponizej 10km (tak mi sie wydaje)
    Wiek 57 lat.
    Czy przyjmiesz jako odniesienie do mojej sredniej jej czas i dystans?

  • 446. Data: 2012-05-21 00:01:08
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <4fb94dc2$0$1223$65785112@news.neostrada.pl>,
    "Cavallino" <c...@k...pl> wrote:

    > Użytkownik <T...@s...in.the.world> napisał w wiadomości grup

    > Wysyłanie działa, tylko się nie ściąga.
    > Dlatego czytam wszystko z serwera tp, a w razie potrzeby wysyłam za
    > pośrednictwem icm.
    A, ok. Sprytne. Dzieki.

    > Zgadza się, ciekawe dlaczego.
    Ja tez nie wiem.
    Mam jeszcze kilkanascie innych grup i tam jest chyba ok.

    --
    TA

  • 447. Data: 2012-05-21 00:06:24
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <jpbobc$cvv$146@usenet.news.interia.pl>,
    to <t...@i...pl> wrote:

    > begin Marcin 'Yans' Bazarnik

    > Ale ja mieszkam w mieście, a co drugi pedalarz nie ma auta lub nie umie
    > nim jeździć. Wszyscy "wojujący" których znam nie mają żadnego albo mają
    > jakiś złom, którym jeżdżą raz na ruski rok.

    Nie wiem, czy jestem wojujacy.
    Mam prawo jazdy od cwierc wieku. Mialem kilka samochodow.
    Mieszkam blisko centrum. Pracuje tez blisko centrum. Nie widzialem
    potrzeby posiadania samochodu. Faktycznie, nie stac mnie na posiadanie
    nieuzywanych przeze mnie rzeczy, ktore wciaz wymagaja zeby do nich
    doplacac.
    --
    TA

  • 448. Data: 2012-05-21 00:10:06
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <jpbo8p$cvv$145@usenet.news.interia.pl>,
    to <t...@i...pl> wrote:

    > Któregoś razu możesz trafić na pedałoidiotę akurat wtedy, kiedy nie
    > będziesz skupiony. Nie bierzesz tego pod uwagę?

    A ty mozesz zostac trafiony przez idiote za kierownica. Z wiekszym
    prawdopodobienstwem. Nie bierzesz tego pod uwage?

    --
    TA

  • 449. Data: 2012-05-21 00:11:59
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <jpbo7c$cvv$144@usenet.news.interia.pl>,
    to <t...@i...pl> wrote:

    > begin Titus_Atomicus

    > Nie, ja nikomu złośliwie nie utrudniam jazdy.

    Ale jestes oszolomem antyrowerowym. Znaczy tak czy siak masz nierowno
    pod sufitem.
    --
    TA

  • 450. Data: 2012-05-21 00:12:57
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <jpakfn$cvv$131@usenet.news.interia.pl>,
    to <t...@i...pl> wrote:

    > begin Marcin 'Yans' Bazarnik

    > I bardzo dobrze, niech rowerki spieprzają na ścieżki, chodniki i do lasu.

    Mhm
    A samochody na tory wyscigowe.

    --
    TA