  • 421. Data: 2012-05-20 22:43:48
    Temat: Re: Pedalarze
    Od: Marcin 'Yans' Bazarnik <g...@...lesie>

    On 2012-05-20 22:27, Cavallino wrote:

    > Użytkownik "Marcin 'Yans' Bazarnik" <g...@...lesie> napisał w
    > wiadomości grup dyskusyjnych:

    > I z niego wyczytałeś iż przy chwilowej 30 wychodzi Ci średnia 28?

    Nawet pies się tak głupio nie czepia nogawki, jak Ty jednej liczby. Ile
    by Ci nie tłumaczyć co ona oznacza, tak nadal będziesz powtarzał swoje
    mieszając dwie odmienne rzeczy.

    > I to jeszcze niby po mieście.
    > To szybciutko wyrzuć to do śmieci.....
    > Albo zweryfikuj znaczenie słowa "miasto". ;-)

    Nie chcesz jednak zrozumieć - Twój wybór.

    > O pedalarstwie?
    > Właśnie o to chodzi, że masz na tej grupie o tym NIE rozmawiać, bo do
    > tego są inne grupy.

    Straciłeś chyba całkowicie kontekst. Spodziewałem się więcej po Tobie.

    > Ale widać że nie chcesz tego pojąć, więc będzie trzeba Ci w tym pomóc,
    > przynajmniej w kontekście, że nie będę musiał Twoich bzdur czytać.

    Tupnij jeszcze nóżką, Twoja wypowiedź nabierze jeszcze większej wagi.

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik

  • 422. Data: 2012-05-20 22:47:50
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

> [...]
    grup dyskusyjnych:

    > Nawet pies się tak głupio nie czepia nogawki, jak Ty jednej liczby. Ile by

    Ja wiem co oznaczają dane pojęcia, za to wcale mnie nie interesuje, czego Ty
    nie wiesz, używając słów których nie rozumiesz.
    Do tego stopnia wcale, że nawet nie czytam.

    Wystarczy, iż widzę, że piszesz bzdury, które są po prostu niemożliwe do
    zrealizowania.
    I do tego zaśmiecasz grupę pedalarstwem i jego propagowaniem.

  • 423. Data: 2012-05-20 22:48:49
    Od: to <t...@i...pl>

    begin MadMan

    > Przeczytaj to co napisałem. Nie wjeżdżam tam gdzie się nie da wjechać i
    > tyle. Nieważne czym jadę.

    Obaj doskonale wiemy, że stroisz idiotę.

  • 424. Data: 2012-05-20 22:52:46
    Od: Marcin 'Yans' Bazarnik <g...@...lesie>

    On 2012-05-20 22:47, Cavallino wrote:
    > Do tego stopnia wcale, że nawet nie czytam.

    I to doskonale Cię podsumowuje :-) Teraz już wiemy, skąd Twoje fantazje.

    EOT.

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik

  • 425. Data: 2012-05-20 23:01:45
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Sun, 20 May 2012 20:48:49 +0000 (UTC), to napisał(a):

    > Obaj doskonale wiemy, że stroisz idiotę.

    Rozpracowałeś mnie. To na ile czujesz się nastrojony? :P

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 426. Data: 2012-05-20 23:10:35
    Od: to <t...@i...pl>

    begin MadMan

    > Rozpracowałeś mnie. To na ile czujesz się nastrojony? :P

    To była metafora. Znasz w ogóle taki trudny wyraz?

  • 427. Data: 2012-05-20 23:37:48
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Titus_Atomicus

    > A ty burakiem samochodowym.

    Nie, ja nikomu złośliwie nie utrudniam jazdy.

  • 428. Data: 2012-05-20 23:38:33
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Marcin 'Yans' Bazarnik

    > Nie spotkałem takiego, którego nie zobaczyłbym na tyle późno aby mnie
    > zaskoczył i zmusił do jakichś dziwnym manewrów itp. Ale ja skupiam się
    > na prowadzeniu a nie pierdołach - dodatkowo pomaga posiadanie sprawnego
    > oświetlenia.

    Któregoś razu możesz trafić na pedałoidiotę akurat wtedy, kiedy nie
    będziesz skupiony. Nie bierzesz tego pod uwagę?

  • 429. Data: 2012-05-20 23:39:56
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Marcin 'Yans' Bazarnik

    > Stosuje tę samą argumentację co Ty :-) Rowerzystów nie stać na
    > samochody, a Ciebie na mieszkanie w mieście, blisko cywilizacji.
    > Straszne zadupie to musi być, skoro uzyskujesz średnią 40 :-)

    Ale ja mieszkam w mieście, a co drugi pedalarz nie ma auta lub nie umie
    nim jeździć. Wszyscy "wojujący" których znam nie mają żadnego albo mają
    jakiś złom, którym jeżdżą raz na ruski rok.

  • 430. Data: 2012-05-20 23:40:42
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Titus_Atomicus

    > Bo DDR nie jest przystosowana do poruszania sie samochodem.

    Jak jest wystarczająco szeroka, żeby auto się na niej zmieściło, to jest.