  • 1. Data: 2009-06-01 10:17:56
    Temat: Msza za Dzika, Jagienkę i Iguanę - przypomnienie.
    Od: "grejfit" <g...@p...onet.pl>

    Drodzy motocykliści.

    Serdecznie pozdrawia Was Danuta Siadaczka mama Kuby Dzika, (DZiKU). Pragnę Was
    zawiadomić że w niedzielę 7 czerwca 2009 o godz.10-tej w Sanktuarium Matki Bożej
    Królowej Polskich Męczenników w Warszawie przy Al.Stanów Zjednoczonych róg
    Grenadierów, odbędzie się Msza Święta za tragicznie zmarych 1 czerwca 2002 w
    Ździarce k.Czerwińska w drodze na Płock, za dusze

    Jakuba Dzika - DZiKU
    Agnieszkę Suszek - Jagienka
    Emilkę Gierczak - Iguana

    Wspomniana msza odbędzie się w siódmą rocznicę Ich śmierci.

    Zapraszam wszystkich, którzy pamiętają tragicznie zmarłych i wszystkich którzy
    chcą wziąć udział w nabożeństwie. Wiem, że wielu z Was pamięta i jeździ do
    Ździarki, za co serdecznie dziękuję ponieważ ja nie jestem w stanie tam często
    bywać.

    Pozdrawiam wszystkich motocyklistów.

    Danuta Siadaczka
    mama Kuby Dzika

    Kochany synku, mama wstawiła okna w Twoim pokoju, kiedy odnowisz pokój.
    Twój kotek ma się dobrze znalazł dobrych opiekunów.

  • 2. Data: 2009-06-01 11:13:33
    Temat: Re: Msza za Dzika, Jagienkę i Iguanę - przypomnienie.
    Od: e...@g...com

    On 1 Cze, 12:17, "grejfit" <g...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    >
    > Kochany synku, mama wstawiła okna w Twoim pokoju, kiedy odnowisz pokój.
    > Twój kotek ma się dobrze znalazł dobrych opiekunów.

    Mamo Dzika. Nie martw się. Dziku jest w dobrym towarzystwie. Zawsze Go
    wspominam. Na msze nie chodzę, ale to nic nie znaczy.
    I tak Go wspominam mile.Nie mam wyjścia w sumie, bo nie wiem, czy
    wiesz, ale od tamtego czasu, mam Żabę na karku. ;) W sumie... dzięki
    Kubie. Tak wyszło. Pozdrawiam.

  • 3. Data: 2009-06-01 21:43:31
    Od: "Viking" <v...@o...pl>

    Użytkownik <e...@g...com> napisał w wiadomości
    d.googlegroups.com...
    >Mamo Dzika. Nie martw się. Dziku jest w dobrym towarzystwie. Zawsze Go
    >wspominam. Na msze nie chodzę, ale to nic nie znaczy........

    Ja też,........ a ten zakret krzakami nie zarośnie... nie martw się..
    pamiętamy..

    T.

  • 4. Data: 2009-06-02 19:27:48
    Od: "Tytus" <v...@o...pl>

    Czesc

    ***Mamo Dzika. Nie martw się. Dziku jest w dobrym towarzystwie. Zawsze Go

    > Ja też,........ a ten zakret krzakami nie zarośnie... nie martw się..
    > pamiętamy..

    I nie zapomnimy...

    brrr ale zmoklem