    From: "All" <a...@p...not.pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Patrz w lusterka motocykle są wszędzie
    Date: Tue, 2 Jun 2009 07:36:36 +0200

    "Alti" w news:h01mo9$adh$1@inews.gazeta.pl...

    > Uwaga mocne
    > http://www.youtube.com/watch?v=-6N6ewG9aP8
    > i zaraz po motocyklistach będą jechać że sobie głupki przyklejają do puszek nalepki
    a sami jeżdżą jak na załączonym
    > obraku/filmiku.

    Piękny filmik.
    Statystycznie rzecz biorąc, każda tego typu impreza jest zdecydowanie
    bardziej crash-genna, niż samotne podróżowanie po bezdrożach.
    Niby wszyscy motonici to wiedzą, a jednak zawsze kogoś poniesie.

    Przestroga na czasie.

    > Wojtek

    Przy okazji opowiem o swojej przygodzie, która sprawiła, że zainstalowałem
    sobie dodatkową parę lusterek (oryginalne w Klarze są niezbyt...).
    Wygląda to trochę śmiesznie, ale daje prawdziwy komfort widzenia.

    Małe, bezrobotne miasteczko, sobota. Droga główna omija rynek z prawej strony
    i na skrzyżowaniu skręca w prawo, wypadając z miasta. Chcę zajrzeć
    na ten rynek więc ... kierunkowskaz z lewo, do osi jezdni, ostrożnie, bo
    przecież z prawej może coś wyjechać na głównej. Dookoła cisza, w lusterku
    pusto (!!), skręcamy...
    I w tym momencie, _z lewej strony_, mija mnie rozpędzona puszka. Na wprost.
    Na pełnym gazie. Moja przednia oponka muska tylny zderzak (?) samochodu...

    Wystarczyłoby pół sekundy różnicy, aby przygoda skończyła się tragicznie.

    Młody w puszce nawet się nie obejrzał - śmignął i zniknął za kolejnym zakrętem.
    Nie wiem dlaczego pomyślałem, że zabrał ojcu samochód by popisywać się
    przed kumplami. Nie widziałem jego twarzy.

    --
    All
    KLE500 (Klara)